Vihkan seda kapsasuppi, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?

Need aspiriinid teevad imet. Mõnesid müüakse kampaaniakorras. Vähendavad kütusekulu 50%
Arenenud tabletid keeratakse toru ümber või kleebitakse paagile, need on veel paremad. Linke otsida ei viitsi, müüjad ka vist vanglas juba Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Hoiatav näide, kuis võib lihtsa asja keeruliseks teha ja see ei muuda asja paremaks.
Vasta

Vaatasin selle video peaagu kogu pikkusese läbi,lõpupoole vähe kiiremalt.
Esimene asi,ei Audi ega teised luksusmargid pole vaestele ja mind tema ostjana ei huvita küll kui sile on mingi mootori otsakaas või kuidas on ehitatud hooratas,mind huvitaks kui pikk on garantii ja kas ma üldse tahaks selle lõpuni sõita,edasi sõidab nagunii pööbel ja pole vaja osta autot mida üleval pidada ei jaksa.
Teiseks oli seal alguses mingi tegelane kuskilt tuuningu firmast keda huvitas miks see juhtus.Vaadates selle mootori väntvõlli otsa mis oli raskes roostes ja millised nägid välja kolvid siis ilmselt oli see mootor nende käes olnud  6500 kilomeetrit ,ülejäänud läbisõit on ilmselt teadmata.Kust saavad sellised tondid kätte uue Audi mootori kui selline asi garantiilisel autol juhtub läheb mootor sirgelt tagasi tehasesse. Ilmselt jätavad sellid midagi rääkimata  kuna sellele mootorile on väga lihtne jõudu juurde keerata päris palju ilma midgi pekki keeramata aga ilmselt läksid nad selle juurde keeramisega pisut liiale ja tagajärg oli laua peal,kokkuvõte oli et kõik need majatäied insenere on lollid ja mina oleks palju parema mootori teinud.Tavaliselt on igas külas mõni mees kes arvab samamoodi et tema oleks kõik asjad palju paremini teinud aga millegi pärast käib tema puhvaikas ja kummikutes ringi mitte need insenerid.
Ei teagi kas vene mehed on ka mõne mootori ise teinud või on kõik kuskilt maha viksinud aga erilise töökindlusega pole ükski hiilanud isegi oma lihtsuse juures.Peaasi et vähemalt kolm remontmõõtu oleks juppe.
Audi mootori juures meeldis veel ütlemine et kui pole õiget õli saada siis peab sellega käima mis on,konstruktsioon tema arvates olema selline et peab sõitma iga sodiga.
Vasta

Mõeldes selle auto ostmise peale on see kahtlemata õige lähenemine, et sellega kauem sõita kui garantii kestab oleks majanduslikult halb mõte ning kaval on see pööblile maha lükata kuni veel sõidab.
Siin on aga see õnnetus, et pööbel võib ära näha palju neid laiali läheb ja kui keeruline ja kallis on seda jama käigus hoida ning on nõus seda autot max 2000 eest ostma peale garantii lõppu.
Paljud siis ostaks seda autot uuena teades, et selle väärtus peale 100 000 km on null võrreldes ostuhinnaga?
Kindlasti aga on need insenerid väga head, kes suudavad 4 nukkvõlli käitamise nii keeruliselt lahendada sest selleks on vaja annet.
Need väiksema andega insenerid, kes kummikutega käivad oleks pannud sinna ühe pika kaherealise keti käima millel oleks olnud alt üles välja pikad pisut kaares juhtpinnad, mis on nagu plastikuribad mis lükatakse ülevalt klapikambrikaane alt siini mööda alla välja ja mida saab ülevalt lihtsalt vahetada tõmmates vana välja ja lükates uue sisse.
Keti kulumisele mõeldes oleks nende raadius alt üles välja sama, mis tähendab et kett liigub ainult üle hammasrataste minnes ja õlituseks jookseb plokikaantest õli alla läbi ketikambri.
Faktiliselt tuleks niimoodi keti üldpikkus väiksem kui lastes selle üle vahehammasrataste ja mitmes osas.
Kindlasti tuleks ka mootori üldpikkus nii väiksem ja hõõrdekadu oleks palju väiksem.
Siis õlipumba oleks ma pannud otse mootori esiotsa ümber väntvõlli otsa ja õlifiltri ka sinnasamasse otsaga allapoole.
Sellega oleks mootoris ainult üks (!) kett.
Kindlasti oleks vänt tavaline mitte ärahammustatud kaeltega sest see silindrite rohkem püsti keeramine ei anna mingit arvestatavat ruumivõitu.
Siis karterituulutuse paigutaks klapikambrikaantesse et teha keskele ruumi veepumba ja termostaadi jaoks et nad oleks lihtsalt ligipääsetavad ja poleks õlisse jahutusvedeliku sattumise ohtu läbi selle plastikust kobaka ja selle tihendite.
Mis aga vene mootorite inseneritööd puudutab, siis kõik on lihtne ja loogiline, kuigi puuduste üle võib nuriseda.
Probleem on ainult materjalides ja teostamise kvaliteedis miks asja ära rikub.
Vasta

Sellise auto puhul kukub hind mõne aastaga 60tonni pealt kümneni niikuinii, ega siis sõiduomadused seepärast veel sedapalju devalveeru, et ostjat ei leia. Ja kui asi kriitiliseks läheb, asi see pööblil siis paari tuhhi eest lammarist "uus" mootor peale osta.
Vasta

(04-04-2018, 09:39 AM)alfredo Kirjutas:  Sellise auto puhul kukub hind mõne aastaga 60tonni pealt kümneni niikuinii, ega siis sõiduomadused seepärast veel sedapalju devalveeru, et ostjat ei leia. Ja kui asi kriitiliseks läheb, asi see pööblil siis paari tuhhi eest lammarist "uus" mootor peale osta.

Paljudel juhtudel ei saa paari tonni eest uut mootorit, seda eriti nende autode puhul kus on tegemist liig sagedasti siit ilmast lahkuvate mootoritega.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Vag grupil on selliseid keerulisi mootoreid jalaga segada .Mõne aastaga on pool auto hinnast kadunud ja pööbel(oma arust edukad inimesed)tormavad selliseid autosid ostma,eriti kui veel diisel juhtub olema,mõtlemata et miks see hind nii palju kukkus.Oi kui palju olen selliste keeruliste mootorite omanikke näinud kes veremaitse suus üritavad neid elule puhuda ,mõni ehitab pool aastat otsides mööda romulaid juppe.VW Phaetonile on lausa V10 asemel R4 pandud,ega parkimisplatsil saa aru mis seal aiste vahel.
Kõikidele kes kritiseerivad mootoriehitajaid soovitan minna ja jalaga uks tehases maha lüüa öeldes mina tulen ja näitan kuidas peab mootorid ehitama.
Mul ei ole sellise orgi otsa lennanud inimestest mitte karvavõrdki kahju, nemad on minu jaoks ju kõndivad rahakotid. Mida keerulisem auto seda rohkem läheb aega ,mida rohkem läheb aega seda rohkem tuleb raha ja jupimüügilt kui mina ei teeni teenib keegi teine,kapitalismis peab raha liikuma.
Vasta

Vahetasin Kärcheri tolmuimejal mootori laagreid.Iseenesest asi lihtne,loogiline.Vihale ajas mootori tagasipaneku juures juhtmete pikkus.
No pole võimalik pistikuid klemmi otsa lükata sest mootor täpses süvendis. Mõtlesin,et panin midagi valesti no kõik õige.
Kas tõesti ei oleks võimalik neid juhtmeid 2cm pikemaid teha, oleks kokkupanek nagu muuseas.Pikendasin juhtmeid ja kokkupanek naljategu.Kas tõesti on see tootmise hinna allasaamine nii teravaks läinud,et isegi 4cm juhet on oluline.Kokkuhoid võibolla saja seadme kohta sente.
Vasta

(20-04-2018, 21:05 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  .Kas tõesti on see tootmise hinna allasaamine nii teravaks läinud,et isegi 4cm juhet on oluline.Kokkuhoid võibolla saja seadme kohta sente.

Ühe auto pealt 1kg vase kokkuhoidu on täitsa mõeldav. Tonn maksab börsil umbes 5000 euri (sinna lähevad juurde kulud vase töötlemisele), see oleks 1000 autot, ehk 5 (pigem 7) euri auto kohta. Vw müüs aastaga 10 miljonit autot... 
Igasugu muud seadmed ja asjad on loomulikult teiste suurustega, kuid mass annab selle kokkuhoiu ja kasumi.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Hei sina kes sa mu v70 2.5td Volvot oled kunagi remontinud ning mootori küljes (ees pool) oleva jahutusvooliku klambrid paigaldanud sellise professionaalsusega, et VAG klambrite nagad vastu mootorit suutsid keerata... ma loodan, et järgmine VAG klamber mida sa näpid hüppab sulle riista külge kinni nii, et traumapunktis eemaldatakse see koos klambriga ja hästi nürida noa ja ilma tuimestuseta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Saksa kvaliteet ja täpsus on töusval teel,täpsus selles möttes et löppemise
aeg suudetakse üha täpsemalt paika panna Big Grin
N47 2,0d
   
   
Muidugi asjale aitab kaasa see et inimene on suudetud uskuma panna et
longlife vesiölid ja 30k+ intervall on parimad......

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(22-07-2018, 19:31 PM)impreza Kirjutas:  Saksa kvaliteet ja täpsus on töusval teel,täpsus selles möttes et löppemise
aeg suudetakse üha täpsemalt paika panna Big Grin
N47 2,0d


Muidugi asjale aitab kaasa see et inimene on suudetud uskuma panna et
longlife vesiölid ja 30k+ intervall on parimad......

Mõõda ka hülsid üle,need kipuvad ka paiste minema....

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Bugatti õlivahetus Smile

https://www.youtube.com/watch?v=sKobwz7wJso

Miskipärast käivitub pausi kohalt aga vaadake ikka algusest!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

No mida peab üks insener sööma, et tal tuleb mõte panna käivitusjuhtmele 0,8mm juhe???? Meenutab veneaegset küünlajuhet.
   

hp
Vasta

(06-09-2018, 13:05 PM)motamees Kirjutas:  No mida peab üks insener sööma, et tal tuleb mõte panna käivitusjuhtmele 0,8mm juhe???? Meenutab veneaegset küünlajuhet.
Küllap sai töölistel üks juhe otsa ja pandi seda mis laost võtta oli. Plaan sai täidetud ja kõigil hea meel.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Noh insener mõtles, et paneks jämmuse juhtme aga ökonomist viibutas sõrme ja ütles, et ei saa, kallis on, siis insener ütles, et aga keegi ei osta ju peenikese juhtmega, ökonomist sellepeale, et teeme juhtme rüüsi paksema, et välja näeks jäme, see odav. Nii töötab tänapäeva tarbimisühiskond, vaja on müüa, mitte teha kauakestvaid asju. Hart on siin tõdenud, et 90-datel tõestasid insenerid, et ka kuulliigend saab olla eluaegne - ökonomist lasi selle inseneri aga lahti, sest tal oli vaja ka varuosi müüa.
Vasta

(06-09-2018, 13:30 PM)Basilio Kirjutas:  
(06-09-2018, 13:05 PM)motamees Kirjutas:  No mida peab üks insener sööma, et tal tuleb mõte panna käivitusjuhtmele 0,8mm juhe???? Meenutab veneaegset küünlajuhet.
Küllap sai töölistel üks juhe otsa ja pandi seda mis laost võtta oli. Plaan sai täidetud ja kõigil hea meel.

Ei usu. See on ikka ratsionaliseerimise tulemus. Peaasi, et juhe näeb jäme välja, ülejäänu pole oluline.
Vasta

(06-09-2018, 13:05 PM)motamees Kirjutas:  No mida peab üks insener sööma, et tal tuleb mõte panna käivitusjuhtmele 0,8mm juhe???? Meenutab veneaegset küünlajuhet.

No aga vaatame asja positiivsest küljest - raadiohäireid ju pole. Big Grin

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Need juhtmed on bensiinijaamades müügil, saksas vähemalt. Ise ka kunagi sellise jura hädaga ostnud kui külmikul aku tühi ja kaableid netu aga käivitamine elu küsimus. Sõiduka tõmbab isegi käima. Nende juhtmetega oli veel selline lugu, et ühel komplektil oli unustatud juhe käpa külge joota. Ole tark ja käivita.  Kui aga ostad kusagilt veoautode spetspoest saad ikka juhtme kus on vaske ka sees mida mööda amprid liikuma mahuvad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(06-09-2018, 15:29 PM)zazik Kirjutas:  
(06-09-2018, 13:30 PM)Basilio Kirjutas:  
(06-09-2018, 13:05 PM)motamees Kirjutas:  No mida peab üks insener sööma, et tal tuleb mõte panna käivitusjuhtmele 0,8mm juhe???? Meenutab veneaegset küünlajuhet.
Küllap sai töölistel üks juhe otsa ja pandi seda mis laost võtta oli. Plaan sai täidetud ja kõigil hea meel.

Ei usu. See on ikka ratsionaliseerimise tulemus. Peaasi, et juhe näeb jäme välja, ülejäänu pole oluline.

See on ohutus vaata lubatud ampreid-isolatsioon peab tummine olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne