Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
01-11-2018, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2018, 23:14 PM ja muutjaks oli
Alts.)
Kribasin oma murest esmase registreerimisega ja rehvidega siin kuskil paar nädalat tagasi. Mureks oli, et Seat Alhambra 2.0 103 kW omas mõõtu, mida maanteeametis kirjas polnud. Samas on kirjas netis erinevates sobivustabelites ja ka Tartu Seati esindaja Top Auto kinnitas selle ametlikuks rehvimõõduks. Kogu sõdimise tulemus oli, et kedagi ei huvitanud ja tuli tegeleda "sobivate" rehvide otsinguga. Mul sai lihtsalt aeg otsa. Kas nüüd peaks võtma advokaadi ja esitama kahjunõude?
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
No vot see ongi ajuvaba. Ma saan aru, et ülevaatus on oluline ja kahtlemata vajalik, kuid siiski peaks jääma mingi kaalutlusõigus professionaalse ülevaatajale. Viimasel ajal, tundub, et seda on kuhjaga kohitsetud. Ülevaatus, peaks olema pigem korrapärane kontroll, et teedel ei liikleks ohtlikke sõidukeid, mõnele autovõõrale inimesele inimesele iga-aastane koht, kus juhitakse tähelepanu asjadele mis vajaksid tegemist, mitte repressiivne koinimine. Rehvimõõdud, mis ei vasta kiirusindeksile, pirnike, roostes summuti jne on suures pildis tegelikult vähetähtsad.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
01-11-2018, 23:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-11-2018, 23:28 PM ja muutjaks oli
Alts.)
Mul tehti esmases ÜV punktis rehvidest ja velgedest pildid. teises kohas oli kohe ümberlükkamiskohustus, koos piltidega.
PS. Esmane ÜV, enne registreerimist.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Kuram, see on siiski meie kõigi oma riik, kes käitub halvas mõttes bürokraatlikult. Kõige mõistlikum oleks leida need inimesed, kes on selle jama tõttu kannatada saanud ja siis koos mingisse vastavasse TV saatesse pöörduda. Olen käpp.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Esmajärjekorras tuleks kaamerad prügikasti saata ÜV punktidest, vastasel juhul ei muutu sittagi inimlikumaks, vaid tänu nn politseiriigile inimesed kardavad oma töö, oma eluolu, karistuste, vastutuse ja muu sellise pärast, ning kodanike ajude keppimine aina süveneb ja süveneb. See on algus lihtsalt, paremaks ei lähe siin midagi. Esimene oinas kes vea teeb ja kes avalikult oksa tõmmatakse, toob veelgi jõhkrama peedistamise laine endaga kaasa...
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,987
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Mis on viplala silmis inimlik ? Kui vaadata ülevaatust.
Postitused: 1,807
Teemad: 9
Liitus: Oct 2014
Maine:
34
Ülevaatajad on tõesti peenelt munepidi pihtide vahele võetud. Arusaadvalt on kuskil kabinetisügavustes omale üks käputäis tões ja vaimus ametnikkusid sooja pesa pununud, kes oma eluga midagi mõistlikku peale hakata ei oska, ehk ülalkirjeldatud jama produtseerivad. Neid ei pruugi isegi eriti palju olla. A tulemuseks siis see, et kui üv-ja väheke vääratab, tehakse talle sedasamust ilma määrdeta, kui aga vindi kunde jaoks veidi üle krutib, hakkab külastajate arv kokku kuivama, millest sõltub jällegi majanduslik eluolu. Lõhnab kellegi isikliku vaenu järele, sest tema saab, või puhtale sotsiopaatiale, sest nemad saavad(seda korraldada).
Postitused: 2,987
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Aga kes on see spetsialist kes ütleb kas see või teine rehvilaiuse erinevus on ohutu või millisest numbrist läheb ohtlikuks ? Või ratta läbimõõdu erinevus ?
Seaduses ei ole tolerantse ju kirjas ja kui need on olemas siis ongi ju need tootja poolt määratud tüübikinnitusse kirjutatud.
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Algatuseks võiks juhendi tehaseandmetega vastavusse viia...
Et tootja poolt lubatuga ikka sõita tohiks.
Siis kehtestada kord, kuidas sellest erinevaid legaliseerida. Legaliseerimine peaks automaatselt laienema ka teistele autodele. Samale mudelile siis. Lihtne? On jah, aga unistuseks vist jääb, vähemalt niikaua, kuni seda asutust korralikult ei ole rapitud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
02-11-2018, 15:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-11-2018, 15:16 PM ja muutjaks oli
r.i.h.o.)
Toon siia näite oma "tänavalegaalse kähkusõitmise" auto kohta. Tehas annab oma manualis konkreetselt selle mootori versiooniga autole ainsaks lubatud rehvi mõõduks 165/70 r13 .
See ei ole mitte kusagilt august mõistlik rehvi suurus tänapäeval kasutamiseks, alustades sellises mõõdus rehvide, velgede saadavusega ja lõpetades ohutusega. Selline kitsas ja kõrge rehv ei ole kindlasti mitte kuidagi moodi parema pidamisega kui laiem ja madalam rehv (seda nüüd küll suverehvi kontekstis).
Postitused: 305
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
4
Saksas on mõistlik süsteem. Lähed oma "tuuningu" saanud masinaga TÜV punkti, võtad kaasa oma tõestusmaterjali (kui on, asendusjupi sertifikaadi, mõõtmis-tulemused, seletuskirja vms) ja TÜV insener (see kõrgharidusega pealik, tihtilugu antud putka omanik) otsustab, kas võib, või ei või. Kui võib, kantakse antud "parendus" teh passi (antud autole siis, mitte ei laiene automaatselt kõigile sama mudeli masinatele) Sama insener on oma tegevusloaga vastutav, kui ta mingile jamale käe alla pani. Meil peaks siis teoreetiliselt ARK selle asjaga tegelema, aga "ametnik" kardab vastutada, sellepärast delegeeribki ta väiksemad otsustamised erafirmadele (margiesindus kes väljastab tõendi)
Postitused: 1,528
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Vot ma eile sattusin mingi talverehvide lauskontrolli otsa lasnagorskis. Suunati kenasti mu pisiauto(Smart) parklasse ja kästi rattad välja kruttida. All siis lamellid. Vaatas ja mõõtis ning teatas,et kas need rehvid liiga laiad ei ole antud autole. Ütlesin,et sellise mõõduga on täiesti lubatud kasutada. Tavaliselt siis neil uuematel pisiliikuritel on esiteljel 155/60/15 ja tagateljel 175/55/15 mul aga esiteljel 175/55/15 ja tagateljel 195/50/15. Ja no ei meenunud kohe,et bensuluugi sees ju puha kleeps ka olemas. Aga poliis seda ei uskunud ja lahkus juhiload näpus oma superbi. Natukese aja pärast tuli tagasi ja teatas,et kõik on korras. Kuna seal oli väike ummik parklast lahkumisega tekkinud ja poliis mul akna kõrval seisis pärisin,et mis eriline huvi see nende rehvimõõtude vastu nüüd tekkinud on? Vastas,et tegu on liikluse ohutumaks muutmisega. Kuna valet mõõtu rehvid/veljed on liikluses ohtlikud,sest mõjutavad auto juhitavust. Omavoliline rehvi/velgede suuruse muutmine ei ole lubatud.Isegi nii ei tohi,et muudad velje läbimõõtu aga nii öelda rehvi välisläbimõõt ei muutu.Ma siis pärisin,et kas soovi korral saaks teised veljed/rehvid ka passi panna. Noh mingit muud mõõtu kui tehase etiketil. Paluti pöörduda ARK-i selle probleemiga.
Aga lahe oli vaadata parkla servas seismas slikkidega X5-si ja Q7 ja veel kallima otsa liikureid. Et auto jaoks kraabiti nagu raha kokku aga isegi uut kangnang rehvi enam osta ei jõuta? Poliis märkis,et ühel seal olnud luxmaasturil olid alla vist eelmisest sajandist rehvid mis külgedelt pragusid täis.
Igaljuhul on rehvide mõõdud suht päevakorraline teema. Krt ma skodale panin ka natuke kõrgemad rehvid alla,et kompnseerida sportlikust vedrustusest tingitud madalamat olekut talvel.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 206
Teemad: 5
Liitus: Mar 2011
Maine:
3
Saksas ka rehvimõõdud ja indeksid TÜVis määrava tähtsusega. Võtke aega, otsige antud automargile (ka antud mudeli kõik versioonid sport tava jne) lubatud rehvimõõdud välje ka. interneedus jne. laske need kinnitada võimalusel margiesinduses ja minge ARKi ja laske kanda tehnilisse passi selle paberi alusel.
see võtab aega aga toimib.
sama asi ju mootori vahetusega - vastavale mudelile paigaldatud asjad.
Ei ole probleemi.