Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(03-08-2018, 22:47 PM)Janka Kirjutas:  ...Ja üldse, mida kuradit, kas peaksin hakkama spetsiaalselt TÜV jaoks veel ühe tooli ostma ja seega kahte istet toas ruumi raiskamas hoidma? Ei pea.

Ei pea jah. Peaksid vormistama väiksema kohtade arvu peale.

hp

(03-08-2018, 22:58 PM)motamees Kirjutas:  
(03-08-2018, 22:47 PM)Janka Kirjutas:  ...Ja üldse, mida kuradit, kas peaksin hakkama spetsiaalselt TÜV jaoks veel ühe tooli ostma ja seega kahte istet toas ruumi raiskamas hoidma? Ei pea.

Ei pea jah. Peaksid vormistama väiksema kohtade arvu peale.
Pole plaaniski. Milleks? Kus on seaduses see punkt, mis seda nõuab?

äkki seal vahe kas kiir kinnitatav iste või mitte.

(03-08-2018, 23:02 PM)Janka Kirjutas:  
(03-08-2018, 22:58 PM)motamees Kirjutas:  
(03-08-2018, 22:47 PM)Janka Kirjutas:  ...Ja üldse, mida kuradit, kas peaksin hakkama spetsiaalselt TÜV jaoks veel ühe tooli ostma ja seega kahte istet toas ruumi raiskamas hoidma? Ei pea.

Ei pea jah. Peaksid vormistama väiksema kohtade arvu peale.
Pole plaaniski. Milleks? Kus on seaduses see punkt, mis seda nõuab?

Täna tõstsin 7 kohta sisse ja siis jälle välja tagasi, kõik ainult ülevaatuse jaoks. Istmete arv peab olema mis passis märgitud ja ka peatoed kõigil ja turvavööd.  Mul bussil 12 kohta a passis 9,  igapäevaselt sõidan kahekohalisega. A see 1 päev aastas on 9 kohta.  Ja kes veel ei teadnud siis klaasipesu vedeliku puudumine on ka viga  Big Grin

(03-08-2018, 22:47 PM)Janka Kirjutas:  Tänasel ajal sõtkun palju ringi Galaxyga, millel paberite ärgi seitse istekohta.

Ja üldse, mida kuradit, kas peaksin hakkama spetsiaalbselt TÜV jaoks veel ühe tooli ostma ja seega kahte istet toas ruumi raiskamas hoidma? Ei pea.

Võin sulle ühe tasuta anda, kui Jõhvi järgi tuled.

Kas  sabaaluse tagavararatta puudusest ka probleemi on olnud?

(04-08-2018, 13:07 PM)vanaain Kirjutas:  Kas  sabaaluse tagavararatta puudusest ka probleemi on olnud?

Sabaalusest ei tea ,aga patrolil tagaukse oma peab olema.ÜV poiss lihtsalt mainis ,et pane ikka tagasi.

Küsimus siis selline, et kui pädev liitmik on banjo ühendus? Kas see suudab läbi lasta samasuguse hulga õli sama kiirusega kui 90kraadi järsk nurk või jääb sellele alla? 
Nimelt halumasina silindri küljes pole ruumi laiutada voolikuga, banjo oleks ideaalne, spetsjomm nurk mis ilma stutseritta kohe silindri külge läheb on 2x kõrgem aga mahuks ka. Küsimus on 3x hinnavahes ja saadavuses. Kui silindri töökiiruses vahet pole kasutaks banjo kui aga ütlete et see takistama hakkab, siis telliksin selle teise variandi kuna kogu ülejäänud süsteem on nii kui nii üle dimesioneeritud ja suutelie läbi laskma kuni 80liitrit minutis siis pole mõtet ühe kinnituse pealt kokku hoida

(05-08-2018, 10:04 AM)maisalup Kirjutas:  Küsimus siis selline, et kui pädev liitmik on banjo ühendus? Kas see suudab läbi lasta samasuguse hulga õli sama kiirusega kui 90kraadi järsk nurk või jääb sellele alla? 
Nimelt halumasina silindri küljes pole ruumi laiutada voolikuga, banjo oleks ideaalne, spetsjomm nurk mis ilma stutseritta kohe silindri külge läheb on 2x kõrgem aga mahuks ka. Küsimus on 3x hinnavahes ja saadavuses. Kui silindri töökiiruses vahet pole kasutaks banjo kui aga ütlete et see takistama hakkab, siis telliksin selle teise variandi kuna kogu ülejäänud süsteem on nii kui nii üle dimesioneeritud ja suutelie läbi laskma kuni 80liitrit minutis siis pole mõtet ühe kinnituse pealt kokku hoida
Kui ringi pindala oskad arvutada,saad vastuse ise teada.

Pole millegi pealt seda pindala arvutada, kuna igasuguse arvutuse jaoks on vaja numbreid millega arvutada..
Aga oletame, et banjo poldis mõõduga 1/2tolli on 4x4mm ava mis lasevad õli läbi. 
See teeb 2x2x3.14= 12.56mm2 ava pindala ja kogu polt 50,24mm2
Põlv 1/2tolli aga 6x6x3.14= 113.4mm2  
On mu arvutus tõene? 
Selle järgi tundub, et hakkan seda põlve tellima

(05-08-2018, 14:22 PM)maisalup Kirjutas:  Pole millegi pealt seda pindala arvutada, kuna igasuguse arvutuse jaoks on vaja numbreid millega arvutada..
Aga oletame, et banjo poldis mõõduga 1/2tolli on 4x4mm ava mis lasevad õli läbi. 
See teeb 2x2x3.14= 12.56mm2 ava pindala ja kogu polt 50,24mm2
Põlv 1/2tolli aga 6x6x3.14= 113.4mm2  
On mu arvutus tõene? 
Selle järgi tundub, et hakkan seda põlve tellima

Rahune .Mitu auku on poldil ja arvuta uuesti.

Mu teada 4 aga kõige uuemaid ponjosid pole näpuvahel veeretanud Rolleyes

Pooletollisel banjo poldil on 4 ava 8 mm, silindrisse minev ava 12 mm .Hydroscandi polt siis.

(05-08-2018, 10:04 AM)maisalup Kirjutas:  ...
Kas see suudab läbi lasta samasuguse hulga õli sama kiirusega kui 90kraadi järsk nurk või jääb sellele alla?
...

Võrdse avaristlõikega polt jääb alati oma rohkete teravate servadega rohkem voolamist takistama, kui sujuv põlv. Seega kui on oluline iga saadav sekundikümnendik, siis ikka põlv. Toungue

Kui need avad 8mm siis hoopis teine tera. Hetkel kümnendikud rolli ei mängi, pumba max tootlikus 50 kuid kümnendikud hakkavad rolli mängima kui otsustan, et 13hp lahjaks jääb ja 5-6sek töö tsükkel aeglaseks siis läheb 22hp ja 80l/min pump Big Grin
Tänan kaasaelajatele. Püüdsin isega banjo poldi jooniseid leida kuid ei jäänud ühtki ette. E-bay st saab tellida veel mingeid extra large flow polte kus 8 ava sees või ovaalsed avad

Kas on siin kedagi kes jõusaalis rohkem käinud ja erinevaid pinke katsunud?  Tahan endale koju paar abivahendit hankida aga ei tea milliseid vaadata. Müügil on kas väga odavad või päris kallid pingid. Eriti hea oleks kükipuur aga piisab ka tavalisest surumispingist. Kuidas selline komplekt on harrastajale?  https://gorillasports.ee/kuntosalipaketi...ipink.html
Või tasuks hoopis ise üks tummine raam kokku klopsida?  Netist erinevaid õpetusi/videosi leidub küll.

Kas keegi oskab ütelda, miks sellised pannad veel ümber amortika on. Vedru toetuse taldrik on seal seespool veel olemas. Tegemist Berlingoga.
           

hp

(08-08-2018, 19:41 PM)motamees Kirjutas:  Kas keegi oskab ütelda, miks sellised pannad veel ümber amortika on. Vedru toetuse taldrik on seal seespool veel olemas. Tegemist Berlingoga.

 Berlingol ja üldse 306/Xsara'l jäid/roostetasid esimeste amortide ülemised tugilaagrid kinni ning seetõttu

pööramisel hakkab vedru väntsutama. Mõne aja pärast murdub vedru ära ja terav serv läheb vastu kummi ning lõikab selle katki.
 See on vabriku lahendus probleemile et nii ei juhtuks.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.

(08-08-2018, 19:59 PM)Tegelane5 Kirjutas:  ... See on vabriku lahendus probleemile et nii ei juhtuks.

Vastuses on loogikat, Tänan.

hp

Hea näide, kuis tehas likvideerib tagajärge, mitte põhjust.
Oleks võinud velgedele sissepoole rehve katvad kettad kinnitada, saanuks veelgi kindlama variandi selle asemel, et nõks nuputada, kuis tugilaager korrosioonist puutumatuks muuta Big Grin
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne