(04-09-2018, 12:44 PM)pannkook Kirjutas: kusagil on ehk õige teema ka.
Õpetage seda eraldi pumbaga rooli tegemist T40le.
Hetkel on kole raske see rool. Samas koppa taga nagu ikka liigutab... Kuigi soojemast peast kehvemini.
Kui piisaks mmingist paremast pumbast, siis võiks algatusesk muidugi selle lihtsalt panna..
On jah erinevaid variante. Eraldi pump ja silinder, olemasoleva pumba pealt ja silindriga või siis olemasolev võim originaal hüdropumba peale ümber teha + dosaator juurde.
Ise läksin just hiljuti viimase variandi peale ja väga hästi töötab. Rool on kerge, loksusid pole ja ka suuremal kiirusel kruusatee peal oli väga mõnus sõita, käsi puhkas lausa roolil.
Lisaks läks mul korraga vahetusse ka vana nš32 hüdropump, uue samade parameetritega pisema pumba vastu ja roolivõimu kolvile võtsin T-25 hüdrosilndri tihendid, mis tundusid korralikumad olevat kui roolivõimu remontkomplektist ja vajaliku arvu tihendeid saab kahest silindri komplektist kokku.
Antud variant siis eeldas siis dosaatorit, dosaatori kinnituse tegemist (tegin kabiini juurde, akukasti raami peale, sai kompakne ja tugev ja ei jää hiljem ka ette) ja hüdrovoolikuid. Tagasivoolu suunasin läbi originaalvõimu, mille tarbeks puurisin kolvis olevaid kanaleid suuremaks, et ei peaks hüdropaagi külge midagi aretama hakkama.
Alloleval lingil olevas teemas on ka natukene roolivõimust juttu. Olengi kasutajale kunn24 plaanis olnud vastuse võlgu selle kohta, kuidas ise antud teema lahendasin, vastuseks tema põhjaliku vastuse eest. Omale tundus originaali ümber tegemine mõistlikum, kui silindritega jändama hakata.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid453561
Lisaks siis veel üks teema:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=55694
Panen paar videolinki ka sarnasest süsteemist:
https://www.youtube.com/watch?v=lbM_IyzOnzY
https://www.youtube.com/watch?v=Z0le-_VoN0Q