Mõistusevastased manöövrid liikluses

Täna nägin mootorratturit, kes arvas et ringtee sisemisel ringil olles võib ringteelt välja sõita kohe 0,5 sekundit peale seda kui parem suunatuli esimese vilgatuse teeb. Seekord napilt pääses eluga. Millegipärast aga käemärkide jms põhjal jäi mulje, et tema oli õige mees ja tegi kõike õigesti ja jäi õigust ülegi. Või siis jäi mulle vale mulje ja tegelikult tänas jumalat, et hing sisse jäi. Cool
Vasta

(10-06-2018, 19:51 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(10-06-2018, 19:14 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kusjuures tsiklimehed on veel ok aga no need traktoristid... täis ahvid.

Just ja paadimehed ka koguaeg jalus,kui tsikliga sõita,eksole? Big Grin

Oi ära parem hakka pihtagi. See Tallinki paaditaksofirma tuleks põhja lasta kogu täiega. Need kuradi jobud ei saa siiani aru, milliseid laineid nad tekitavad oma krüsadega põhjalahes. Ükskord leotasin ussi Aegna taga sopis ja sain kuskil 60 kg viidika juba õnge otsa ja siis tulid need lained...lained ja veelkord lained. Pohlad, et paat ümber läks aga rekordkala sai kah minema...tra kas nad üldse teistega ei arvesta? Peded, raudselt peded on seal puldis..
Vasta

Aga kohe sattusid meile ette ka ülikorrektsed motomatkajad! Eesti numbritega!!! Eile , so pühapäeval u.19.30 paiku tulid Haapslau poolt ja keerasid lõpuks Laitses Haiba elik Pärnu peale. Kolmekesti matkaratastega, kollased vestid seljas ja EI SÕITNUD KORDAGI kellestki mööda! Kogu meie rodule jäi ette mingi buss ja nii me siis Ristilt alates Haruteeni rivis sõitsime. Sinnamaani sõideti 93-94km/h ja meite vahel oli veel valge Caravelle ka. 
Nagu ikka, siis kiirus kõikus rodus sõites vastikult 70-90 ja need kolm tegelast sõitsid nagu autoga sõidetakse! Lehetu teeotsast Ellamaal tuli mingi striitfaiteri-laadne asi, see sõitis korra mööda, siis kulges koos teistega aga lõpuks ikkagi ei kannatanud koos mingi bemmimehega ja andsid Rissa viadukti lõpus minna. Aga ka siis mõistlikult - maanteel 100 pole mingi kõneväärt kiirus. Ei muutunud hetkega täppideks ega pandud enne "pimedalt hullu". 

Aga vaat need kolm torkasid silma - haruldus! Nendest oleks olnud isegi "põhjust" mööda sõita sest too imelik TAKi buss ei sõitnud 90 km/h. Kuna eest kadus järjest autosid ära, siis mina sõitsin bussist päris kiirelt mööda natuke enne Haruteed pikal sirgel ja siis gps näitas mulle 95. Minu tagant enam keegi mööda ei saanud ja 110 alas järgi ka ei jõudnud - nii aeglane oli see buss. Aga mis me siis "kaotasime" ~80ga Risti-Kohatu sõites - võib-olla 4 minutit!
Vasta

Miskipärast meeldib jah ka GO-Bussi onklitel sellel Haapsalu teelõigul 75 ...80 km/h sõita ja oma taha siis rivi koguda.
Vasta

Polegi mòtet vòrrelda ontlike moto ja caravani matkajaid debiilikutega. Samamoodi välismaised caravani matkajad kes kolonnis sòidavad oma eluinvesteerigutega hoiavad kenasti pikivahet ja vastavalt vòimalusele hoiavad teepeenrale. 
See mis moodi linnaliikluses algajad mopeedi ja tsiklimehed ennastsalgavalt igast prigust läbi proovivad pugeda seades ennekòike ohtu oma elu ma kommenteerida ei taha. Kui ikka otsitakse vòimalust ennast vigaseks sòita siis las minna. Mina kaotan peegli aga tema paremaljuhul satub haiglasse vòi halvemaljuhul mälestustesse. fekaal on see, et mina pean selle teadmisega elulòpuni elama.
Vasta

Ma olen nüüdseks nii 10 aastat Via baltikat nühkinud, keskmiselt oma 30 korda aastas kindlasti, edasi-tagasi.
Alul sõitsin 'nagu tavaliselt' ehk 10+ üle, nii et väga valju trahvi ei saaks. Möödasõite ikka kogunes, veokaid ju palju ja igast muid uimerdisi.
Kaamerad kulusid kiiresti pähe, paar laksu ehk tuli alguses.
Siis mingi aeg tekkisid püsikatega autod, need kuidagi nagu rahustasid. Tiksungi 92-93, rekkadele eriti järele ei jõua ja jumalast mõnus rahulik on.
Ja olen märkama hakanud, et minusuguseid on veel Smile
Ajaliselt pole mingit vahet, jõuan ma maale-linna 10-15 minti varem või hiljem.

Üks mõistusevastane, õigemini ilmselt meile veel harjumatu asi on ka viimasel ajal tekkinud. Vaat seal Kanamal kaevavad nad mingit tunnelit ja kaks rida tõmmatakse kokku üheks. Ja sama Järvevana efekt on, kõik pressivad kilomeeter varem I ritta. Hirm või ebakindlus või mingi muu psühholoogiline tõrge ilmselt.
Laheneks võibolla paari aastakümnega ise ka, aga kui maanteeametil muud teha pole, siis võiks ilmselt mingi kampaania või pikema trummipõristamisega teemat suunata.
Vasta

Ma nühin umbes 80 korda aastas seda Via Balticat. On tõesti rahumeelsemaks üldjoontes jäänud  Smile Omajagu kirutud 2+1 ikkagi siiski mõjub seal ja hakib mõnusalt rütmi. Varem oli seal pikad sirged ja künkad, kus siis kõik minna andsid, et mitte laupa panna kellegiga.
Vasta

(10-06-2018, 19:14 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kusjuures tsiklimehed on veel ok aga no need traktoristid... täis ahvid.

Ehk jagad oma frustratsiooni, mis võimaldab oma tööd tegevale (enamasti) inimesele sedasi diagnoosi panna?
Vasta

Eila tulin kusjuures Tartust just sel kellaajal kui kõik eestlased maalt muruniitmiselt tagasi Tallinnasse sõidavad. Kuskil enne Ardut jõudsime järele kilomeetrisele kolonnile, kus paar rekkat sees ja üks siis kõige ees. Tahapoole kogunes ka autorodu nii pikale kui peeglitest paistis...
AGA...
Kogu see killavoor lasi rahulikult mõistlike pikivahedega 80 rauas, ükski tola ei hakanud sarimöödasõite paugutama vms. Pärast Koset neljarealisel keris kolonn ka nii sujuvalt kahele reale, et suisa lust vaadata. No paranevad meil ikka need asjad.
Vasta

(11-06-2018, 17:33 PM)v6sa Kirjutas:  
(10-06-2018, 19:14 PM)ivoalaska Kirjutas:  Kusjuures tsiklimehed on veel ok aga no need traktoristid... täis ahvid.

Ehk jagad oma frustratsiooni, mis võimaldab oma tööd tegevale (enamasti) inimesele sedasi diagnoosi panna?

Tegemist oli peene irooniaga, kui aru ei saadud, seoses paari eelneva postitusega Wink
Vasta

Aha, ma nüüd häbenen natuke oma taipamatust. Rolleyes
Vasta

Rekkad lasevad tänapäeval enamus 90-ga, üksikud 85-ga ja mõni poolakas ka 95-ga. No mis vajadus on 90-ga sõitvast rekkast mööda tallata?! See on eestlase suur ego mis ei luba teise taga, veel hullem - veoauto taga sõita. Maarjamaa inimene ei oska kolonnis sõita. Tartu mnt. 4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(11-06-2018, 20:07 PM)Walter Kirjutas:  Rekkad lasevad tänapäeval enamus 90-ga, üksikud 85-ga ja mõni poolakas ka 95-ga. No mis vajadus on 90-ga sõitvast rekkast mööda tallata?! See on eestlase suur ego mis ei luba teise taga, veel hullem - veoauto taga sõita. Maarjamaa inimene ei oska kolonnis sõita. Tartu mnt. 4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!

Rekkast mööda sõitmiseks on mitu adekvaatset põhjust - 1) Sittagi ei näe 2) Sittagi ei näe. Esiteks siis see, et rekka ise on suur ja varjab vaatevälja ettepoole, teiseks see, et enamik ajast on meil õues koerailm ja märja tee pealt keerutab lihtsalt tagasõitjale pilve ette ning lagastab klaasi täis.

Lisaks siis veel see, et "kui ise ei sõida, siis sõidetakse sinust" ehk kui rekka taga paraja pikivahega tiksuda, siis tekib lugematul hulgal neid, kes sinna vahele kiiluvad, see omakorda tähendab, et püsikat kasutada ei saa, kuna pidevalt on vaja pikivahet järgi anda.

Aga loomulikult, kui tegu on nn tipptunniga maanteel, siis pole enam mõtet mööda sõita, kuna nagunii on järgmine kohe ees.
Vasta

(11-06-2018, 20:07 PM)Walter Kirjutas:  4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!

  Vaidleks vastu, minumeelest on just praegusel Tartu maanteel võimsal autol point ning vajadus 120+ mööda tallamiseks kuna head möödasõidu kohad on kaameraga ära kaetud/võetud. Samas, Tallinn-Narva maanteel saab rahulikult täpselt 110ga veokist mööda ilma mingi võimlemiseta. Võimas auto pmtslt täiesti pointless Big Grin  Põhiline, et ei lõugaks käes kui 110nega sõita.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(11-06-2018, 20:07 PM)Walter Kirjutas:  Rekkad lasevad tänapäeval enamus 90-ga, üksikud 85-ga ja mõni poolakas ka 95-ga. No mis vajadus on 90-ga sõitvast rekkast mööda tallata?! See on eestlase suur ego mis ei luba teise taga, veel hullem - veoauto taga sõita. Maarjamaa inimene ei oska kolonnis sõita. Tartu mnt. 4-realiseks tahtjate enamus on kari jörme ja bomže kellel oleks mugav pööblist 120+ mööda tallata á la mul on 100k maksev saksa preemium waagen ja donnerwetter tee peab ees vaba olema schaisse!

No tule taevas appi, rekka taga kolonnis 90km/h suurel maanteel troppi koguda on just nimelt "mõistusevastane manööver".
Miks kuradi pärast peaks keegi nii ohtlikku asja üldse tegema? Ette ei näe mitte midagi, klaasi keerutab mingit paska täis, selja tagant hakkavad mingeid ulme süstimisi tegema ja siis tekivad alles need päris ohtlikud olukorrad; siis satub rekkale ette veel reisibuss või vastupidi ja siis hakkab alles kemplemine nende vahel pihta.

Milleks hea nähtavusega korralikul maanteel 90km/h teistel ees olla. Eluaeg on sellisel teel 100ga lastud. Lasi minu vanaisa, lasi minu isa ja lasen mina ka. Ära ole töll ja takista teisi, sõida hea tee ja turvalise koha peal ikka 100ga palun.
Vasta

(11-06-2018, 21:02 PM)ivo86 Kirjutas:  No tule taevas appi, rekka taga kolonnis 90km/h suurel maanteel troppi koguda on just nimelt "mõistusevastane manööver".
Miks kuradi pärast peaks keegi nii ohtlikku asja üldse tegema? Ette ei näe mitte midagi, klaasi keerutab mingit paska täis, selja tagant hakkavad mingeid ulme süstimisi tegema ja siis tekivad alles need päris ohtlikud olukorrad; siis satub rekkale ette veel reisibuss või vastupidi ja siis hakkab alles kemplemine nende vahel pihta.

Milleks hea nähtavusega korralikul maanteel 90km/h teistel ees olla. Eluaeg on sellisel teel 100ga lastud. Lasi minu vanaisa, lasi minu isa ja lasen mina ka. Ära ole töll ja takista teisi, sõida hea tee ja turvalise koha peal ikka 100ga palun.

90 km/h (kui ongi max. lubatud 90) ei ole keegi kellelgi ees. Kellel närvisüsteem ebastabiilne on ja suur tõmblemise vajadus on, sõidab mööda, satub järgmise 90-ga sõitja taha, jne.. nii lihtne ongi.
Vasta

(11-06-2018, 21:02 PM)ivo86 Kirjutas:  ... Ära ole töll ja takista teisi, sõida hea tee ja turvalise koha peal ikka 100ga palun.

See on tölli jutt.

hp
Vasta

(11-06-2018, 21:02 PM)ivo86 Kirjutas:  Milleks hea nähtavusega korralikul maanteel 90km/h teistel ees olla. Eluaeg on sellisel teel 100ga lastud. Lasi minu vanaisa, lasi minu isa ja lasen mina ka. Ära ole töll ja takista teisi, sõida hea tee ja turvalise koha peal ikka 100ga palun.

Mäletan kui Kärna Ärni ütles, et talle meeldib kiiresti sõitmine, et tema sõidab oma Ziguliga 100ga.
Vasta

Kõigist, kes ees toterdavad, tuleb mööda paugutada. Nii lihtne see ongi. Maanteel 80'nega üksteise perses liikuvad ''seaduskuulelikud kodanikud'' ei ole mitte õilsad juhid, vaid kari troppe. Mida aeg edasi, seda hullemaks liiklus läheb. Ja hullemaks läheb tänu oskamatutele juhtidele. Liiklusest on saanud tänapäeval heaoluühiskonna saamatuse etalon. Oioioi, minust kihutati mööda, oioioi, mingi motikas tõmbles teel, aiaiai, ei saa enam 10km/h kulgeda töölt koju, aiaiai keegi reastus mu ette. Tra kui sõita ei suuda, andke oma load hoiule ja liikuge ühistranspordiga. Kuradi lasteaed rsk. Õppige sõitma ja vinguge vähem.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Minu arust jutt oli 90-ga ees sõitjast, mitte 80-ga (või lausa 10-ga?). Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: ivo86, 16 külali(st)ne