Mõistusevastased manöövrid liikluses

Klassikud räägivad, et kiiruseületamine on nagu peeretamine. Me kõik teeme seda, lihtsalt arukamad oskavad valida aega ja kohta.
Vasta

(30-06-2018, 02:34 AM)Andres_k Kirjutas:  Et foorumi trollimine või täis peaga rumala jutu kirjutamine ei ole viisakas tegevus...

Ära siis enam tee niimoodi.

hp
Vasta

ärge jätke poolde vinna.
parem ikka kõigil autod käest võtta. käigu raisad jala.
ja siis ka niisama kooserdada ei või. parem grupis ja püssimehe valve all.

kole asi kui inimestel orjameelsus nii sügaval sees, et ise nõuavad endale päitseid pähe.
Vasta

CoolEks hulle leidub igasuguseid .
Vasta

(30-06-2018, 08:25 AM)nootsii Kirjutas:  Mobiilsed kiiruskaamerad töötaks riigikassa kasuks palju lihtsamalt eriti veel kui maksuamet automaatselt kontolt raha maha korjaks. Välismaalasi saab ju piiril kontollida ja sulas/kaardiga väljumisel maksma sundida. ja see pluss 7kmh tuleb kaotada  1-3kmh saad hoiatuse ja 3+ läheb kohe 15€ kontolt maha ning iga 1kmh edasi 5€ otsa. Spidomeeter on autos mõõtevahend GPS seade seda ei ole(tootja ei garanteeri 100% toimimist kõigil teedel kõigis autodes). Kui sõita lubatud kiirusega spidomeetri järgi ei ole võimalik trahvi saada.
Riik on õhuke, tuleb lisa teenida.  Need kes maksuameti järgi tulu ei teeni tuleb lihtsalt pihtidevahele võtta ja panna oma sissetulekut tõestma või kui kuritegelikult teenitud vara riigistada ja seda siis juba nt selle esimese 15€ makseprobleemide tõttu. Tahtma peab midagi muuta siis saab kõik tehtud. See et meil nt alkohooliga probleem ja siis teeme mingeid totakaid piiravaid kellaegu on lihtsalt "väljanäituseks tegemine"

(30-06-2018, 13:59 PM)ugandiklubi Kirjutas:  CoolEks hulle leidub igasuguseid .
+3 ei sobi juba erinevate autotootjate spidomeerite andmetega. Selle pärast ongi see +7 pandud, selle sisse mahuvad kõik autotootjad oma erinevuste, rehvikulumiste ja muu sarnasega. Alla selle võib juhtuda et BMW asemel kihutavad näiteks oopis GAZ tüüpi masinad. Big Grin Big Grin Big Grin  
Vasta

Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.
Vasta

(30-06-2018, 22:50 PM)nootsii Kirjutas:  Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.

Lugesin mitu korda aga jäi natuke segaseks. Igatahes-  kui sõita lubatud kiirusega siis on see 90km/h (maanteel kui pole ette nähtud piiranguid). See on aga füüsikaline suurus, ja:
  1. See ei ole see mida näitab kellegi autu spido. 
  2.Kuna politsi radar mõõdab füüsikalist,  siis see ei ole see mis auto spido (99,9% juhtudel on see näit väiksem kui spido). 
  3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
  4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.
Vasta

(30-06-2018, 23:32 PM)klaave Kirjutas:    3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
  4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.

Kas ei oleks õigem oma auto spidomeetri eksimus välja selgitada ja sellest lähtuvalt maks lubatuga sõita? Ja kui selle maks lubatuga sõita ei taha, siis jätta teiste siunamine?
Enda eelmiseid ja praegusi sõiduriistu meenutades oli kõige ekstreemsem spidomeetri ja reaalse kiiruse vahe originaalseades masina ja õigete rehvidega sajandi alguse Ducatol.
Reaalne kiirus oli 90km/h, siis tema näitas 106. Näidik 110-l võis täiesti rahulikult kiirust mõõtvast politseiametnikust 90 alas mööda tuhiseda.
Kõige täpsemini näitab praeguse Passat B4 spido. See valetab 90 peal ca 1-2km suuremaks kiiruse. Samuti originaalmõõdus rehvid, kast ja spidomeeter.
Kui nüüd need mõlemad masinad samale trassile näidiku järgi 90-ga sõitma panna, siis on masinate reaalne kiiruste vahe ca 4m/s. Ja kui mina oma passatiga sellest ducatost siis 90-ga spidol mööda veeren, süüdistaks kaubiku juht mind rämedas kiiruseületamises?
Jah, see Ducato on ekstreemsem mulle ette sattunud näide, aga vaevalt nüüd ainuke. Mõne näite leiaks enda liikuritest veel, aga kas on mõtet seda siia kribada...
Liikluse sujuvuse ja ilmselt ka ohutuse seisukohalt oleks siiski vast õigem, kui iga mees oma jumala(loe: spidomeetri) eksimuse arvesse võtaks ja püüaks siis koos sõbralikult reaalse 90-ga kulgeda. 
Kindlasti leidub alati neid kel on lihtsalt "kiire", aga see selleks...
Üldse tundub viimasel ajal et paljudel on liikluses süütenöörid kuidagi väga lühikeseks timmitud. Jube kergesti minnakse põlema...
Vasta

(30-06-2018, 23:32 PM)klaave Kirjutas:  
(30-06-2018, 22:50 PM)nootsii Kirjutas:  Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.

Lugesin mitu korda aga jäi natuke segaseks. Igatahes-  kui sõita lubatud kiirusega siis on see 90km/h (maanteel kui pole ette nähtud piiranguid). See on aga füüsikaline suurus, ja:
  1. See ei ole see mida näitab kellegi autu spido. 
  2.Kuna politsi radar mõõdab füüsikalist,  siis see ei ole see mis auto spido (99,9% juhtudel on see näit väiksem kui spido). 
  3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
  4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.
Kui sõita mnt AINUKESE mõõte seadme järgi mis autol on, ehk spidomeetri järgi lubatud kiirusega ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui trahv tuleks koju juba esimeset üle kmh-s . Järeldus see 7kmh on mõtetu lihtsalt. 

Ma tööautoga saan litaka juba siis ära kui 2-3kmh üle on. Trahvi ei tule kuna -3kmh tehakse mõõdetud tulemusest 50 ja 70 alas. Aga sähvakas käib ära.

See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.
Vasta

Härrased ,kui kahtlete oma spidoka õiges näidus ,sõitke lihtsalt nn ." hallis massis" .Eesti ühest otsast teiseni 20 km ´/h kiiremini sõites võidad ehk veerand tundi.Teed aga põiepeatuse ,kaotad sellegi.Nii lihtne see ongi., Smile Smile
Vasta

(01-07-2018, 00:52 AM)nootsii Kirjutas:  See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.

Stressi tekitab(ei räägi endast) pigem see, et igal mehel on OMA kiirus.
Senikaua kuni need alla limiiti sõitjad rahulikud on, pikivahet hoiavad ja sõiduraja parema ääre poole hoiavad, ei tohiks teemat olla.
Kui aga neil see hinge läheb, et teise 90 km/h kiirem on, siis...
Vasta

(01-07-2018, 00:52 AM)nootsii Kirjutas:  
(30-06-2018, 23:32 PM)klaave Kirjutas:  
(30-06-2018, 22:50 PM)nootsii Kirjutas:  Saksamaal on 1 kmh kah (spido järgi siis keskmiselt 5kmh üle)üle ja alla 100kmh lubatud kiiruse miinus 3kmh ja ülejäänu eest maksad. üle 100kmh oli mingi protsent. Kiiruskaamera puhul siis. Polizeinik alla 10kmh mind tüüdanud ei ole. Milline tehaseseades auto näitab 90kmh aga sõidab 100kmh? Kui sõita lubatud kiirusega siis ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui laks käiks ära juba 1kmh plussi puhul. Kui seadme on sitad ostetud või seadus valesti kirjutatud siis teine asi aga autodes ei ole see kindlasti mitte. Kui aga mingi valed rehvid või minu pärast või vahetatud ülekanne trahvi tekitama hakkab on see auto omaniku isiklik probleem.

Lugesin mitu korda aga jäi natuke segaseks. Igatahes-  kui sõita lubatud kiirusega siis on see 90km/h (maanteel kui pole ette nähtud piiranguid). See on aga füüsikaline suurus, ja:
  1. See ei ole see mida näitab kellegi autu spido. 
  2.Kuna politsi radar mõõdab füüsikalist,  siis see ei ole see mis auto spido (99,9% juhtudel on see näit väiksem kui spido). 
  3. Vahe kõigub +3...+10km/h spido kasuks - autojuht saab ise aru kui uurib oma auto tegelikku kiirust.
  4. LUBATUD ON 90 KM/H, siit tehke oma järeldused.
Kui sõita mnt AINUKESE mõõte seadme järgi mis autol on, ehk spidomeetri järgi lubatud kiirusega ei ole võimalik trahvi saada ka siis kui trahv tuleks koju juba esimeset üle kmh-s . Järeldus see 7kmh on mõtetu lihtsalt. 

Ma tööautoga saan litaka juba siis ära kui 2-3kmh üle on. Trahvi ei tule kuna -3kmh tehakse mõõdetud tulemusest 50 ja 70 alas. Aga sähvakas käib ära.

See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.

Oot-oot lepime nüüd kokku kuidas kiiruskaamera töötab, sähvakas  käib alles reaalse 97 km/h juures, sellest lahutatakse maha 4km/h mõõtemääramatust, seega kui kaamera juba sähvis siis minimaalselt 3x4 raha tuleb igal juhul loovutada. Mingit sellist varianti et plaks käib aga trahvi ei tule ei ole olemas. Ehk olete üks neist kes kaamera juures pidurdab hoo igaks juhuks 80-le?
Nii föönid kui külmkapid teevad trahvi reaalse kiiruse järgi, mine proovi politseinikule rääkida et aga mul spido näitas nii või nii  Big Grin

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Kes viitsib,võib ka vaielda ,aga nn.inkassokontor võtab ikka oma ..... Big Grin Nii on, oli,ja jääb.
Vasta

(01-07-2018, 01:28 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(01-07-2018, 00:52 AM)nootsii Kirjutas:  See "tegelik kiirus" teil seda stressi ja närvilust tekitabki, kasutage spidot.

Stressi tekitab(ei räägi endast) pigem see, et igal mehel on OMA kiirus.
Senikaua kuni need alla limiiti sõitjad rahulikud on, pikivahet hoiavad ja sõiduraja parema ääre poole hoiavad, ei tohiks teemat olla.
Kui aga neil see hinge läheb, et teise 90 km/h kiirem on, siis...
See oma kiirus tekibki spidode erinevusest erinevatel masinatel.Pane kaks masinat joonele, mõlemad 90km/h spidol ja näed kuidas üks neist eest ära lippab. Mõlemad sõidavad lubatuga, aga üks lihtsalt liigub kiiremini. Seega oleks tõesti õigem, et aeglane hoiab natuke kõrvale, või teeks enesele selgeks oma masina spido eksimuse ja saaks siis aru miks kõik teised kihutavad. Smile Smile Smile
Vasta

Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.
Vasta

(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.

Eeldusel, et me räägime töötava kiirusepiirajaga sõitvast rekkast, siis olen ise nii mõnegi sarnase roolis viibinuna leidnud isendeid, mis ka värskelt peale sõidumeeriku taatlemist arendavad piirajas sõites kiirust 92-93km/h GPS-i järgi(kaugeltki mitte igal veokamehel gps-i masinas pole ja sõidetaksegi õndsas rahus piirajas). Seda ei oska ütelda, kas tegu on taatleja näpuka või lubatud tolerantsiga.
Kui nüüd jutt käib sellisest juhtumist, siis ise soovitaks sõita see 3-4 km/h kiiremini(vähemalt selliste isendite läheduses). Ei pea stressama ei selle tagumikus istumise ega +4km/h pärast politseionuga kohtudes.
Kui see +4 põhimõtete või masina võimete vastu käib, siis möödasõitu võimaldavas kohas pisut maha lasta kiirust, paremale hoida ja las ta läheb. 
Kindlasti ei ole mõtet isehakanud politseiametnikku mängima ja teda täpselt 90-l hoidma.
Kindlasti võib kohata ka üksikuid piirajateta liikuvaid masinaid, aga need on teine teema. Need lähevad enamasti niisamagi mööda, kui 90-ga sõita.
Eks sinna veoautode rooli on ka igasuguse mõtteviisiga kodanikke sattunud...
Vasta

(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.

Aga miks Sind see niivõrd häirib. Rolleyes RolleyesSõida oma teed ja asi vask.
Vasta

(01-07-2018, 09:32 AM)linnuke Kirjutas:  
(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.

Aga miks Sind see niivõrd häirib. Rolleyes RolleyesSõida oma teed ja asi vask.

Huvitav mis juhtub kui eesliikujale laps, kits või jalgrattur ette hüppab??? Tagant otsasõit garanteeritud!!!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-07-2018, 09:06 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mul aga selline küsimus. Kui tean,et mu auto spido täpne ja sõidan 90-ga,kas siis minu taga sõitev rekka võib koguaeg taga sõita pea olematu pikivahega? Pean siis veel kiiremini sõitma,et vahe tekiks või aeglustama,et ta mööda sõita saaks. Spido töö kontrollitud ka kepsuga. See on üsna levinud käitumine osade juhtide poolt,sõita tagaotsas kinni...

T.
Veoauto roolist vaadatuna. Eestlased sõidavad nii vanade sõiduautodega, mis ei ole võimelised ühtlast kiirust hoidma. Kiirus pendeldab üles alla. Veoauto roolis kasutan igal võimalusel püsikiirushoidjat. Piirajas. Olenevalt autost, kas siis 88 või koguni 93 km/h.
Sõiduauto videote kohta on ka küsitud, kas siksil "püsikiirushoidja peal". Ei ole, ma lihtsalt sõidan ühtlase kiirusega.
Vasta

Veoauto ei või su taga sõita olematu pikivahega küll aga saab eessõitja lasta kiirust natuke maha ja suunatulega märku anda kui tekib õige aeg möödasõiduks. Kui ise veokiga sõitsin siis esimesed 3 kuud lasin kah alati 90ga ja ikka jäi tihti sõiduautosi ette kellest kuidagi mööda ei saanud aga siis taipasin, et pole mõtet punnida.Maanteel koormaga panin püsika alati 85km/h peale ja oligi rahulikum sõita, kütusekulu kah natuke väiksem. Teiste veokijuhtidega saab vajadusel raadio teel räägitud ja sõiduautod lähevad niikuinii mööda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne