Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
värskelt ostetud echo sael uhkelt kirjas, et on projekteeritud jaapanis ja valmistatud ka jaapanis.
ja näeb välja ka täpselt selline.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Paber kannatab kõike... nii see oli ja nii jääb.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
selge pilt. teie meeleheaks siis tunnistan, et tegelikult on saag täpselt sama, mis igasugu muud partnerid ja teised tundmatud räimed.
ja põhja all on ikka väikselt made in prc ka kirjas.
Postitused: 228
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
Mis siis echost räime teeb?
Sain 100€ eest vigase CS390ESXi mille karburaator oli lihtsalt reguleerimata...
Selle sae ehitus/materjalide kvaliteet on Stihli profiseeriaga 1:1, disain ainult ei meeldi, raske puhastada kui oled terve päeva kuiva si**a saaginud. Stihl käis ühe kruvi ja nupuga lahti, echol 3 kruvi ja nupp.. vähemalt ei logise miski kuskilt. Õlipump on küll hea, vahet pole mida saed, umbe ajada ei suuda.
Odavad saed ongi kôik rämps. Võibolla see 230€ Hecht on isegi "normaalne", metsa seda vedada ei viitsiks
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2005
Maine:
3
Mõni sõna poodide teadlikkusest. Läks H346 küünlajuhe liig lähedale silindrile ja peale isolatsiooni kannatada saamist hakkas üle lööma. Sai lahti katkutud ja juhe eraldus kenasti keermega pooli küljest. Vaja jupp juhet ja piipu. Astutud läbi Tehnkikakeskusest ja mõnest veel küsitud, siis 5mm juhet ei leitud, piibu oleks saanud. Mehkas kosteti pojale, et sellist asja pole võimalik eraldi vahetada, kuna kataloog ei näita, võta laost uus pool 80.- või tellivad b-kat 30.- eest. Hortuluses seevastu võeti ette, anti topeltpikkus juhet ja piip 3 euri eest. Tegelt poleks piipugi vaja vahetada, sai igaks petteks juurde võetud, et sõit poodi on hiljem kallim tulnud. Teenindus 5+.
Postitused: 228
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
02-05-2018, 17:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2018, 18:48 PM ja muutjaks oli
Mihkus.)
Karburaatori reguleerimine on lihtne. Igal tootjal on oma spetsifikatsioon. Keerad kruvid lõpuni sisse ja siis välja nii nagu tootja arvates on "õige" sealt edasi reguleerid ise. Kõige lihtsam on "low" paika saada nii, et reguleerid nii ära, et jääb käima, siis otsid välja "kuldse kesktee" kus oled mõlema äärmuse keskel, liiga vähe kütet hakkab surema, liiga palju, sama lugu. "High" saab praktiliselt paika nii, et krutid seni kuni saad suurima pöörete arvu minutis kätte ja avad veel natuke või üldse mitte. Oleneb saest
Nii käima ei saa, siis on viga kuskil mujal, karteri rõhk, küünal, süütepool või voolikud/paagi ventiil.
Etanool on ka üks asi mis karburaatori tuksi keerab, ajapikku mitte koheselt ilmselgelt.
Postitused: 61
Teemad: 1
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
Tere! Pöördun siia varuosa murega , oleks vaja Partner 351-le sidurit , puudu on südamik vedrude ja klotsidega. Husqvarna kood on 530014949, peaks sobima HQ 136, 137, 141, 142, 36, 37, 41, Jonsered 2036. 2040, 2137, 2138, Partner 351, 352, 370, küljest .
Postitused: 228
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
Peaks isegi olemas olema, nädala pärast võin otsida kui aega on.
Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
Otsin husq. 254 hooratast ja pidurikaant.Võib vahetada mingi muu antud sae jupide vastu või osta või mõne muu vanatehnika vastu.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Võibolla kui mõned karburaatori detailid ära vahetada, võib ka õnnestuda. Aga võibolla ka (lisaks) väntvõlli simmerid. Osade saagide simmerid ja karburaatori detailid ei pidavat kannatama meil müüdavat "solk"-95 bensiini.
Postitused: 228
Teemad: 0
Liitus: May 2016
Maine:
2
Etanooliga bensiini solkimine... USAs lisati see bensiini, sest maisi kasvatavatel farmeritel polnud seda solki kuskile panna ja tekkis "biolisand" etanool...
Etanool on aga oksudeeriv ollus milles on vähem energiat kui puhtas bensiinis.
Lahustub vees... Ehk võid bensiini veega segada, lased seista ja tekkinud uduse löga võid naabrimehele sisse joota.
Ülejäänud puhta bensiini eraldad ja teed mis tahad, jäta kasvõi pooleks aastaks hiina bensiinimootoriga masinasse, mitte midagi ei juhutu... Kui just ära ei aura.
Etanool muidugi on vajalik mootorites kus on kõrgem kompressioon, tavalise bensiiniga võib käima hakata nagu diisel
Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Jan 2018
Maine:
0
Ega kellelgi ole ülearust trimmipead Fs-480le? Oleks huvi.
Postitused: 10
Teemad: 0
Liitus: Jan 2018
Maine:
0
Pea koos kaitsega soetatud. Endiselt aktuaalsed uued traksid. Millised mugavaimad? Kas Stihl, husqu vöi keegi kolmas. Mida profid arvavad?