Volkswagen Jetta MK1 1980
#21

(21-04-2018, 12:26 PM)motamees Kirjutas:  Ohutulede lülitist käivad suunatule voolud läbi. Kui pistik ära võtta, siis ei tööta üldse.
Tavaliselt aitab, kui ohutulede lülitiga hoogsalt klõpsutada. Seal on mittetarbimisest kontaktid oksüdeerunud.

jah nii on, et ei tööta üldse, proovisin

võtsin ohutulede lüliti molekulideks ja panin kokku tagasi, kontaktid olid ok, ei aidanud

veel ideid.....

vanakooli austaja
Vasta
#22

(21-04-2018, 13:06 PM)Kalle1 Kirjutas:  
(21-04-2018, 12:26 PM)motamees Kirjutas:  Ohutulede lülitist käivad suunatule voolud läbi. Kui pistik ära võtta, siis ei tööta üldse.
Tavaliselt aitab, kui ohutulede lülitiga hoogsalt klõpsutada. Seal on mittetarbimisest kontaktid oksüdeerunud.

jah nii on, et ei tööta üldse, proovisin

võtsin ohutulede lüliti molekulideks ja panin kokku tagasi, kontaktid olid ok, ei aidanud

veel ideid.....
Voltmeetri(testriga) mõõta kuhu maani vool jõuab.
Vasta
#23

Mis ideid seal ikka....
Ega seal mingit kosmost ei ole. Põhimõte on, et süütepluss tuleb läbi kaitsme releele, sealt edasi suunalülitisse ja edasi vastava poole pirnidesse. Ohukalüliti on kah kuskil vahepeal.
Elektriskeemi oleks hea, kui oleks. Kas see on sul olemas?
Ma tegelen praegu 1977 Golfiga ja neil golf ühtedel on vist 3 versiooni elektrist läbi selle lühikese tootmisaja, polegi veel 100% õiget leidnud.

Üldiselt on nende vanade autodega nii, et kui suunarelee plõksib kiirelt, siis on koormus liiga väike. 
Neil toimib suunarelee ju koormuse peale. 2 x 21W pirni taga plõksib aeglaselt, kui mõni põleb maha, siis on 1 x 21W ja siis laseb kiiremini. (see külesuunakas 5W bändi väga ei mõjuta)
Ühe 21W pirni takistus on mingi 7 oomi (lambist praegu panin), kaks tükki rööbiti on järelikult 3,5 oomi. (kui 1/R=1R1+1/R2, koolifüssast kõik mäletavad)
Kui veel kiiremalt plõksib, siis on ainult väiksed pirn(id) ühenduses.

.
Vasta
#24

Mingi ajastu kohv ja jetta on 8-ndal joonisel:
http://www.motortalk.ru/wiki/Elektroshem...agen_Jetta

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#25

See suundade/ohutulede teema on MK1 Volkaritel üldse natuke õnnetu.

Minu Golfil oli mingis faasis seis selline, et suunad töötasid, aga ohutuled vilgutasid ainult parempoolseid tulesid. Kui seisval autol lülitada suunalüliti vasakusse asendisse, siis hakkasid ka vasakud suunad ohutuledena tööle. Kui korraga olid sisse lülitatud ohutuled, vasak suund ja süüde, siis kustusid parempoolsed suunad ära.

Suunatuledega oli üldse pidev nöök, kippusid ära kaduma. Taastamiseks tuli kaitsmekarbi juures mingit kimpu hellalt katsuda, siis hakkasid jälle tööle. Ma ise arvan, et ohutulede error ja vahepeal ärakaduvad vasakud suunad ei olnud seotud, kuna vigade teke ja kadumine ei käinud käsikäes, kord oli üks viga, siis teine, mõnikord ka korraga.
Vasta
#26

Tegelikult pole selle tolksvaagen mark1 elektriskeemis midagi müstilist, pigem on ta elementaarne oma ainuma kaitsekarbiga ja loetud juhtmekimpudega. Kogu selliste "aegajalt töötab" anomaaliate ühine nimi on shitt kontakt kuskil pistikus. Kui sa juba tead, mis pistiku liigutamisega asi korda läheb, siis on viga ka teada. Otsi õige juhe välja, tee kontakt puhtaks ja voila. Väikese näputööga saab iga üksiku juhtme pistikust kätte ja tagasi ka.

Teine tavaline põhjus teemal "lülitan ühe asja, tööle hakkab teine või 1.5 asja" on shitt mass. Tee puhtaks, määri ära ja unusta.

Ja selle tolksvaageni puhul tuleb arvestada, et igat asja ei juhita voolu peale andmisega - mõni hakkab hoopis kereühenduse tekitamise tõttu tööle.

Omanud tolksvaageneid nii mark1 kui mark 2. Diisel on eriti lihtne, bensukal on lausa mitu juhet rohkem ja kui on mehaaniline purse, siis on veel elektriga bensupump ka.
Vasta
#27

Aga mis Golfi/Jetta suunatulede juhtmetesse puutub, siis olen suht kursis.
Autolt maha võetud Mk1 juhtmed:

[Pilt: IMGP1284.JPG]

Pärast pesumasinat said neist sellised:

[Pilt: IMGP1286.JPG]

Edasi juba "läbihelistamine" ja vigaste klemmide vahetus.
Mingit anomaaliat ma küll ei näinud, täesti tavaline saksa väga hea kvaliteet. 40a vana, aga täitsa ok.

.

.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne