Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Mis ideid seal ikka....
Ega seal mingit kosmost ei ole. Põhimõte on, et süütepluss tuleb läbi kaitsme releele, sealt edasi suunalülitisse ja edasi vastava poole pirnidesse. Ohukalüliti on kah kuskil vahepeal.
Elektriskeemi oleks hea, kui oleks. Kas see on sul olemas?
Ma tegelen praegu 1977 Golfiga ja neil golf ühtedel on vist 3 versiooni elektrist läbi selle lühikese tootmisaja, polegi veel 100% õiget leidnud.
Üldiselt on nende vanade autodega nii, et kui suunarelee plõksib kiirelt, siis on koormus liiga väike.
Neil toimib suunarelee ju koormuse peale. 2 x 21W pirni taga plõksib aeglaselt, kui mõni põleb maha, siis on 1 x 21W ja siis laseb kiiremini. (see külesuunakas 5W bändi väga ei mõjuta)
Ühe 21W pirni takistus on mingi 7 oomi (lambist praegu panin), kaks tükki rööbiti on järelikult 3,5 oomi. (kui 1/R=1R1+1/R2, koolifüssast kõik mäletavad)
Kui veel kiiremalt plõksib, siis on ainult väiksed pirn(id) ühenduses.
.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
See suundade/ohutulede teema on MK1 Volkaritel üldse natuke õnnetu.
Minu Golfil oli mingis faasis seis selline, et suunad töötasid, aga ohutuled vilgutasid ainult parempoolseid tulesid. Kui seisval autol lülitada suunalüliti vasakusse asendisse, siis hakkasid ka vasakud suunad ohutuledena tööle. Kui korraga olid sisse lülitatud ohutuled, vasak suund ja süüde, siis kustusid parempoolsed suunad ära.
Suunatuledega oli üldse pidev nöök, kippusid ära kaduma. Taastamiseks tuli kaitsmekarbi juures mingit kimpu hellalt katsuda, siis hakkasid jälle tööle. Ma ise arvan, et ohutulede error ja vahepeal ärakaduvad vasakud suunad ei olnud seotud, kuna vigade teke ja kadumine ei käinud käsikäes, kord oli üks viga, siis teine, mõnikord ka korraga.
Postitused: 1,299
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Tegelikult pole selle tolksvaagen mark1 elektriskeemis midagi müstilist, pigem on ta elementaarne oma ainuma kaitsekarbiga ja loetud juhtmekimpudega. Kogu selliste "aegajalt töötab" anomaaliate ühine nimi on shitt kontakt kuskil pistikus. Kui sa juba tead, mis pistiku liigutamisega asi korda läheb, siis on viga ka teada. Otsi õige juhe välja, tee kontakt puhtaks ja voila. Väikese näputööga saab iga üksiku juhtme pistikust kätte ja tagasi ka.
Teine tavaline põhjus teemal "lülitan ühe asja, tööle hakkab teine või 1.5 asja" on shitt mass. Tee puhtaks, määri ära ja unusta.
Ja selle tolksvaageni puhul tuleb arvestada, et igat asja ei juhita voolu peale andmisega - mõni hakkab hoopis kereühenduse tekitamise tõttu tööle.
Omanud tolksvaageneid nii mark1 kui mark 2. Diisel on eriti lihtne, bensukal on lausa mitu juhet rohkem ja kui on mehaaniline purse, siis on veel elektriga bensupump ka.