06-08-2018, 13:38 PM
Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 6
06-08-2018, 14:42 PM
08-08-2018, 15:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2018, 15:21 PM ja muutjaks oli weix1.)
(19-11-2014, 14:41 PM)PokeHerFace Kirjutas: Suurema huvi korral visake pilk peale teistelegi isenditele: http://fotoalbum.ee/photos/RA25/sets/1152066
Väga äge galerii! Tore, et leidub endasuguseid vanarauahulle, kes roostetavas ilu näevad ja huvitavat viitsivad pilti püüda!
09-08-2018, 20:16 PM
Jalgrattaga ümber Hiiumaa ja natuke põhjarannikut.
http://nagi.ee/photos/ProduktX/sets/410781/
Jalgrattaga Paldiskist Pärnu mööda rannikut.
http://nagi.ee/photos/ProduktX/sets/410779/
http://nagi.ee/photos/ProduktX/sets/410781/
Jalgrattaga Paldiskist Pärnu mööda rannikut.
http://nagi.ee/photos/ProduktX/sets/410779/
22-08-2018, 19:32 PM
Selline vahva traktor. Tean omanikuga lähedase inimese jutu põhjal natuke tausta.
Nägin seda masinat looduses umbes 10 aastat tagasi. Nägi väga hea välja, jutu järgi sõitis ise parkimiskohale. Juba siis küsisin, et miks katta ei võiks? Vahendite taha ilmselt väike vari ei oleks jäänud...
Igatahes õue ta jäi ja tänaseks on olukord piltidel
Pildid on kohapealt värvatud naesterahva tehtud, ärge väga pekske!
Omanik/restaureerija on tänaseks manalamees. Asukoht Kadrina. Mõis kiviga visata.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
22-08-2018, 19:52 PM
Vana hea Universal-2. Sellel veel rihmarataski küljes...
A.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
22-08-2018, 21:01 PM
Ilmselt enamlevinud monumenttraktor kunagises ENSV-s? Ksf! Sillu vist kunagi pidas arvestust.
Vanaisa mul töötas sellise peal. Ja karta on, et selle peletise eripärasest roolisüsteemist tingituna olid tal õlad ja käed ka läbi. Õudne küll, mida 1940ndate lõpul üritati modernse ja mugava traktori pähe kinnistada, kui kõigil olid veel eredad mälestused mugavamatest masinatest olemas..
Vanaisa mul töötas sellise peal. Ja karta on, et selle peletise eripärasest roolisüsteemist tingituna olid tal õlad ja käed ka läbi. Õudne küll, mida 1940ndate lõpul üritati modernse ja mugava traktori pähe kinnistada, kui kõigil olid veel eredad mälestused mugavamatest masinatest olemas..
22-08-2018, 23:18 PM
22-08-2018, 23:47 PM
Sellele paned kummist rattad alla ja ongi MTZ80. Iga kell vahetaks hobuse taolise vastu kui põld vaja künda.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
23-08-2018, 12:13 PM
(22-08-2018, 23:47 PM)viplala Kirjutas: Sellele paned kummist rattad alla ja ongi MTZ80. Iga kell vahetaks hobuse taolise vastu kui põld vaja künda.
Räägi veel mõni hea nali.
Universaal oli hobusest parem ainult pikal ja kitsal põllul, mille kummaski otsas oli palju maad selle koletise ringipööramiseks.
24-08-2018, 00:38 AM
(23-08-2018, 12:13 PM)v6sa Kirjutas:(22-08-2018, 23:47 PM)viplala Kirjutas: Sellele paned kummist rattad alla ja ongi MTZ80. Iga kell vahetaks hobuse taolise vastu kui põld vaja künda.
Räägi veel mõni hea nali.
Universaal oli hobusest parem ainult pikal ja kitsal põllul, mille kummaski otsas oli palju maad selle koletise ringipööramiseks.
Ma kipun arvama, et taolisi aparaate igal popsil nagunii ei olnud, ning põld kui selline oli ikka põld mitte peenar. Mina pigem ukerdaksin selle koletisega põllu otsas, kui suruksin sahka päevad läbi
Ja mis seal esisillas siis ikka nii teisiti on kui 80'nel. Täpselt sama kui disaini kohalt silm kinni pigistada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
24-08-2018, 00:55 AM
Kui seltsimehed pole roolisüsteemiga tuttavad siis võib igasugu asju tunduda.
Inimliku kasutuse poolest olid vanad deeringud ja fordsonid paremad. Esiteks küll võim ei soosinud, kuid teiseks kasutati nii mtj-des kui ka kolhoosides niipalju kui võimalik ning nii kaua kui remontida kannatas, vanu lääne traktoreid.
Inimliku kasutuse poolest olid vanad deeringud ja fordsonid paremad. Esiteks küll võim ei soosinud, kuid teiseks kasutati nii mtj-des kui ka kolhoosides niipalju kui võimalik ning nii kaua kui remontida kannatas, vanu lääne traktoreid.
24-08-2018, 16:06 PM
Jõhvi Kuusakoskis Opel Kapitän P1. Kiire wikitamine ütleb, et Kapitän P1 oli tootmises täpselt ühe aasta - 1958-59.
2 x VW ; 2 x Honda ; 2 x BMW
27-08-2018, 12:05 PM
Toodeti naks üle 34 tuhande neid.
Heal juhul oli kellegile doonoriks, sitemal juhul tuleb jälle tõdeda, et vahest võiks kellegilt targemalt küsida, enne ära viskamist.
Heal juhul oli kellegile doonoriks, sitemal juhul tuleb jälle tõdeda, et vahest võiks kellegilt targemalt küsida, enne ära viskamist.
30-08-2018, 11:33 AM
Ja mis sellest masinast ka edasi sai ?
30-08-2018, 19:14 PM
06-09-2018, 10:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-09-2018, 10:13 AM ja muutjaks oli kaarelsi.)
Nõukogude inimese Opel Admiral
06-09-2018, 10:54 AM
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 32 külali(st)ne