Kuna Capri läks täielikku kapremonti, siis sai laupäeval selline mosu omale dailydriveriks toodud
Tegu piisavalt haruldase keretüübiga, mida veel vaid mõned üksikud Eestimaa teid mõõdavad. Seda täpset mudelit (Azlk 434 IE) on registris arvel vaid 2tk
Tõin ta ära Ida-Virust, kus eelmine omanik temaga külarahvale küttepuid vedas Enne seda oli auto ühe rebasefarmi valduses. Niiet selle autoga on veetud nii rebaseid kui puid :lol Mina aga hakkan nüüd vedama õlletaarat ja autojuppe :lol
Originaalvärv tehasest tulles kanapasakollane. Vene ajal värviti roheliseks. Ning praegune must on kolmas värv. See peaks olema vana vene ML värv, millele segati sisse sadolini kõvendit. Peale värvimist olevat auto läikinud nagu prillikivi, kuid aasta pärast muutus värv matiks, nagu ta ka praegu on
Mootor on 412, pidurid on 4x trummel . Põhimõtteliselt on auto sõidukorras. Vahetada vaja vaid siduri survelaager.
Kere tahab natuke kõpitsemist, eriti vasak tagumine tiib.
Ja loomulikult tervenisti ülevärvimist. Muidu on põhi ja karbid ja uksepostid grafiidi ja õli segu paksult täis lastud ning kere ise väga heas korras.
Salongi armatuuri tahaks originaali vastu vahetada. Praegused kellad on natu uuema mudeli omad. Rool on samuti vale.
Kohtume varsti tänavatel!
Tegu piisavalt haruldase keretüübiga, mida veel vaid mõned üksikud Eestimaa teid mõõdavad. Seda täpset mudelit (Azlk 434 IE) on registris arvel vaid 2tk
Tõin ta ära Ida-Virust, kus eelmine omanik temaga külarahvale küttepuid vedas Enne seda oli auto ühe rebasefarmi valduses. Niiet selle autoga on veetud nii rebaseid kui puid :lol Mina aga hakkan nüüd vedama õlletaarat ja autojuppe :lol
Originaalvärv tehasest tulles kanapasakollane. Vene ajal värviti roheliseks. Ning praegune must on kolmas värv. See peaks olema vana vene ML värv, millele segati sisse sadolini kõvendit. Peale värvimist olevat auto läikinud nagu prillikivi, kuid aasta pärast muutus värv matiks, nagu ta ka praegu on
Mootor on 412, pidurid on 4x trummel . Põhimõtteliselt on auto sõidukorras. Vahetada vaja vaid siduri survelaager.
Kere tahab natuke kõpitsemist, eriti vasak tagumine tiib.
Ja loomulikult tervenisti ülevärvimist. Muidu on põhi ja karbid ja uksepostid grafiidi ja õli segu paksult täis lastud ning kere ise väga heas korras.
Salongi armatuuri tahaks originaali vastu vahetada. Praegused kellad on natu uuema mudeli omad. Rool on samuti vale.
Kohtume varsti tänavatel!