Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Tegelikult on sellel teemal vale pealkiri. Peaks olema hoopis "Kellel on pikem m-nn" elik kellel seda pole...
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Teema on, et miks ja kuidas üritada olla kogukonna huvisid arvestav inimene ja kuidas lõpuks tuleb välja, et kõik on m^nnid, kaasa arvatud see ühiskonna huvides käituja.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
02-10-2018, 16:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2018, 16:48 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Ma lihtsalt ei saa aru, mida selle nõelumisega saavutada üritatakse?
Kohe tuleb ju järgmine auto ette.
Ei ole ju realistlik, et tehaksegi möödasõite 2h järjest...või on?
Postitused: 1,835
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(02-10-2018, 16:48 PM)vootele Kirjutas: Ma lihtsalt ei saa aru, mida selle nõelumisega saavutada üritatakse?
Kohe tuleb ju järgmine auto ette.
Ei ole ju realistlik, et tehaksegi möödasõite 2h järjest...või on?
See 2-tunnine teekond peab olema täis adrenaliini ja surmale keskmise sõrme näitamist. Kuskil peab end ju välja elama (selmet teha seda kinnisel liiklusele suletud rajal...)
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ärge nüüd kõik siin olge pühamad kui paavst.
sõitke ise ja laske teistel ka sõita.
muide, kui kolonn on tihe ja möödasõitjatele kiputakse ust kinni panema, siis läebki kiirus kõikuma ja keskmine langema.
aga hõredamast kolonnist läeb möödasõitja nii läbi, et kolonn ei saa arugi. selleks piisab isegi väiksematest pikivahedest kui eeskirjad nõuavad.
Kolonnis peab minu arvates teine auto hoidma sellist pikivahet, et tema ette reastuma mahuks. Seda muidugi juhul, kui ta ise ei oota möödasõiduvõimalust. Aga kui mööduda ei taheta (ükskõik mis põhjusel), siis aitab sellestsamast teisest autost ja väikesest pikivahest hirmpika kolonni tekitamiseks. Sest, ütleme, sõiduautost JA veokast on üksjagu keerulisem mööda saada kui üksnes veokast. See tähendab, et teise auto taha sigineb peagi kolmas, ...
Ja, nagu ksf! diesel ütles: las nad nõeluvad. Endal on ohutum, kui sihuke kiiresti eemale läheb.
Aga pikivahe kinnitõmbamisega nõelujat kasvatama hakata on a) ohtlik ja b) väiklane.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
Liikluse teema jätkuks. Tulin üleeile autoga lõuna Prantsusmaale Nice-i (Eesti päraselt Nitsasse). Ja olgem ausad, igatsen taga Eesti liiklust. See mis siin toimub on meie kodumaise nõelumisega võrreldes lasteaed. Keset linna ulmelised kiirused, sõiduradadest on kõigil savi, pargitakse keset teed, tühjal ristmikul punase tule taga antakse signaali jne. Hullumaja.
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(02-10-2018, 23:01 PM)rocker Kirjutas: Liikluse teema jätkuks. Tulin üleeile autoga lõuna Prantsusmaale Nice-i (Eesti päraselt Nitsasse). Ja olgem ausad, igatsen taga Eesti liiklust. See mis siin toimub on meie kodumaise nõelumisega võrreldes lasteaed. Keset linna ulmelised kiirused, sõiduradadest on kõigil savi, pargitakse keset teed, tühjal ristmikul punase tule taga antakse signaali jne. Hullumaja.
Käi veel itaalia suuremates linnades nagu Milano, Rooma või Napoli siis saad täiega kaiffi kätte. Ei mingeid liikluseeskirju kuid samas kõik toimib. Sama Prantsusmaal. LE on lugupidamiseks mitte täitmiseks.
Põhiline tingimus sealmaal liiklemiseks on, sa pead samamoodi mõtlema ja käituma nagu kohalikud ja usu, hakkab meeldima ja naudid loomingulist liiklust. Lõunamaa rahvas pole egoistlik. Saksamaalt hakkab see jama pihta.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
03-10-2018, 07:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2018, 07:32 AM ja muutjaks oli
hundu615.)
Minule meeldib ka sõita maanteel nii,et kedagi ees pole,sõidan spido järgi nii 95-105 km/h.Kolonnis sõitmise vastu pole midagi KUI kolonn liiguks ilusti 90-nega,pole vastu kui hoog maha võetakse seal kus peab,pigem võetakse hoog maha iga puulehe,oksa,kivi,küünemusta ja kirbu pärast mis teel on,ei saagi aru mille kuradi pärast on vaja paelussi kombel venida.Enamus sõidavad ju Tartust Tallinna ka GPS-iga,sealt näete oma kiirust ju,laske selle järgi 90-nega ja kolonnid väiksemad.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,490
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
http://forte.delfi.ee/news/auto/motlemap...d=83874111
PS! kes iganes siin kiitles,et sõidab alati vahe kinni ja ei lase möödasõidul olnut kunagi vahele. Mine Saksamaale ja sõida seal samadel põhimõtetel. Vaata peale mitmendat ohtliku olukorra tekitamist kinnisõitmise näol ilmub ei kusagilt poliiz ja teeb sulle selleise anaalseksi,et sa ei oska seda unistustes ka aimata.
Meil kahjuks politseil on muud prioriteedid kui debiilikute püüdmine ja liiklusohutusega tegelemine. Lihtsam on põõsas turvavööta liiklejaid või kiirust kontrollida.
Eesti vist ka ainuke(ei tea muidugi täpselt) maa kus mopeedautoga tohib maanteel liigelda. Mujal pole sellist asja kohanud.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Saksamaal ukerdavad isegi elektrilised ratastoolid mnt-l rääkimata siis nendest "rolleritest" Samas on 30 suvalises külas üks ja kooli lähedal polizeile oopis teise tähendusega ja iga krdi ristmik on 70kmh , et ikka enamus kiirteel roniks vist. Kus sõidetaks siis Tallinnas levinud pikivahega aga 120kmh ahjah autojuhi luba tundub et oli 10+ aastat tagasi inimõigus.