Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Lugesin jutu läbi ja tundub küll, et mootorrattaga sõitmine on üks äraütlemata masohistlik tegevus, millele kõik muud liiklejad peavad vägisi kaasa tundma. Minu meelest on see tsikli otsa ronimine veel vabatahtlik ja liiklusseadus kohustuslik.
Lihtsalt minu arvamus.
Postitused: 1,287
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Uskumatu ikka, mida mõni inimene võib suust välja ajada...
Vanasti see oli nagu auto-MOTO foorum; ega enam eriti ei imesta, miks mõned siit jalga lasknud on...
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Plü viimast kirjutist on lausa vastik lugeda. Kahjuks on kaebamise- ja reitingunupud rikkis, praegu peaks mõlemat kasutama.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 755
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Mootorrattad kui sellised võiks kuidagi lahterdada :
1. võrrid 50 - 100 kuubikulised , liiklusvahendid , erinõudeid / eritingimusi Riik ei esita , nõutav vastava kategooria juhiluba , kindlustuspoliis.
2. 100 - 250 kuuikut - juhiluba + kindlustus , aga kindlustusmakse suurus sõltub võimsusest tsikli ja sõitja kogukaalust ehk võimsusest massiühiku kohta.
3. 250 kuubikut ja rohkem - vastava kategooria juhiluba / tunnistus , kindlustus , mille maksumus ületab sama võimsa sõiduauto kindlustusmakse 20 kordselt , arstitõend vaimse tervise kohta + kirjalik kinnitus juhitutunnistuse kättesaamisel - et isik täidab liiklusseaduse nõudeid 100 protsendiliselt ja kokkuleppe rikkumisel on rikkuja nõus rikkumise toimepanekul kasutatud sõiduki hävitamisega .
Nüüd tuleb - mittepeatumised , põgenemised jne , registrimärk on püsti ja tagaratta porilaua all ja kõik muu möga - kui järelvalvet teostav Riiki esindav Politsei juhtkond leiab , et mootorratturid ja nende käitumine teedel ja tänavatel on probleem , siis leitakse vahendid , tehakse seadusemuudatused , luuakse võimalused rikkuja tuvastamiseks.
Praegu , kus liiklusjärelvalvet teostab Põhja PP s 24 töötajat on mingist liiklusjärelvalvest lootusetu unistada .
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(07-06-2018, 17:00 PM)PlyVal64 Kirjutas: Seal ühe märkuse kohat ütleks nii: tsiklistid ei tea, kui võimsad ja hästi kiirendavad on autod! Tsikkel fekaal ei liigu üldse absoluutskaalal võetuna, aeglane juhitamatu junntükk Seda nii mootorispordi kui tavaskaalal. Kui hakata linnas foorirallit tegema mõne kabedama tehtud neliveoga, saadakse aru...
Ehk kogu see olematu elu- ja sõidukogemusega noorsandi hala oligi hala. Mää-mää - kuidas kõik neile liiga teevad. Tsikkel Eestis on lühiajaline imelik vähemus, midagi Tom of Finlandi ja muude omasooiharate sarnast liikumist, millega tavaline Eesti Vabariigi autojuhist Kodanik eraldi kohanema ei peaks. Nagu ei pea ma kohanema heteroseksuaalse pereisana pedeparaadidega.
See, et keegi kurvis pidurdada ei saa või kaevukaas-tekattemärgsitus libe on - sügavalt võõras mure! Täpselt sama vähe läheb mulle korda pedede sulgurlihase krooniline põletik või pedeofiilide võimaliku keemiline kastreerimise hirm!
Aga nagu ei tohi kedagi spetsiaalselt kiusata seksuaalse veendumuse pärast (peale pedofiilide ofkoors), ei või ka liiklusvähemusi teadlikult ja pahatahtlikult ahistada. Aga LS kehtib meile kõigile ühtmoodi ja kuniks vähemused sellest aru ei sa, pole meil pikka juttu.
PS: millal keegi autojuht Eesti numbritega tsiklist maanteel mööda sõitis??? Ma arvan, et mina tegin seda aastal 2000 Sajandisõidul Valiandiga ... vanadest rolleritest kruusateel Üldse meenub sellest sajandist ÜKS möödasõit uuest tsiklist - soomlastest abielupaarist paduvihmas 110 alas. Nad kulgesid 60'ga parema pidevjoone taga teepeenral Tallinna poole...
See kirjatükk saab sugeda, asja eest.
Tsitaat pahatahtliku kustutamise/muutmise vastu.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 755
Teemad: 2
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
"Kohapeal mahalaskmise" on reegleid eiravad mootorraturid mõnelgi juhul ise enda suhtes kohaldanud , kahjuks on vahest kannatanud ka kõrvalised isikud , millest on äärmiselt kahju .
Miskuradiasi see on , mis sunnib foori rohelise tule süttimisel sõitma tagarattal , igal võimalikul moel näitama enda "paremust" teiste liiklejate suhtes - ehk trügima ummikutes autode vahelt läbi , laveerima tähistatud ülekäigurajal teed ületavate jalakäijate vahelt läbi , eirama kehtestatud maksimaalset lubatud sõidukiirust , politsei peatumismärguandele mitte rageerima , Olete kõrgem rass ?
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(07-06-2018, 12:34 PM)Daff Kirjutas: (07-06-2018, 12:27 PM)metsakohin Kirjutas: ...........................
Telgjoonel sõitmist võivad pärnakad (ja külalised) vaadata niinimetatud vanal sillal, kus kaks bussi mahuvad vabalt vastas suundades liikuma, aga kui bussile tuleb sõiduauto vastu, siis võib kitsaks minna, sest paremas ääres on piire ja tuleb hoida võimalikult telgjoone kukile. Ei tea, kas piirde küljes olev tolm kargab autole kallale või ei osata paremat peeglit kasutada.
Sõiduautojuhtide seas väga levinud haigus: gabariiditunnetuse puudumine. Meditsiin on siinkohal võimetu.
Selle vana silla peal on rööpad nii sügavad, et iga sillajätku peal hüppab auto. Mul on seetõttu kombeks sõita parem peegel käsipuu lähedal. Häirib mind hoopis see, et igal pöördel "võetakse hoogu". Enne vasakut tehakse haak paremale ja enne parempööret tehakse haak vasakule. Justkui rool mingi rikke tõttu ei saa lõpuni keeratud, no pöörderaadius on timmitud eriti suureks või ma ei tea mis neil viga on. Ma ei räägi siin bussidest-veokatest. Minu Lacetti teeb küll järske pöördeid kui rool lõpuni keerata. Ilmselt hakkab asi sõiduõpetamisest või õpetamatusest.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
07-06-2018, 23:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 23:46 PM ja muutjaks oli
diesel.)
loe ja imesta.
küll teil on ikka raske elu.
ego on nii suur, et nina herneid täis ja kollane vedelik segab silmanägemist.
tulge nüüd maapeale tagasi.
sõitke ise ja laske tsiklistidel ka sõita.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Mul jooksis selle peale kokku, et jalakäiad peavad ise ette vaatama .millegipärast kangestus silme ette pilt, kus laps aetakse ülekäigurajal vigaseks ja miski tsiklist seletab täitsa sirge näoga, et "ei no ma olin kaldes ega saanud ju pidurdada ja üldse peaks inimesed ikka ette vaatama ja teed andma". Peaks ikka olema samad õigused ja kohustused kõigile. Ei ole ega hakka kedagi liikluses takistama ja muidu joonele panema, kuid mingeid eriõigusi ei peaks ka nõutama.
Postitused: 526
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
27
Kuule, resident pedofiil, mis värk sul nende homoseksuaalidega on nüüd, et igas postituses seda mainima peab? Äkki tuled kapist välja juba?
Aga teemasse
1) See point sealt artiklist, et jalakäija võiks ette vaadata, juhul, kui tsiklist tuleb kaldes, EI OLE MÕELDUD nii, et igal juhul tsiklist ajab jalakäijaid alla ülekäigurajal kihutades.
Selle asja point on see, et vaatamata äärmisele ettevaatlikusele ei pruugi siiski sellise halva koha peal tsiklist saada hästi pidurdada kaldus olles ja tekib raske olukord - on vaja mõlemapoolset tähelepanu.
Sama teema, nagu täiskoormaga rekka liikluses - kui ma ikka näen, et rekka tuleb, siis ma ei keera talle ette, olgugi mul see eesõigus. Ta ei pruugi selles olukorras hästi pidama saada või välja keerata jne ning vaatamata sellele, et ma pole rekkajuht, üritan ma talle raskes kohas ikkagi järgi anda ju.
Sama analoogia.
2) Tsikli kiirendus võrreldes autoga.
KESKMINE Tsikkel mis kaalub 200 kg ja omab ~70 kw, maksab ~1500-2000 euri. Igale ühele jõukohane. Kui nüüd vaadata kaalu ja jõu suhet, siis see on 0,35 kw/kg kohta.
Kui keskmine auto kaalub näiteks 1500 kg, siis peaks selle autol olema 525 kw, et omada sama jõu ja kaalu suhet.
Seega, kui me jätame igasugused spetsiaalsed kiirendusautod jms välja, siis tavaliikluses tsiklile vastu saada on ikka väga raske.
Tsikkel ei pea eriti pingutamagi (läheb enda arust lihtsalt vaikselt kohalt minema), et autojuhile tunduks, nagu liiguks teine raketiga minema. Kui sinna arvestada juurde veel näiteks 600cm3 kubatuur, siis see asi läheb kohalt minema alates 3000-4000 pöörest, alla selle ei liigu üldse, vaata et hakkab kakkuma. Aga selle pöörde juures ratas juba kisab ja kõrvalt asja mitte jagavale inimesle tundub, et RAISK POOSETAB SIIN. Ei pooseta, tänapäeva rattad ongi sellised.
Arvestage nüüd siin, et Yamaha R1 kaalub ka vast 200 kg kanti, maksab sealjuures kuni 3000 eurot vb, ning omab 110 kw. Eks kiirendage siis võidu, auto peaks omama 825 kw. Ainult lahtise pinnase peal ta ei liigu. Ta läheb 1/5 kiirendusega ära ja ikka lippab meeletult.
Mul on endal 120kw nelivedu auto - tsikliga ikka võrrelda ei anna, ka aeglasega mitte.
Kui ma esimese 600se sain, siis imestasin ise ka, et raisk üldse ei liigu, möödasõitu on ikka väga halb teha. Siis aga avastasin, et möödasõit algab 9000+ pöörde juures ja lõpeb 13000+ pöörde juures. Sellise pöördega vähemalt ratas liigub. Aga hääled - ka tehasesummutiga teeb selle pöörde juures päris head kisa. Ja ei pooseta - tahan lihtsalt mööda minna võimalikult ohutult.