Postitused: 3,503
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Olles omal ajal d4d Avensise universaaliga läbi tule ja vee sõitnud, julgeksin igal juhul soovitada.
Juba meie kätte jõudes oli auto üsna peetud olemisega, kuid 100k sisuliselt minimaalse hooldusega väga rasketes tingimustes (noored raske jalaga juhid, rasked koormad, palju sõitmist otse põllul jne) ei mõjutanud selle auto omadusi küll kuigivõrd. Hea oli sõita, diisli kohta üsna vaikne, hämmastavalt hea juhitavusega jne. Ainsa ette tulnud probleemina meenub jungade poolt laiali lastud sidur.
Kahjuks too konkreetne auto lõpetati ühe noore juhi poolt vastu puud.
Kui lausa kriiskavalt iseloomutu disain ei häiri, siis Avensis on üsna hea valik minu meelest. Peab ainult vaatama, et kere väga roostes pole ja käigukast vaikselt töötaks.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
2007a ravil kuidas käib laest küljest ära eesmine salongivalgusti?asub klaasi juures keskel.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(20-10-2018, 14:12 PM)zazik Kirjutas: Olles omal ajal d4d Avensise universaaliga läbi tule ja vee sõitnud, julgeksin igal juhul soovitada.
Juba meie kätte jõudes oli auto üsna peetud olemisega, kuid 100k sisuliselt minimaalse hooldusega väga rasketes tingimustes (noored raske jalaga juhid, rasked koormad, palju sõitmist otse põllul jne) ei mõjutanud selle auto omadusi küll kuigivõrd. Hea oli sõita, diisli kohta üsna vaikne, hämmastavalt hea juhitavusega jne. Ainsa ette tulnud probleemina meenub jungade poolt laiali lastud sidur.
Kahjuks too konkreetne auto lõpetati ühe noore juhi poolt vastu puud.
Kui lausa kriiskavalt iseloomutu disain ei häiri, siis Avensis on üsna hea valik minu meelest. Peab ainult vaatama, et kere väga roostes pole ja käigukast vaikselt töötaks.
Passat nüüd küll juhitavuselt Avensisele alla ei jää ning minumeelest on lege 1,9 Tdi samuti parem kui D4D. Kahemassilise hoorattaga sidur tundub ka nõrk olevat aga selle saab ühe massilise vastu vahetada vajadusel.
Veermik ja eriti salongi elektroonika on kindlasti Avensisel töökindlam.
Korralik Avensis on loomulikult parem valik kui mingi käestlastud passati loks.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
Töötab keegi foorumlane vanametalli kokkuostus või omab head tutvust? Võib erasõnumiga märku anda. Harjumaa.
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 111
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
21-10-2018, 21:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2018, 21:24 PM ja muutjaks oli
t4rio.)
Sõbra 2004a Avensis 2,0 d4d oli küll üks igavene ikaldus. Saksast tulnuna ja sisuliselt kohe hakkas jama pihustitega. Asi ei käinud absoluutselt ja tahmas jne. Lõppudelõpuks sai 1300 euro eest neli uut pihustit+ remonditöö.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
22-10-2018, 00:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2018, 00:10 AM ja muutjaks oli
Laurts.)
Vaadake vähe linnavahel ringi, kui teie ette satub mingi vana tossav diisliront siis vähemalt pooltel juhtudel on selleks Toyota Avensis/Corolla oma D2d-ga või mõni Ford Focus/Mondeo kärakas oma TDCiga
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
22-10-2018, 07:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-10-2018, 08:25 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Hm, tossav japs on siiski erand, erinevalt saksa preemiumitest.
Aga see on muidugi õige, et japsi soetanu peab olema mentaalselt valmis soetama varuosi, mille hind võtab mersuomaniku jalust nõrgaks. Siiski tuleb õigluse huvides mainida, et need ei ole tavalised kuluosad, vaid "midagi haruldasemat".
Samuti on uppumata japsil üsna tundmatud "seletamatud elektriprobleemid".
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(21-10-2018, 22:08 PM)mossepower Kirjutas: (21-10-2018, 21:24 PM)t4rio Kirjutas: Sõbra 2004a Avensis 2,0 d4d oli küll üks igavene ikaldus. Saksast tulnuna ja sisuliselt kohe hakkas jama pihustitega. Asi ei käinud absoluutselt ja tahmas jne. Lõppudelõpuks sai 1300 euro eest neli uut pihustit+ remonditöö.
Mina sain pumppihustitega 1.9 diisel-passatiga oma õppetunni kätte. Üks pihusti hakkas läbi laskma ning vahetusse/remonti minnes diislispetside juurde oli esimene küsimus, et mis kütust masinale tangid? Sel ajal sõitsin vanast harjumusest vene diisliga kuna nii oli "odavam" ja eelmine KSP-ga vanem diisel VW olin koguaeg sellega sõitnud. Soovitati edaspidi ainult Statoilist tankida, nii ka teen ja järgmised 100k km pole pihustiprobleeme enam esinenud.
Selle kogemuse põhjal pakuksin pigem välja kütusekvaliteedi vahet Saksa ja siin tangitava diisli vahel, mis juba tõenäoliselt niigi kulunud pihustitele lõpparve esitas. Ei tahaks eriti uskuda, et pihusteid saab "traadi ja teibiga" ajutiselt parandada/varjata täpselt nii kauaks kuni kunde oma autoga kodumaale tagasi jõuab.
Mitmeid aastaid Saksas suveti puhkamas käidud,seaalsel diislil on ikka mesine värvus ja kui paaki lased käib selline lurin nagu kisselli laseks paaki.Minu diisel rondid millega seal käidud (trafic 2,5 ja a6 1,9 81kw) lõpetavad igasuguse tossamise juba poola küttega,siinse solgiga on tohu taga.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,951
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Olen samuti Võsa seisukohaga nõus.
Kui ikka haisev auto on foori taga sinu ees siis see on pigem mersu bemm volks audi skoda
Haisev japs ei tule kohe meeldegi.
Postitused: 1,791
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
33
Siiski-siiski, kuna olen omanud tossavat mondeot ja näinud linnas kahel juhul, kuidas tossuhunniku tagant hakkab lõpuks paistma millegipärast just sellises kohas oma kübemefiltrit tühjakspõletav tojots(avensis ja cruiser), koos lämmatava haisu ja üllatusest silmipunnitava sohvriga, siis ei saa seda eeltoodud väidet üldse välistada. Lisaks ajavad need d4d-d tagant ilma igasugu põletusetagi vastikut kirbet lebrunni välja
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Lihtsalt vahemärkuseks, et tahmafiltri põletusel korras auto ei tossa silmnähtavalt rohkem. Olen neid sundpõletanud sadu ja erinevsaid marke ning pole veel kohanud, et mõni tossama hakkaks põletuse käigus. Tegu on pigem müüdiga.