Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
21-06-2018, 00:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-06-2018, 00:52 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Süüteküülna jaoks olid ka mingis mõõdus keermestatud puksid täitsa olemas ju mida sai mahakeeratud ava kordategemiseks kasutada.
Aga kartulipüssi jaoks on ka lihtsamaid varinte süüte andmiseks.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 761
Teemad: 61
Liitus: Oct 2008
Maine:
10
Kas on kuskil motorollerite-mopeedide romulat? Või firmasid kes remondiga tegelevad?
Do'nt panic
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(21-06-2018, 13:20 PM)giordanobruno Kirjutas: Kas on kuskil motorollerite-mopeedide romulat? Või firmasid kes remondiga tegelevad?
Motolammutus.ee viljandis.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(21-06-2018, 12:28 PM)v6sa Kirjutas: (20-06-2018, 21:15 PM)Basilio Kirjutas: ...
Pakun et selles konkus asuvad mingid raadiosagedusseadmed.
...
Ega avariimajakas äkiste istooptoitega ole?
Raadiomajakad peavad olema laevakerel väljaspool. Nad ei pea niikaua töötama, et seal midagi radioaktiivset vaja oleks.
http://www.ncirossallpoint.co.uk/epirbs-sart/
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Mul tuli meelde, selle teemaga seoses, triitiumi sisaldavad valgust andvad pulgakesed, mis on tegelikult pisikesed tuumareaktorid. Seal on esindatud kõik jutud, nii radioaktiivsus, tuumareaktsioonid jne.
https://www.aliexpress.com/item/3-11mm-D...97465.html
Huvitav kui sellise pulgakese külge panna näiteks päikesepaneel, kust võtta voolu välja, kas siis saaks mingi energia kätte ja kui saab, siis peaks ju tegemist olema täisverelise tuumajaamaga, küll hästi miniatuursega aga siiski... Huvitav kas sealt ka soojust tekib.? Teoreetiliselt peaks ju tekkima natukene. Kas sel juhul saaks ka stirlingi mootori selle pealt tööle? Aga kui saaks, kas siis oleks tegemist maailma esimese tuumajaamaga mis kasutab auruveduri jõudu energia edastuseks? Samas päikesepaneeliga peaks saama kindlasti mingi laksu kätte sealt. Stirling on liiga suure takistusega, sellega läheks raskeks... Enivei, päris huvitav teema. Peaks vähe süvenema sinna.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
25-06-2018, 13:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2018, 13:38 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(25-06-2018, 00:04 AM)viplala Kirjutas: Mul tuli meelde, selle teemaga seoses, triitiumi sisaldavad valgust andvad pulgakesed, mis on tegelikult pisikesed tuumareaktorid. Seal on esindatud kõik jutud, nii radioaktiivsus, tuumareaktsioonid jne.
Huvitav kui sellise pulgakese külge panna näiteks päikesepaneel, kust võtta voolu välja, kas siis saaks mingi energia kätte ja kui saab, siis peaks ju tegemist olema täisverelise tuumajaamaga, küll hästi miniatuursega aga siiski...
https://hackaday.com/2016/12/01/make-you...r-battery/
Sama hästi võid jaanimardikate kasvanduse teha ja sellega elektrit toota.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
Küsimus põrandaküttega kodus olevale inimesele.
Mis neil jupstükkidel vahet peale hinna ja logo?
Kas mõistlik ost?
https://www.ehituskaup24.ee/ee/puute-ter...aitse.html
https://www.aliexpress.com/item/Floureon...src=google&albch=search&acnt=479-062-3723&isdl=y&aff_short_key=UneMJZVf&albcp=266121556&albag=7593673036&slnk=&trgt=aud-165594907443:dsa-42862830006&plac=&crea=64152518716&netw=g&device=c&mtctp=b&memo1=1t1&aff_platform=google&gclid=Cj0KCQjwpcLZBRCnARIsAMPBgF34gNW7YeE0DUir53Y5NoGRoS8ohTr_DZXgJ6eVziOQCHuBcuvcRCAaAitmEALw_wcB
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
(25-06-2018, 19:26 PM)klemm Kirjutas: (25-06-2018, 19:13 PM)rocker Kirjutas: Küsimus põrandaküttega kodus olevale inimesele.
Mis neil jupstükkidel vahet peale hinna ja logo?
Kas mõistlik ost?
Kui on kontrollitud müüja ja aega oodata siis on ainus vahe, et 1 eestlane jääb vaesemaks
Sellise hinnaga müüvad "kogu aeg vastu päikest vaatavate inimeste maal" neid päris paljud. Hinnangud head ja müüginumbrid suured.
Kuna mul vaja neid tükki viis, siis hinnavahe on ikka päris karm. Kas maksan 110 kiiretele ja tegusatele või 350 eestlasele, kes ka leiva peale võid tahab. Vahe 240 euri, selle raha eest saan ise leivale võid, isegi sinki ja purgi punast kalamarja. Ja jääb veel ülegi. Uskumatu maailm.
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
(26-06-2018, 22:03 PM)klemm Kirjutas: (26-06-2018, 14:18 PM)v6sa Kirjutas: Kui oskad täita kõik vajalikud formaalsused ja oled võimeline tekkiva praagi käitlema, siis jah, sääst missugune.
Täna tehakse valdav osa odavama otsa toodetetest sealkandis. Nimega asjade jaoks on mitmekordne kvaliteedikontroll, nimeta asjade jaoks ei pruugi seda esimestki olla.
Sellepeale meenub vana nali: millest tehakse volkswageneid ? Loomulikult nendest juppidest mis audist üle jääb. Ja skodasid tehakse nendest mis vw välja praagib
Ei ole kahjuks puhas tösi,minu meelest Skodilac on köige kvaliteetsem VAG.....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
26-06-2018, 22:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2018, 22:27 PM ja muutjaks oli
veix__.)
Teemaks on neil pigem mugavus, mitte kvaliteet (ehk Skoda kõige vähem mugavam, jah sõita saab küll ja ei ole ka kõige lagunevam masin...).
Postitused: 198
Teemad: 34
Liitus: Aug 2007
Maine:
8
Kas on olemas mõni OEM auto, millel on manual käigukast, aga kasutab väändevõimendit (Torque converterit).
Ise tean sellist lahendust olevat meie kaitseväe MAN Kat1-del kus on kasutusel nn Wandler.
Pidi aitama sidurit hoida, et ei teki löökkoormust raskel maastikul või raske koormaga.
MAN-il võib startides panna sisse ükskõik millise käigu ja kuskil 1500 pöörde juures lukustab mingisuguse solenoidiga selle võimendi ära nii et edasi töötab nagu tavaline veokas. Huvitav on ka see, et kui solenoidilt relee ära võtta, siis töötab täpselt nagu tavaline veoauto - st väändevõimendi ei rakendu.
Veoautodest kaitseväes oli sama süsteem veel peal DAF2300-l.
Ühesõnaga äkki on veel mõni, aga väiksem sõiduauto, mis kasutab sama lahendust - sidur + torque converter. Google väidab, et enne 1950 aastat kasutas sellist lahendust Chrysler aga värskemat infot ei leidnud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
värskemad olid mõned mitsud vähemasti. küllap muidki.
Postitused: 48
Teemad: 2
Liitus: Jun 2018
Maine:
0
Ei evi omaette teemat.
Murelapseks MB Vito esiuks. Kuna juhiuks on tuulega mõned korrad peost pääsenud, siis tulemuseks on see, et krooksab vastu esitiiba. Prigu on muutunud nulliks, lausa negatiivseks. Olemasolev saksa inseneri leiutet uksehing võimaldab, minu arusaamist mõõda ainult sisse-välja reguleeringut. Ukseposti poolne hing on nimelt keevitatud.
Küsimus, kas on väga rumal mõte meisterdada 2mm. vaheplaat, et uksele veidikenegi käiguruumi tekitada.
Vanematel automobiilidel olen selliseid, ukse reguleerimisplaate, täheldanud.
Lugupidamisega.