Postitused: 328
Teemad: 0
Liitus: Oct 2012
Maine:
4
See kang on kinnitatud sillast tuleva võlli otsa,kontrolli ega sealt lahti pole.
Postitused: 42
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
0
25-09-2018, 09:24 AM
Mure lahenes. Kahvel oli tulnud välja oma pesast aga sealt ülevalt sai ka tagasi.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Mure traktoril kütuse kättesaamisega(Jõud kaob niisama sõites ära või mäest üles minnes, siis tuleb jälle tagasi vahepeal) , filtrid vahetatud ja puhastatud. Uued vaskseibid pandud ja ikka nöögib. Kuidas kontrollida etteande pumba tööd? Käsitsi pumpab küll.
Kas peenpuhastus filtri kopsik peaks olema kütet täis, olen vaadanud ja veerand on vast, mitte rohkem.
Minu loogika kohaselt etteande pumpa jõuab kütus vabalt, ei ole mulle ega muid asju näha voolikus. Peenpuhastusfiltri kaane tihend pole enam esimeses nooruses.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kontrolli atstoinikut ehk jämepuhastusgiltrit. Lasr see õhust tühjaks.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 40
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
Tasub veel kontrollida jämepuhastus kopsiku peal olevat stutserit, seda mis paagist tuleb, sinna koguneb ka igasugu jama.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Etteandepumba kolvi vedru võid ka kontrollida.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
ilmselt probleem juba lahenenud selle aja peale, kuid oma mitmeaastase kogemuse põhjal on täiustamata süsteemist lekkekohta imemise poolel väga raske leida.
Nimelt kui süsteem ära õhutada on filter naftat täis ja kuna märg filtrielement õhku läbi ei lase (pindpinevus või midagi sellist)siis ta käib olenevalt lekkest kas tunnikese või isegi paar päeva täiesti normaalselt kuni filter õhku täis koguneb ja õhk pumpa jõuab.
Kes muidugi surveklapist toru paaki on pannud sellel on elu hulga lihtsam sest juhuslikult süsteemi sattunud õhk läheb sujuvalt välja tagasi paaki.
Kui leke on suurem siis muidugi ei toimi ka niimoodi aga siis on seda juba lihtne leida.
Aga lihtsaim viis imipoolel leket leida on paagi kraanid kinni panna ja siis käsipumbaga seni pumbata kui vaakum läheb nii suureks et pumba nupu alla tagasi tõmbab.
Kui ei õnnestu sellist vaakumit tekitada on kas pumba klapid lekkega või tõmbab kuskilt õhku süsteemi.
Pumba kontrolliks võib toru lahti võtta, sinna näpu ette panna ja pumbates veenduda et pump teeb sellist hõrendust.
Tavaliselt on ka kuulda kust õhku tõmbab kui teine pumpab ja kõrvaga kuulata igasuguste ühenduste juures ning voolikuid liigutada.
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
Olen isegi maadelnud õhuga pealevoolu poolel, enamus aega on viga settepotis, sinna sisse ja välja tulevates liitmikes, või suisa tihendis, poti ja jala vahel, kui pumbast, surveklapi pealt läheb voolik uuesti etteandepumba alla, siis seal all on võimalik, et voolikud sattuvad nii, et poldi küll tõmbad kinni, aga vahe jääb sisse ja hakkab õhku vahele kakkuma(korpuse peale jäi kandma kuidagimoodi vooliku ots). Ükskord jebisin päris pikalt, pumbaga ajasin surve üles, käis mingi aeg, 5min vb, aga siis kõik. Enam käima ei läinud, käsipumbaga üles surve, jälle käis, otsisin kõik kohad läbi, mis kus, aga viga oli hoopis etteande pumbas, mille kolb oli kinni jäänud pikema seismisega, päästsin selle lahti, käib siiani.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
nv võtsin tuhleid ja sama pull põkal ja 2 korda minestas põllul ja kolmsas kord enne garaazi minekut.vedas kah õhu vahele,aga muud süüdlast leida ei suutnud kui käsipump käis nõnna kergelt.teiselt pumbalt korras käsipump ja kohe pumpamisel tunda kus üks käib lurts lurte sja teisel tuleb jõuga lõpuni suruda,et saaks punni kinni keerata.peale vahetust pole käima pannud,aga muu olla ei saanud.kevade sai pandud uus kummrõüngas pumpa.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Käsipumpade hülsid on tavaliselt
A) roostes
B) kulunud
C) mitte mõõdus (uustoodangu puhul)
D) korralikud
Kolmel esimesel juhtumil võib uus rõngas pidada paar liigutamist i vsjo.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Pikemalt pole veel testida saanud aga tundub et ikka pumbas oli asi. Võtsin küljest ja ei pumbanud midagi, teiselt russilt kruvisin ühe maha ja see ikka pumpab kui kolbi suruda. Vanal oligi kolb juba põhjas. Eks õhtuks on teada kas sai asja.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Käisin vaatamas ja kood on 2 447 222 126.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Tänan. 15€ polegi väga hull toimiva asja eest.
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Tervitus! Ega keegi ei tea või kellelgi ei seisa sellist russi starterit nagu ST-142M ? 3,5kw. Tahaks leida sellise uuena, kuid kui kellelgi kasutatud eksemplar seisab siis oleks huvi ka selle vastu.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Millest nii konkreetne huvi?
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
Meil on see starter 18 aastat veatult teeninud igapäevaselt metsaveo russil, nüüd aga hakkab vaikselt kulumuse märke näitama, kuid siiski veel töötab. Kisub traktori ka väga, väga edukalt külma kraadidega käima. Poodidest küsides aga tundub, et pannakse peale seda mis on moes ja kuna see starter pole enam moes siis teda ei müüda. Kuna see on niivõrd hästi töötav lahendus siis sellest ka huvi.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !