Kasutatud autode ostmise mõtekusest.

(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  
(30-05-2018, 23:20 PM)TeeTL Kirjutas:  ...
Saab ju osta ka usutunnistuse järgi,- "peaasi on odo näit alla 200000km".

Müüakse nii, nagu ostja soovib. 
Kui ostja tahaks näitu üle 400000km, küllap siis hakkaks müüjad näitu edasi kerima. Kes siis süüdi on...? Smile

Nii on.
MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks. Importkauba puhul tuleb paraku aga eeldada, et petetakse ja petjaks ei pruugi üldse olla 250 pealt 198 kerinud Vello, vaid põhisüü läheb 670 pealt 250le  kerinud Izmiri kraesse.
Esimene kerimine toimub Hollandis (Ka sakslased käivad seal "näitu korrigeerimas") kuna, seal see teatud tingimustel legaalne. Töökoda võtab kunde käest viisakalt allkirja ja väljastab ka arve tehtud töö eest. 
Esimese kerimise põhjuseks on liisingauto läbisõidu piirang. Mida väiksem läbisõit seda väiksem makse. Keritakse enne liisingu lõppu tagasi ja siis antakse võtmed liisingfirmale üle. Kui läbisõit on suurem kui lubatud (see mis liising lepingus kirjas), siis maksab omanik iga km pealt juurde ja see summa juba selline, nagu oleks taksoga sõitnud.

Peale seda alles tulevad Izmirid ja Vellod...

Olen näinud 6 kuud vana Tojootat millel spidol üle 100 tuhhi. Eesti takso, millel peal 3 juhti.
Vasta

(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks.


Ei piisa. Näiteks sõidetakse aastas 60 000, aga iga kord enne ülevaatust keritakse pool maha. Isegi uute garantiiga autodega tehakse nii, et 1 õlivahetus tehakse ise ja teine esinduses jne ja vahepeal keritakse vähemaks.
Vasta

(31-05-2018, 18:04 PM)veix__ Kirjutas:  
(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks.

Ei piisa. Näiteks sõidetakse aastas 60 000, aga iga kord enne ülevaatust keritakse pool maha. Isegi uute garantiiga autodega tehakse nii, et 1 õlivahetus tehakse ise ja teine esinduses jne ja vahepeal keritakse vähemaks.
See TÜV eelne kerimine on täiesti teada tuntud poolavalik saladus, et niimoodi toimitakse. Muidugi rohkem firmaautode puhul, kaubikud ja pirukad muidu ju sõidaks läbisõidujärgse garantii ju kiirelt ära, samas kui ajaliselt oleks garantiid veel pikalt. Ja muidugi sõiduki jääkväärtus on suurem kui auto on vähem sõitnud, see vast põhipõhjus eraisikute puhul. Kui kerimist korralikult teha lasta siis ei pruugi kuhugi jälge jääda algsest/reaalsest läbisõidust.

Eks ka tulevane ostja ju nõuab Eesti ajalooga vähesõitnud autot nagu igalpool välja tuleb, nii saavadki mõlemad kriteeriumid täidetud Big Grin

Kerimisest on ka meedias palju juttu olnud ning meelde on jäänud, et läbisõidunäidik on ainult informatiivne kilomeetrilugeja, mitte juriidiline auto dokumentatsioon ning seda võib remontida ja vahetada ning kerida kui omanik peaks soovima.
Oli ka eraldi rõhutatud, et auto tehnilist korrasolekut peaks hindama ikka tehnilise kontrolli ja asjakohase vaatluse ning proovimistega, mitte ainult näidu järgi.

Kui juba hodomeetri kerimine saaks juriidiliselt keelatuks siis peaks ära keelama ka nt. kivitäkete paranduse autoninal, lisaks rooli, käigukanginaha/nupu, pedaalikatete ja juhiistme vahetuse. See kõik on ju klienti eksitav auto "paremaks tegemine".

Et kõiges raudpolt kindel olla tuleks osta ikka esindusest tutt-uus auto. Ja noh nagu enne välja toodi, et ka sellega võib tegelikult petta saada kui ikka loll olla Big Grin
Vasta

harige lolli, kuidas esindusest petta saab? Lisad paned ise paika, jamade puhul aitab garantii, hinna puhul saad sarnaseid vaadata.
Vasta

Loll sellepärast loll ongi, et ta ei võta haridust vastu.

Müün ühte 425tuhhi sõitnud autot juba tükimat aega. Hinda mõttetult odavaks ei lase, sest tarvitan teda ise (lihtsalt ei sobi mu vajadustega). Müügi ajal olen sõitnud juba miski 15000, ilma probleemideta. Kas see on siis mingi risu? Muidugi võib vana auto mistahes hetkel saba anda, samad probleemid vaevavad ka uuemaid masinaid.
Mina olen vana auto ostu pidanud ikka õnne asjaks. Asjatundmisega pole sääl teha midagi. Lihtsalt ei osta väga kalleid autosid. Siis ei pea ebaõnne korral ennast "oksa tõmbama". Siiani pole isegi vajadust olnud.

hp
Vasta

(31-05-2018, 17:47 PM)spitfire Kirjutas:  
(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  
(30-05-2018, 23:20 PM)TeeTL Kirjutas:  ...
Saab ju osta ka usutunnistuse järgi,- "peaasi on odo näit alla 200000km".

Müüakse nii, nagu ostja soovib. 
Kui ostja tahaks näitu üle 400000km, küllap siis hakkaks müüjad näitu edasi kerima. Kes siis süüdi on...? Smile

Nii on.
MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks. Importkauba puhul tuleb paraku aga eeldada, et petetakse ja petjaks ei pruugi üldse olla 250 pealt 198 kerinud Vello, vaid põhisüü läheb 670 pealt 250le  kerinud Izmiri kraesse.
Esimene kerimine toimub Hollandis (Ka sakslased käivad seal "näitu korrigeerimas") kuna, seal see teatud tingimustel legaalne. Töökoda võtab kunde käest viisakalt allkirja ja väljastab ka arve tehtud töö eest. 
Esimese kerimise põhjuseks on liisingauto läbisõidu piirang. Mida väiksem läbisõit seda väiksem makse. Keritakse enne liisingu lõppu tagasi ja siis antakse võtmed liisingfirmale üle. Kui läbisõit on suurem kui lubatud (see mis liising lepingus kirjas), siis maksab omanik iga km pealt juurde ja see summa juba selline, nagu oleks taksoga sõitnud.

Peale seda alles tulevad Izmirid ja Vellod...

Olen näinud 6 kuud vana Tojootat millel spidol üle 100 tuhhi. Eesti takso, millel peal 3 juhti.

100000 km aastas ära sõita pole era auto puhul ka mingi näitaja,olen ise ühe Traficu spidole 100000 km näidu tulemise ajal roolis olnud,auto oli omanikul alles 11 kuud ja polnud takso.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(31-05-2018, 18:04 PM)veix__ Kirjutas:  
(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks.


Ei piisa. Näiteks sõidetakse aastas 60 000, aga iga kord enne ülevaatust keritakse pool maha. Isegi uute garantiiga autodega tehakse nii, et 1 õlivahetus tehakse ise ja teine esinduses jne ja vahepeal keritakse vähemaks.

Seega aitab ainult valge lina ja surnuaed... Big Grin

Ma julgen arvata, et igal aastal 60 kkm sõitnud ning seejätrel 28 kkm peale keritud auto on näpuga katsudes natuke teistmoodi olemisega, kui seda oleks ausalt 28 kkm sõitnud liikur. Esimesed 100 kkm elavad  enamus tänaseid autosid ikkagi üsna väikeste kadudega üle, aga järgmised sada teevad puhta töö.
Vasta

Oh, jah ... kuhu me jõudnud oleme. Vanal heal ajal pidi autojuht ikka (töö)autole kilomeetreid juurde kerima...
Keegi ei ostnud autot ka kilometraaži järgi. Hea, kui üldse osta sai.

Ei saa mina ka seda aru, kuhu kõik sõidavad! Minul tuleb umbes 6000 aastas (mitte kuus) ja sõidan aastaringselt. Tõsi, suvel, kuiva ilmaga, kaherattalisel ka. Maal elan, sõitmata ei pääse.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Oma viimast autot ostes, jäi silma kuulutus, kus mitte just kõige värskem auto ja mitte väikese läbisõiduga, müügis oli. Piltide järgi prillikivi, jutu järgi hooldatud õigeaegselt ja ühe omaniku auto.
Ainult hind oli, võrreldes teiste omasugustega, umbes 3X kõrgem...
Huvi pärast helistasin. Kui autot mainisin, öeldi, et helistab varsti tagasi. No umbes tunni aja pärast helistaski. Ütles, et kohe ei saanud naise juuresolekul rääkida. Ta nimelt ei tahagi müüa – naine käsib! Big Grin
Vasta

(31-05-2018, 18:04 PM)veix__ Kirjutas:  
(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks.


Ei piisa. Näiteks sõidetakse aastas 60 000, aga iga kord enne ülevaatust keritakse pool maha. Isegi uute garantiiga autodega tehakse nii, et 1 õlivahetus tehakse ise ja teine esinduses jne ja vahepeal keritakse vähemaks.

Sellised autod ongi kõige hullemad ,see vahepealne õlivahetus hõlmab ainult õli vahetust sest hakkad veel raiskama õlifiltri peale ja pealekauba kui miski mootris pekki läheb pole garantiis kobisemist et vale filter küljes.Kui sellise kätte saad siis mõne aja pärast avastad et lagunevad asjad mis sellisel läbisõidul nagu otsa saada ei tohiks.Siit tulevadki need sitad autod mis ei kesta.
Mõtlen siin et kui erakasutuses sõita aastas 100000 km siis on midagi küll mäda ,kas on vale töö või vale elukoht.See on juba peaaegu nagu täiskohaga töölkäimine,üksi autosõit.
Vasta

(01-06-2018, 17:48 PM)roosteuss Kirjutas:  Mõtlen siin et kui erakasutuses sõita aastas 100000 km siis on midagi küll mäda ,kas on vale töö või vale elukoht.See on juba peaaegu nagu täiskohaga töölkäimine,üksi autosõit.

Mul nii ongi, maalt isakodust ma ära kolida ei kavatse, ei taha etc etc ja juba aastakümneid sõidan aastas töölkäimisega üle 40 000 maha, mõned muud sõidukesed ka veel juurde. Erialase tööga pole just priisata maakohas...
Vasta

(01-06-2018, 17:48 PM)roosteuss Kirjutas:  
(31-05-2018, 18:04 PM)veix__ Kirjutas:  
(31-05-2018, 06:51 AM)v6sa Kirjutas:  MNT ülevaatusajaloost piisab täiesti, et kallima otsa Eesti autode jamad välja tuleks.


Ei piisa. Näiteks sõidetakse aastas 60 000, aga iga kord enne ülevaatust keritakse pool maha. Isegi uute garantiiga autodega tehakse nii, et 1 õlivahetus tehakse ise ja teine esinduses jne ja vahepeal keritakse vähemaks.

Sellised autod ongi kõige hullemad ,see vahepealne õlivahetus hõlmab ainult õli vahetust sest hakkad veel raiskama õlifiltri peale ja pealekauba kui miski mootris pekki läheb pole garantiis kobisemist et vale filter küljes.Kui sellise kätte saad siis mõne aja pärast avastad et lagunevad asjad mis sellisel läbisõidul nagu otsa saada ei tohiks.Siit tulevadki need sitad autod mis ei kesta.
Mõtlen siin et kui erakasutuses sõita aastas 100000 km siis on midagi küll mäda ,kas on vale töö või vale elukoht.See on juba peaaegu nagu täiskohaga töölkäimine,üksi autosõit.

Ei ole sellest filtri vahetamatajätmisest küll hullu midagi, kui välpasid hullult lõhki ei sõideta. Palju hullem on see kui autol on väike läbisõit, kuid õli vahetatakse ikka välba järgi, mitte vähemalt kord aastas. Eriti veel koostöös lühikeste otstega tõmbab siis õlisse ikka korralikult niiskust ja siis tekivad juba probleemid.

Minu 2000. aasta Mersu arvutab ka ise omale õlivahetust... kui ma seda usaldaks, peaksin õli vahetama umbes 3 aasta tagant. Siiamaani on õlivahetuste ajal kompuuter arvanud, et 8000km võiks veel sõita.
Vasta

Eelneva teema jätkuks,minu Cadillac arvutab ka ise õlivahetust,7500 peal oli õliiga alles 30%.Kuna see on aastane läbisõit,siis kevadel vahetan õli alati ära,sõltumata läbisõidust.
Vasta

Kui sa näiteks IT inimene oled ja linnas elada ei taha, siis ongi kilometraaz kindlustatud. Maal it töö pole ja igat asja kaugelt/kodunt teha ei saa. Minu spetsiifika eeldab igapäevast kohal olekut, et teada asju, mida ametlikus kirjavahetuses ei ole Smile Ja nii 2x päevas 60km tuleb. Samas sõidavad sama kaua tööle näiteks Pirita või Mähe inimesed. Neil pole kilomeetreid nii palju, aga aeg on sama. Ja aeg tegelikult loebki.
Vasta

(03-06-2018, 11:27 AM)Mahno Kirjutas:  Kui sa näiteks IT inimene oled ja linnas elada ei taha, siis ongi kilometraaz kindlustatud. Maal it töö pole ja igat asja kaugelt/kodunt teha ei saa. Minu spetsiifika eeldab igapäevast kohal olekut, et teada asju, mida ametlikus kirjavahetuses ei ole Smile Ja nii 2x päevas 60km tuleb. Samas sõidavad sama kaua tööle näiteks Pirita või Mähe inimesed. Neil pole kilomeetreid nii palju, aga aeg on sama. Ja aeg tegelikult loebki.

Tegelikult peaks olema linnaautol peal tunni mitte kilomeetri lugeja. Kui mina labin mööda maanteed 30 km umbes 20 minutiga siis minu abikaasal kulub tipptunnil linnas 10 km labimiseks 35 kuni 60 minutit.
Vasta

Nagu kevad saabub jälle muutub eesti meedias aktuaalseks pettused kasutatud autode turul . Postimehe andmetel  https://majandus24.postimees.ee/6578072/...b-eestisse           on Eesti muutumas euroopas romuautode prügimäeks .Aastas tuuakse Eestisse kuni 12 000 võltsitud andmetega autot . Ärikad ostavad Saksamaalt ja mujalt euroopast  imeodavalt avariilisi ja muidu romuks sõidetud autosid siin vuntsitakse nad üles ja keritakse autode läbisõitu  sadu tuhandeid kilomeetreid vähemaks ja müüakse rahvale maha - Rahvas ostab aga sellist  rämpsu korraliku auto pähe ning hädaakisa on taevani - näe petetakse .Aga kui riik laseb sellel sündida  siis muidugi petetakse ja selline jama on kestnud taasiseseisvumisest alates. Nüüd astus ametisse uus valitsus ning ta peaks kogu oma administratiivse võimekuse suunama selle probleemi lahendamisele . Mõttekoht - kas üldse peaks ära keelama vanemate kui 5 aastat autode import sest mida vanem on auto seda rohkem tarbijat petetakse , seda rohkem reostab selline auto loodust ning avariisse sattudes on kordades eluohtlikum kui uus auto . Kuna Eesti autopark on vana ning selliste romuautodega kahjustab ka riigi renomeed siis võiks üldse ära keelata üle 10 aastaste sõiduautode liiklemise. Kui auto saab näiteks 10 aastat vanaks siis automaatselt ta kustutatakse liiklusregistrist ning konfiskeeritakse politsei poolt ja saadetakse vanarauda . 
Niimoodi saaks rahva võõrutada romuautode ostmisest ja autospekulantide nuumamisest ja panna rahvas ostma korralike autosid samuti paraneks riigi maine maailmas .

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Ma keelaks ära alla 18-aastased, üle pensioniea ja töövõimetud/haiged inimsed, sest need rikuvad renomeed ja ei too sisse.
Vasta

Võiks ära keelata uuemate kui 15a autode registreerimine. Väga aus, kõik teavad et ostavad vana rondi ja samas oleks remondimeestel tööd.
Vasta

Võiks inimese elu üldse ära keelata,reostavad raisad kogu aeg. Loomad ei saa vabalt elada. Big Grin
Vasta

No näääädsa! Nelja uue erakonna põhiideed on laual. Üks vist kaldub tugevalt roheliste poole. Tuleks algatusrühmad moodustada jne. Ja siis koalitsiooniläbirääkimised.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Saksas ostetakse vanema heitmenormi autosid kokku ja utiliseeritakse.Sellistest autodest unistaks vist pooled romumüügi platsid meil,üks vene mees kes tegeleb autoremondiga saksas on laadinud üles hulgemalt videosid kus on tehtud ringkäik sellisel platsil ja ka palju autoremondiga seotud videosid.Enamus küll puudutab uuemate autodega seonduvat aga ka on asju mida vanemate remondil kasutada,näiteks tinaga katmisest on palju materjali kus ta seletab kuidas teha ja mida vältida.Paljud tema tinaviimistlused tähendavad maalri jaoks ainult kruntimist ja värvimist.Kes vene keelest saab aru selle on seda üpris kasulik vaadata https://www.youtube.com/channel/UCRLRCaH...juTt7s--pg
Eks ta ole et enamus vanemaid autosid siia taritakse on diislid ja nende ostjad näevad ainult seda et kütet võtab vähe. Sellise auto ostja näeb remondis reeglina ainult erinevate asjade väljalõikamist ja välja progemist,sest remont on ju ebamõistlikult kallis.Sellele peaks enne sellise auto ostmist mõtlema sest tegelikkuses on see ju varastamine  teiste kodanike tagant.Auto ostmisel ei saa vaadata ainult liitreid kilomeetrile,vaid ka ülejäänut.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne