(24-10-2018, 07:31 AM)olli Kirjutas: Kusagil oli sellest jamast veel juttu mingi muu auto kontekstis, äkki volkari foorumis. Kui mälu päris ei peta, siis vist kehtis manuaalkastiga diisel isenditele. Igatahes oli ka keegi tüüp kes seda ajust välja progeda oskas, õigemini asendas mingi teatud manuaalkastile mõeldud softijupi automaatkasti omaga. Väidetavalt sai nii mõnegi masina uuesti paugupilliks.
See volkari foorum ja antud teema tuttav. Läbi tehtud.
Esiteks nimetatud veidrus tehasemeeste leiutis, et sooja masina kahemassilist hooratast säästa.
Teatud VAGidel uuendas tehas hiljem tarkvara, et sellest probleemist üle saada.
Teiseks pakuvad mingid vennad raha eest jah teenust, kus ajus teatud väärtusi muutes mitte softijuppi asendades see piirang kaotatakse. Samas osad ajud nõuavad selleks "kivi" vahetust, sest osade vanema tüübi ajude "kivid" ei ole programmeeritavad.
Saab ka kodeerida mootori ajus manuaalkasti automaadiks. Iseenesest VCDS-i kaablit omavale isikule väga lihtne. Käivitub kohe, aga cruise siduripedaalist enam maha ei tule.
Kolmandaks on viga enamasti starteris. Enda ja paljude tuttavate VAG diislitel on see mure peale starteri renoveerimist või uue vastu vahetamist kõigil kadunud.
Toyota kohta ei tea, aga tegelikult kasutavad paljud masinatootjad aju programmi tehes sama loogikat, kus enne teatud pöörete starteri abil saavutamist ei anta kütet peale.
Ja siis on veel see veidrus ka, et osad masinad lihtsalt tõmmates ei lähegi käima. Kui aju starteri aktiviseerimist ei näe, pole lootustki. Meil töö juures vähemalt kolm sellist masinat. Peugeot Boxer 2,2 nimeks. Käima tõmmates vaja enne siduri üles laskmist starterisse võti keerata.