Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Mootor ise peaks OK olema, aga kütuse etteandesüsteemis võivad rikked tekkida.
Postitused: 2,303
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Paari aasta eest sai igapäevaselt tehtud ATV-ga tööd, millel kümneprossuse etanooli sisaldusega 95bents paagis. Midagi halba ei juhtunud.
Sähukest asja müüakse ja tarbitakse Euroopas juba aastaid. Lugege tankuritelt kirjasid, kui ei usu.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
"Midagi halba ei juhtunud" pole väga objektiivne näitaja. Sul selle konkreetse asjaga ei juhtunud, mõnel teisel natuke teistsuguse masinaga juhtub.
Postitused: 2,303
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Kawasaki BruteForce KVF 750-ga oli tegemist. Karbussidega V-mootor. Uuri ise edasi, kui palju seal teie 3%-etanooli tõttu persseminevat kummi toitesüsteemis on. Võin hakatuseks öelda, et rohkem, kui misiganes auto küljes.
Selline etanooli kontsentratsioon bensiinis on liiga pisike, et ta kummidetailidele ohtu hakkaks valmistama. Ka 10% nagu Euroopa tanklates müüakse ei puhu veel pilli nii lõhki, et enneaegselt kiun lahti lüüa.
Postitused: 6,992
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
97
26-04-2018, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2018, 23:13 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Aastat 10+ tagasi müüdi ka biobenssu. Miskipärast kadus jälle ära. Ka siis räägiti ohust kummidetailidele. Kas mõni karburaator ka reaalselt ummistus voolikuseinast irduva materjali pärast, seda ei mäleta kahjuks.
Küllap on need autod kusagil tabelis ka, mis juba sellele kütusele 100% sobivaks on ehitatud. Kes viitsib, otsib üles, kes ei viitsi kasutab 98-t ja sihker.
EDIT: nagu tellimise peale
https://parnu.postimees.ee/432350/bensii...-e10-kutus
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Laos toimetab viljakuivatamise ajal Zil 555 (õue ta ei saagi). Igasügisene bensiinipumba membraani ja pumbaklappide vahetus juba rutiin, et koristusajal kuivatis probleeme ei tekiks. Siis kasvuhoones müttas aastaid mullafrees senikaua kui karbussi membraan lagunes(viimasel kümnendil u 2x aastas). Ja 450 ccm vanema Suzuki tsikli karbuss lasi seetalv bensiini karteri õlisse. Käima enam ei saa ainult õlivahetuse järel. Tuleb "ägedama" bensiini -98 peale üle minna. Bio- ja öko n...i.
Postitused: 1,421
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Kui karpa ja sisselaske vahel on kummi padi või leevendi, siis selle sööb ära. Ja väga ruttu. Siis ahmib sealt lisaõhku.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Ka paljudel 2-taktilistel mootoritel vändasimmerid ei ela seda solki üle.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kui tänu biolisandile tõuseb ka selle 95 solgi hind, siis peaks hind võrdsustuma 98 hinnaga, sest sinna ju ei lisata solki. Või olen valesti aru saanud?
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Selle E 10 kütusega ise juba 8 aastat kühveldanud Fabiaga. Üldiselt on ka tootjad sellega arvestanud ja masinad kannatavad. Aga Russi karpal sööb küll membraani ära. Ja vanemad karburaatormootorid võivad ka imelikult käituda. See selleks aga mind huvitab just see hinna osa mis räägitakse tõusvat kuna seda olla maru keeruline segada või mis iganes. Käisin eile saksas tanklas spetsom hindu vaatamas ja mis ma nägin:
E 10 maksis 1.32€
järgmine bensiinilaadne emulsioon oli 1.43 €
ja kõige kangem bensiin 1.47€, Siin bensiinil numbreid pole. On mingid varjunimed nagu Super ja super pluss jne.
ning diisel 1.15 €
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,572
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Portugalis oli tavaline bensiin on 1,69 ja biomisiganes 1,60 ja diisel 1,42.Korraks isegi oli täitsa hea meel Eestis elada

(need olid linnast väljas hinnad. linnas sees on kallim veel)
Lennujaamast täna ära tulles vaatasin,et kütus oma autol jube otsas ja läksin tankisin "rõõmuga" mingi 1,2++ hinnaga diislilaadset toodet

Mäletan,et esimesel rendikal mis oli täitsa uus mitsu space??? pisike 1,2L besnsuga liikur oli bensuluugil kirjas,et sobib nii normaalsele kütusele kui ka biokütusele.
Aga eks meil ju nüüd lihtsalt hea rääkida kui raske ja keeruline selle uue kütusega majandamine on ja vot kahjuks peame tõstma hinda. Loll kes vabandust ei leia.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 2,762
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
Uus kütusesegu biolisandiga on juba nädala jagu müügis olnud.
Sõbral juba "esimene pääsuke" mingi audiront diagnostikas, et kütusesegu liiga lahja, mootorituli süttis peale tankimist.
Kas on see juhus või on neid hädalisi rohkem?
Kas edaspidiseks peaks soovitama vene viisat või 98 tankimist?
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Kuna AMTEL on suht avalikult teada andnud, et nendele autodele, mis biokütust ei kannata jääb kasutamiseks 98, mida ei solgita siis mul tekib küsimus, kuidas vanem tehnika (nt nsvl päritolu) 98-t kannatab?
Postitused: 496
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Vabalt kannatab. Mida suurem oktaanarv seda aeglasemalt põleb. Ideaalis võiks süüdet varasemaks keerata, kui see peaks olema seadistatud 76 oktaanarvu peale.
Teine asi on kunagine pliibensiin mis võimaldas klapipesadel kasutada kehvemat terast (pliiühend pehmendas klapi lööki). Nendel mootoritel võiks kütuse lisandit kasutada, kui tahad kümneid tuhandeid läbi sõita.