Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kas tohib üldse ise turvavöid autosse paigaldada kui tehas ei ole selle jaoks kinnituskohtasid ette näinud? Minu mäletamist mööda ei tohi aga ma ei viitsi praegu teemasse süveneda ja otsima hakata vastavaid seaduspügalaid.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Mul oli kunagi ARK angaaris pentsik vaidlus seoses SAAB 96 arvelevõtuga. Küsimus oli, et kas tehnilisse passi läheb kirja 4 või 5 istekohta. ARK i töötaja argument oli, et 4 turvavööd on 4 kohta, minu argument oli, et tehas näeb ette 5 istekohta.
Lõpuks lahenes asi nii, et taat oma putkas natuke googeldas ja passi läks 5 kohta.
Postitused: 397
Teemad: 2
Liitus: Mar 2013
Maine:
2
Oma kogemusega ark-ist tekkis küsimus kas tagurpidi käigu tuledel peab olema veel lisalüliti kui lisada olematutele tagurdus tulelele lisa LED. Väideti et peab, tehases paigaldatud tagumise käigu tulede lülitist ei piisa. Pagan need põlevadki ainult tagurdades. Saan aru et igasuguseid töö tulesi ja lisatulesid lähi ja kaug vaateks ühendatakse läbi lisa lüliti - aga tagurdustuli. Seekord sain veel hakkama aga järgmiseks korraks pidi olema juba kaamara koll nurgas ja siis ei pidavat enam läbi minema.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(09-06-2018, 08:46 AM)klaave Kirjutas: Oma kogemusega ark-ist tekkis küsimus kas tagurpidi käigu tuledel peab olema veel lisalüliti kui lisada olematutele tagurdus tulelele lisa LED. Väideti et peab, tehases paigaldatud tagumise käigu tulede lülitist ei piisa. Pagan need põlevadki ainult tagurdades. Saan aru et igasuguseid töö tulesi ja lisatulesid lähi ja kaug vaateks ühendatakse läbi lisa lüliti - aga tagurdustuli. Seekord sain veel hakkama aga järgmiseks korraks pidi olema juba kaamara koll nurgas ja siis ei pidavat enam läbi minema.
Kui kardad et lüliti ei pea lisa tuledele vastu siis saab ju panna selle lüliti releed juhtima.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Kui lülitub põlema koos tagurpidi käiguga, siis peavad vastavad tagurdustule e-märgised tulel peal olema. Kui läbi lüliti, siis võib olla suvaline töölatern.
Postitused: 655
Teemad: 25
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Seda teksti lugedes tunned rõõmu väga vanast pillist, kui turvavöödest ei teatud midagi, pidurituled ja suunatuled oli lisavarustus
Tagurdamine pimedas oli iga mehe oma mure....
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
kümnekonna aasta tagune loogika, mis kehtib vast tänini: turvavarustuse ümberehitamine on litsenseeritud tegevus. Kui vastava putka heakskiidul ümber ehitatud ei ole, peab turvavarustus olema tehasekorras.
juttl et turvavööde arv = kohtade arv, on jama. Osadel pole üldse (Volvo Amazon oli esimene seeriatootmis-auto, mis standardvarustusena esiistmetele turvavööd sai. Juhtus see mälu järgi 1964a - kes oskab, see parandab). Näitlikustamiseks sobib "ametnikult" küsida, kas turvavöödeta masinas on 0 kohta ning kas ees 2 istekohta ja vastavalt turvavöid omavas masinas on 2 kohta. 4 vööd ja 5 kohta langeb sisu vaates samasse loogikasse, niiet olgu kuidas on - on tehases ette nähtud kohad ja on tehase s paigaldatud vööd. Need on kaks eraldi numbrit ning ametnik võib arvata, mida arvab - vastav inseneritöö on ammu tehtud ja ei kuulu ametniku poolt vaidlustamisele.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,889
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(09-09-2018, 00:16 AM)hulgus Kirjutas: Sai peaaegu uunikumiga ülevaatusel käidud. See, et 22 aastat vana jaapani diisel ei suitse, ei tahetud uskuda, aga leppisid.
Rullikud, pidurid, amordid, tuled ... nagu ikka, aga edasi oli miskit uut. Kõik aknad keriti ühekaupa alla, kõik turvavööd klõpsiti läbi, kerelt otsiti kõik VIN koodid üles, jne. Pidada olema uus kord, suur vend jälgib.
Tegelikult jääb ju veel palju võimalusi peedistamiseks, tuhatoosi näiteks ei vaadatud, mul seal kaitsmed ja pirnid, aga see ju ikkagi tuhatoos, kindalaekasse ei vaadatud, tagavararatast ei kontrollitud jm potentsiaalselt ohtlikke kohti. Arenguruumi veel on.
Ehh Sind, õnnetut. Loe auto24 portaalis Mait Millerti jutte ja Sa ei imesta enam mitte kunagi mitte millegi üle!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
Mul aknavänt ära võetud et aken sõidu ajal kinni püsiks kui noorem põlvkond tagaistmel, ongi pses ülevaatuselt läbi ei saa?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 685
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Mida see rehvimõõtude legaliseerimine tähendab? Tehasemõõdust erinevad rehvid all ja kooskõlastasid muudatuse MNT-s? Mis see protsesse endast kujutab üldse?
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(09-09-2018, 15:33 PM)speedsta Kirjutas: Mida see rehvimõõtude legaliseerimine tähendab? Tehasemõõdust erinevad rehvid all ja kooskõlastasid muudatuse MNT-s? Mis see protsesse endast kujutab üldse?
See protsess kujutab endast seda,et selle eest pead maksma riigile löivu ja selleks ongi selliseid
protsesse vaja
Kui sa pole enda suuremate velgede eest löivu maksnud on nad liiklus ohtlikud,peale
TÜVi enginööri vaatamist ja protsessi maksmist muutuvad nad völuväel legaalses ja turvaliseks...
Vaadatakse lihtsalt eurust et kust kohast veel raha pumbata....
Heaolu riikdes nagu Saksas on seee juba väga ammu......
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV