Postitused: 1,265
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Poolraami ja kabiinil oleva sildi number ongi üks ehk VIN kood.
Tean inimest, kes paigaldas ka vintsi ette. Paraku selle raam varjas poolraamil oleva numbri ära. Ja ülevaatusel läbi ei lastud, kuigi kabiini sildil ju sama VIN. Ei jäänud muud üle, kui tuli teha aken numbri nägemiseks vintsi raua sisse.
Teine võimalus vintsi raami mitte lõikumiseks on minna vana poolraamiga Maanteeametisse. Annavad kleepsuga sildi, mille saab sobivama koha peale kleepida. Aga see kleepsumajandus on nagu on, varsti lipendab.
Poolraamil olev number ongi kõige tähtsam. Enne ette näitamist võiks kindlat veenduda, et ta seal olemas on ja passis kirjutatuga klapib. Nagu öeldud, metsatraktoritel neid ikka kulub ja ei pruugi enam see number õige olla (ostetut varuosana teise traktori küljest) või on hoopiski puudu (poest uus).
Kabiini silt juba vähem tähtsam. See sellise koha peal ka, et metsas tagurdades pühib puunoti ots hästi trehvates ta kabiinilt minema ja kadunud ta ongi.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Kas kontrollimise mõttes äkki saaks kõik muu kohale jätta ja ainult poolraami eemaldada?
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 40
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Konsulteerisin spetsialistiga, avaldati lootust et saab hakkama olemasolevaga. Vintsiraami ja poolraami vahel on poolraami kinnihoidvad poldid, niiet muud eemaldamata, ei saa poolraami kätte. Nende samade poldipeade jagu on vahet kahe raami vahel, katsun teha vintsiraamile akna, kui saab numbri asukoha tuvastada enam vähem.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kas uus number lüüa poolraami ülemisele servale ei oleks lihtsam lahendus?
Sõber kunagi jamas ka inimestega, kes tahtsid seda numbrit hirmsasti näha mida pole olemaski sest seda raamitala on kordi vahetatud.
Siis ta tekitaski uue numbri ülemise serva peale ja sellega probleem lahenes.
Teine jama oli Poolas tehtud kabiiniga, mis ei vastanud mingile eiteamis eurodirektiivile ja sellele direktiivile vastavusega aitas reklaamitöökoda, kes tegi sildi mis muutis ta direktiivile vastavaks.
Sildi kleepisime alumiinplekile ja läks neetidega uksepiida külge nagu olema peab.
Muidugi see traktor oli Mtz 52 ka mitte 82 paberite järgi.
Postitused: 40
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Sai korda dokumendid, kabiini vahetamise kohta kirjutasin seletuskirja. Samuti võtsin seletuskirja traktori eelmise omaniku käest, kus, millal ja kelle käest tema masina sai. Võibolla juhtusin mõistlike ametnike juurde, piirkonniti erinevad need nõudmised ja seadused ikka väga palju.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Tähelepanuks neile, kes kavatsevad Vk traktoripoest osta hoorattapolte ja hooratast Belarusile.
Need poldid on nii pehmed et ei kannata kinnitada ettenähtud jõuga ja hooratta liitepinna, tsentreerimisava ja tiftide avad peab üle mõõtma sest hooratas loksub vända otsas nii tiftidel kui tsentreerimispinnal.
Hoolimata neist asjadest pani inimene sellise komplekti külge ja tulemuseks on rikutud väntvõlli ots ning sissemurdunud poldid.
Samuti on pritsenurga seadmise tiftiava silmaga nähtavalt teises kohas.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kas 52-l on tagaratta laagreid üks või kaks? Tean et üks on väljas, aga kas pooltelg sees ka kuhugi toetub.
Kas radikal see tuulekoda mõjutab jahutust või mitte?
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 10,753
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
10-05-2018, 13:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2018, 15:47 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Tuulekoda mõjutab loomulikult jahutust. Aga meie oludes hakkab see mängima alles radika ummistumisel. Sel masinal on üüratu radikas ja kui see vähegi läbi käib, jääb jahutusvõimust kuhjaga üle.
EDIT: Laagreid on kaks: üks käise otsas, mis kannab traktori raskust ja teine tagasilla lõppülekande siseseinas ja kannab hambumisjõudu.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Olen isegi neid KB pilte õppematerjaline kasutanud. Hästi tehtud pildid. Loodetavasti kodanik ei saa neid ka järgneva 10a jooksul müüdud, siis järeltulevatel põlvedel ka hea kaeda ja kuulutus koguaeg üleval.
VK traktorikaubast ostsin kunagi Hiina hooratta. Oli mõlemat pidi kõver ja käis starterisse sisse. Vahetasin 2x kallima (vene? ukraina?valgevene?) analoogi vastu välja ja toimib siiani.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 642
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
14-05-2018, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2018, 21:43 PM ja muutjaks oli
E303.)
SUUR KÜSIMUS - Mis moodi on see belarus nii kiireks tehtud et kihutab 130 km
https://www.autoleht.ee/uudised/uudised.php?uid=55070
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui ma peaks ajama traktori nii kiireks siis mulle tundub kõige lihtsam teha käigupoolitajale uued hammasrattad sest see on enne kasti ja kasti ei mahu ülemisele võllile niipalju suuremad hammasrattad ära.
Tehti neid ka vanasti kiiremaks nende poolt kes veotöid tegid, kuid ainult tagaveolisi sest esisild käib nii raskelt ringi et ka 55km/h jääb saavutamata ning kardaane hakkab lendama.
Levinuim viis olnud võtta Dt-75 kastist tagumine alumise võlli hammasrattaplokk, kuhu sisse sai treida laagritele pesa.
Ülemisteks hammasratasteks siis vastavalt nende hammasrataste vasted ülemiselt võllilt ja veel kiiremaks saamiseks kombineerida teisi hammasrattaid omavahel.
Päris sama võllide vahekaugus siiski ei ole ja seega peab alumise 3 poldiga kinnituva torujupi ekstsentrikuks tegema ja seda keerates leidma õige hambumise.
Mul ühel metsatraktoril oli selline vigur tehtud kellegi poolt ja see sõitis 65 km/h aga oli täiesti mõtetu sest esikardaaniga polnud see reaalne ja lisaks pole ka rehvid nii sirged et hüppama ei hakkaks.
Pealegi metsas manööverdamiseks oli parem aeglasem variant ning nii ta välja sai võetud.
Loomulikult peab ka mootorit tuunima sest 2200 pöördega pole reaalne seda võimsust saavutada mis nii kiire ülekandega jõuaks sellist kiirust arendada isegi turboga.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Nüüd on tarka nõu vaja.
Sai pandud üks mootor kokku ja käivitub ning töötab nagu peaks, kuid tühikäigul tuleb radikatorust mulle ning kui turbo puhuma hakkab viskab vee välja ära.
Algul arvasime et ju sai kaanetihend kehv ja vahetasime ära ning ikka sama asi.
Siis vaatasime et kaanetihendit ei pigista piisavalt kokku ja sai hülsse maha võetud ülevalt.
Kokku tagasi, näha on et pigistas tihendi ilusti kinni ja ikka sama asi, kuigi pisut vähem.
Siis vahetasime plokikaane ära teise vastu mis kunagi toimiva masina pealt üle jäi ja ikka ei midagi kasu.
Ok.
Uued hülsid ja ju on kuskil mõra sees, kuid ei ole näha et oleks.
Ideed hakkavad lõppema...
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
22-05-2018, 07:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2018, 07:52 AM ja muutjaks oli
52mees.)
Äkki hülsil ülemine ots natuke viltu treitud? Eriti kui sa ise veel maha võtsid. Kas uues asjas mõra, seda väga ei usu, kuigi vene varuosa, on tõenäosus ikkagi väga väike.
EDIT: Võtsid hülsse maha ja asi läks paremaks. Äkki võtsid liiga vähe? Õhtu poole saan enda hülsi ära mõõta ja siis saad võrrelda.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kas pigem ei saa olla olukord kus mõni hülss on madalamal, eriti kui need on uued varuosad. Mul on kuuri all vana 50 mootor mis tegi vanasti täpselt sama pulli. Sellel 2 hülss 0,2 mm madalam. Sai vaskplekist võru kaela sätitud siis jäi pidama. 50 muidugi surved väiksemad kui turbomotol. Mõõtmiseks kasutasime tehnohoole ruumis olevat rihtlatti ja treiali käest toodud mingit "kella" mis pidi maru täpne instrument olema. Viga tekkis peale lätimaalt nimelisest kapitaalist tulekut ja samuti mullitas. Kui vedu taha tuli siis pidi ilma radika korgita sõitma ja nädala pärast lõi tihendi minema. Peal teist tihendi vahetust sai "remont" ette võetud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Edusammud.
Täna hommiku mõtlesin et proovin millisest silindrist lekib et teaks edasi otsida.
Nookurid maha ja küünlaaugust 15 bar õhku sisse ning kõik silindrid lekivad...???
Hülsid kähku välja, plaadid kummitihenditega otsa ja survestama ning tulemus on, et materjal nii poorne et lekib täispinnaga ja kõik 4 tükki.
Nüüd siis tuleb suur võitlus kaubanduses sest ma tahan mitte ainult uusi hülsse vaid ka kahte kaanetihendit ja 200 eur ilmaasjata tehtud töö eest.