Postitused: 105
Teemad: 32
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
Kuna ise jalgratast ei hakkaks leiutama küsiks targematelt kas keegi teinud või teab mis on hea lahendus zhharile roolikarbiks panna, et natuke kaasa aitaks keeramisel. Kindlasti on olemas mingi lihtsam lahendus.
Igasugused mõtted teretulnud.
milleks 4x4 kui olemas on kraz 6322
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(29-09-2018, 12:52 PM)tai Kirjutas: Kuna ise jalgratast ei hakkaks leiutama küsiks targematelt kas keegi teinud või teab mis on hea lahendus zhharile roolikarbiks panna, et natuke kaasa aitaks keeramisel. Kindlasti on olemas mingi lihtsam lahendus.
Igasugused mõtted teretulnud.
Jõusaal.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui jõusaalist ei piisa on lihtsaim lahendus Gaz-66 roolijagaja mis teatavasti kujutab endast roolivarrast kust voolikud välja tulevad ning roolikarbi kallale ei pea minemagi.
Postitused: 206
Teemad: 4
Liitus: Nov 2017
Maine:
7
Kunagi ammu metsamajandi mehed tegid ZIL 157 rooli ringi ZIL 130 roolikarbile,koos võimendiga. Mälu järgi kogu kupatus tõsteti rida 6 mootoriga ZIL 130 pealt ringi. Kuna roolivõimu pumba paigaldamiseks oli tarvis ühe kinnitus kronsteini. Kuna ise nägin vaid lõpptulemust mitte ehitus protsessi pole välistatud, et tehti veel muudatusi.
ZIl 157 rool on ebameeldivalt raske käsitleda aga palju olenes ka sellest, kas liigendid ja roolimist võimaldavad osad olid määret saanud eelmine õhtu või oli seda tehtud vaid Tehnohoolde 1 ajal.
Postitused: 107
Teemad: 72
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
Ise olen mõlema enda masina puhul kasutanud retsepti järgnevalt:
a. reguleerida roolikarbi lõtk ja käändtelje laagrite lõtkud
b. määrida kogu roolimehhanism, eriti käändtelje laagrid
Kui tulemust ei ole, määrida pisut ennast ja lisada hommikul "võimendile" mõned lusikatäied putru.
Viimase 10 aasta vaatlustulemus ütleb, et ka kõik meetmed korraga ei anna sama tulemust võrreldes Zil 130/131 võimendiga.
Samas võiks asja uurida meestelt, kes on kokku puutunud Soome armee Zil157-ga, millele paigaldatud Perkinsi diislid, minu mäletamist järgi olid neile ka võimud peale aretatud.
Seal, kus lõpeb asfalt...seal lööme laagri ja Zillisauna püsti!
Postitused: 31
Teemad: 9
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
(29-09-2018, 22:52 PM)hulgus Kirjutas: (29-09-2018, 19:28 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kunagi ammu metsamajandi mehed tegid ZIL 157 rooli ringi ZIL 130 roolikarbile,koos võimendiga. Mälu järgi kogu kupatus tõsteti rida 6 mootoriga ZIL 130 pealt ringi. Kuna roolivõimu pumba paigaldamiseks oli tarvis ühe kinnitus kronsteini. Kuna ise nägin vaid lõpptulemust mitte ehitus protsessi pole välistatud, et tehti veel muudatusi.
ZIl 157 rool on ebameeldivalt raske käsitleda aga palju olenes ka sellest, kas liigendid ja roolimist võimaldavad osad olid määret saanud eelmine õhtu või oli seda tehtud vaid Tehnohoolde 1 ajal.
Nii on, viimased 157-d tulid muuseas tehasest 80.-te lõpus (ma ise ka ei uskunud, aga Venes näidati) ja olid võimuga.
4x4-s sai vist isegi viidatud mingile foorumile, kus sellest juttu, roolihoob vms. tuli ümber teha kui õieti mäletan.
DNEPR MT10-36 82a.,M-72 56a.,K-750 (oma ehitatud)
on olnud ZÜNDAPP KS-750 44a.
Postitused: 31
Teemad: 9
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
(30-09-2018, 10:07 AM)pendix Kirjutas: (29-09-2018, 22:52 PM)hulgus Kirjutas: (29-09-2018, 19:28 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kunagi ammu metsamajandi mehed tegid ZIL 157 rooli ringi ZIL 130 roolikarbile,koos võimendiga. Mälu järgi kogu kupatus tõsteti rida 6 mootoriga ZIL 130 pealt ringi. Kuna roolivõimu pumba paigaldamiseks oli tarvis ühe kinnitus kronsteini. Kuna ise nägin vaid lõpptulemust mitte ehitus protsessi pole välistatud, et tehti veel muudatusi.
ZIl 157 rool on ebameeldivalt raske käsitleda aga palju olenes ka sellest, kas liigendid ja roolimist võimaldavad osad olid määret saanud eelmine õhtu või oli seda tehtud vaid Tehnohoolde 1 ajal.
Nii on, viimased 157-d tulid muuseas tehasest 80.-te lõpus (ma ise ka ei uskunud, aga Venes näidati) ja olid võimuga.
4x4-s sai vist isegi viidatud mingile foorumile, kus sellest juttu, roolihoob vms. tuli ümber teha kui õieti mäletan.
DNEPR MT10-36 82a.,M-72 56a.,K-750 (oma ehitatud)
on olnud ZÜNDAPP KS-750 44a.