Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Normaalne ülivaatleja vaid vaatab rehvile, kuna kaamera ei näita pealevulgitud numbrit kätte. Punkt. Ülejäänud on sodoomid, ilmselt ka sündinud läbi ebakonventsionaalsete sünnituskanalite.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mingi totaalne anomaalia on ülevaatajatel pasteldega.
ark või maaletooja või ... ka midagi segi ajand.
minu trabant, mille maksimumkiirus on tootja andmeil umbestäpselt 150, sellele peab 190 kiirusindeksiga pastlad alla panema, sest nii on kuskil kirjas.
krt, peaks vist asutama teenustöökoja, kus teenusena lõikaks sobimatud numbrid pastla pealt maha ja vulgiks ilusad ja nõutuile vastavad giga-mega numbrid asemele.
Postitused: 1,285
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
11
Tundub, et whitewallide kasutamine hakkab isegi mingit praktilist otstarvet omama.
Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tere!
Ja kui valede kiiruse indeksi või valede mõõtudega rehvidega avariise satud, võivad kindlustus seltsid kahju hüvitamisest loobuda!
Põhimõtteliselt teevad ülevaatajad oma tööd ja kaitsevad teid selle vastu...kuigi jah.
Allan
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 2,487
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
31-10-2018, 20:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2018, 20:22 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
(31-10-2018, 19:11 PM)svenson Kirjutas: (31-10-2018, 18:57 PM)aksel73 Kirjutas: Tere!
Ja kui valede kiiruse indeksi või valede mõõtudega rehvidega avariise satud, võivad kindlustus seltsid kahju hüvitamisest loobuda!
Põhimõtteliselt teevad ülevaatajad oma tööd ja kaitsevad teid selle vastu...kuigi jah.
Allan
Sellisel juhul nad peaksid ka tõestama, et tänu sellele antud õnnetus juhtus. Õnneks on rehvidel olemas tüübikinnitused ja on võimalik tõestada, et alla pandud rehvide omadused on näiteks isegi paremad kui tehas oli minimaalselt ette näinud.
Ma tean, et need rehvid ja veljed, mis mul tavaliselt all on, ei pruugi alati tehnilises passis kirjas olla, kuid kindlasti on minu kasutatav kombinatsioon igas mõttes parem originaalist. Loomulikult ei maksa üle pingutada, aga kui mul on sama tehase sõsarmudeli suuremad pidurid, tummisemad puksid-sarniirid jne. siis seaduse silmis olen ma vist ikkagi kurjategija, kes tuleks liiklusest kõrvaldada.
Ega pea eriti miskit tõestama, kui tehpassis või pitipaidi arkis on mingid mõõdud paikapandud. Ja pole tarvidust siinkohal pajatada, et uksekleepsul on sootuks paremaid mõõte. Või näiteks masse, mis võimaldavad mikistani pärisautodel sootuks suuremaid koormaid tirida, kui naeruväärne 3500 kilu ja grammi.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 216
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
See rehvi teema on täiesti haige, jääb mulja nagu mingi tibi kuskil trükiks neid mõõte kuskil sisse ja kui päev hakkab õhtusse jõudma siis lööb käega et aitab küll,nagunii peaaegu ühesugused numbrid,mis seal vahet.Tean et inimene ei saanud VW Golf 2-ga 15 tolli ja õiges mõõdus rehviga ülevaatusel läbi.Ma teen auto kasutusjuhendi lahti,täiesti olemas1988 aasta trükk ja seal on täiesti lubatud see mõõt .
Absurdseks teeb asja see et juhenduma peab mingi sitase maanteeameti tšinovniku toksitud paberi aga mitte valmistajatehase kasutusjuhendi järgi.
Iga asjaga pead sa tõestama et ei ole kaamel vaid inimene.See on Maanteeameti poolne osalus kampaanias Teeme ära,huvitav millisel kruvil nad järgmisena keerme üle keeravad.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(31-10-2018, 09:02 AM)v6sa Kirjutas: (30-10-2018, 21:12 PM)viplala Kirjutas: Seega ülevaatusele tohib sõita aga sealt tagasi/edasi enam mitte?
...
See on Sinu pahatahtlik tõlgendus.
Mina tõlgendan siiski nii, et mul ei pea olema ülevaatuspunktis talverehvid alla keerata.
Minu tõlgendust on toetanud kaks patrulli ja seda on tulnud ka ühele ülevaatuspunkti töötajale selgitada.
Pahatahtlik tõlgendus seadusest... No see on ka päris lahe tõlgendus
Pahatahtlik või heatahtlik, seadus peaks olema üheselt mõistetav, mitte nii, et seaduse olemus saab arusaadavaks teeserval mentidega lobisedes, vastavalt siis sellele, kas nad toetavad sind hingeliselt jõulude ajal või tagant poolt enne järgmise aasta riigieelarve vastuvõtmist.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,942
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
30
küsiks siis vahele kust jookseb piir ?
oletame, et autol on ette nähtud 185 laiad rehvid
kas 195...205...215...225......265 on ok alla panna kus see piir jookseb ?
kes ütleb kas auto mis on testitud ühtede parameetritega vastab tingimustele ka peale millegi muutmist ?
rehvi laius, ratta läbimõõt, offset vms.?
kui juhtub avarii siis sa võisid ju liikluse mõistes olla õigesti käitunud aga vastaspoole kaitsja teeb sulle kohtus ette ja taha ning mingi ülevaataja ei taha kindlasti teie kahe vahele jääda.
jutu mõte on et kui teete siis olge vait ja vastutage aga ärge vinguge kui keegi jälgib reeglit
ei ma ise pole samuti õige poiss aga reegel on reegel ja seadus on seadus olen kuss ja täidan korralduse kui see antakse
alati võib ju teha näitemängu ja kasutada laenatud õigeid rattaid ülevaatuse ajaks aga milles on siis see ülevaataja süüdi ?
mille poolest erineb rehvimõõdu erinevus nt. ebapiisavatest piduritest - kas ka seal on mõistlik panna lubatud erinevus mille võrra alla piiri saab ikka läbi
ja kui selline enne sebra pidama ei saa siis ….
hetkel siis jutt nendest norimistest millel oli reeglitepärane põhjus
teisalt kui ikka ülevaataja ei tea oma reegleid nagu see kiiruse indeks siis on põhjustatud kisa ja õigustatud kui jalaga ukse lahti lööd ja nõuad ülevaatuse läbimist ilma lisakuludeta koos vabandusega.
Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Tundub, et ülevaatuspunktid on üldse viimasel ajal väga aktiivseks muutunud. Koduauulis räägitakse lugusid sellest, kuidas kontrollitakse rangelt isegi turvavööde seisundit ja probleemide korral saadetakse uuele ringile. Probleemiks võib olla ka näiteks lukustussüsteemilt puudu olev plastkate.
Näib, et millalgi viimase paari kuu jooksul on liikunud ülevalt alla direktiiv (või siis suusõnaline rangelt vabatahtlik vihje), mis soovitab ametnikel olla eriti valvas.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!