Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(02-11-2018, 09:59 AM)Walter Kirjutas:  
(02-11-2018, 00:13 AM)viplala Kirjutas:  Sama hästi võib triikrauda kasutada vastu kapotti. Kui ikka mootorit soojendada soov on, siis ikka jahutusvedeliku läbi.

Samas on olemas ka erijuhuseid - näit. õhkjahutusega mootorid.

Just-just. Mul isa pani ZAZ-ile 1970-ndatel mootori karteripõhja elektriküttekeha sisse, talvel külmas garaažis väga hea sooja õliga mootorit käivitada. Õhkjahutuse puhul ongi parim ilmselt õli soojaks lasta.

Do'nt panic

nii e-autoalarmis käidud ja ahi ise kutu,vool läheb sisse aga mitte kui midagi ei tee,arvatavasti aju perses.soovitas mingi venelaste pinar pidi kõige soodsam ja asjalikum olema või ibeist vaadata uus ahi peale ja järgmine 5 aastat kindlalt mureta.

esindus pakkus uue ahju hinnaks 1941€ ja see koos 10% alega ja tahtsid jubas tellima hakata.hetkel kaldun  binari poole http://www.autoterm.ee/tooted .ibeist saab orginaali 340.- koos piostiga,aga garantii?

(02-11-2018, 08:52 AM)hulgus Kirjutas:  Miks nõutakse laelampidele ja seinakontaktis PE ühendust ehk kaitsemaandust, kui moodsal "armatuuril" pole ühtki metallist detaili kuhu seda kruvida ja kõigil minu käes olevatel tööriistadel (sh. makita, dewalt ja 1f segumasin) on toitejuhe kahesooneline? pistikule pole isegi metallist klemme lisatud. Köögiseadmetel mõnel isegi on, eriline frukt mikser, millel oli klemm plastkorpuse külge liimitud.
Aga ametnik käib asjaliku näoga kontakte ja lüliteid mööda, laelambi "kollarohelise" takistust mõõtmas...

 Nõutakse Sinu enda pärast. Praegu ei ole selliseid tarviteid, mis kaitsemaandust nõuavad, aga tulevikus võibolla soetad.
Või tuleb naabrimees oma kaitsemaandatud riistaga energiat tarbima. Või provva targal juhendamisel ostad kunagi uue lühtri, mil mettallosad ja maandusklemm kenasti olemas.
Siis ei pea Sa ennast kiruma hakkama väikese koonerdamise pärast.

(02-11-2018, 18:50 PM)tcumen Kirjutas:  
(02-11-2018, 08:52 AM)hulgus Kirjutas:  Miks nõutakse laelampidele ja seinakontaktis PE ühendust ehk kaitsemaandust...

 Nõutakse Sinu enda pärast. Praegu ei ole selliseid tarviteid, mis kaitsemaandust nõuavad, aga tulevikus võibolla soetad...

Seda nad räägivad jah, et mu enda pärast, aga ma ei muretse, tendents on aina plastisema elu poole,  tulevikus pole lootustki kuskil uue aja tarvikutes metalli leida.

Natuke tõsisem küsimus ka.
Kuidas ühendada moodsasse PE-N sisteemi vanema aja 3f seade, mis magnetkäivitites ka N juhti vajab? ehk kuhu kinnitada PE ja N juhtmed?
Kui N, ehk sinine korpusesse ühendada siis pahatihti lööb RVK välja, kui kollaroheline siis jääb lülituseks N puudu?


Tuleb uus 5-sooneline kaabel panna. Siis PE korpuse külge ja eraldi N lülititele. N pole moodsal ajal lubatud korpuse külge panna.

Mul on küll laelampe, kus klaaslühtrid on metalltorude otsas. Poes on ka selliseid veel täitsa saada.

Pistikute puhul - on ka kolme juhtmega tarviteid. Elektriradiaator on mul selline näiteks. Elutoas seisab paar aastat vana sügavkülm, temal on kolm juhet. Lauaarvutil on. Kindlasti on veel asju.

Aga eks need vaanaaja asjad kipuvadki RVK-d välja peksma "asja eest teist taga". Või õigemini selle pärast, et need seadmed lekivad voolu, aga kas sinu tunnetuse jaoks liiga vähe, või seisad sa soodsalt kuival pinnal või kummikutes.

(02-11-2018, 11:34 AM)giordanobruno Kirjutas:  
(02-11-2018, 09:59 AM)Walter Kirjutas:  
(02-11-2018, 00:13 AM)viplala Kirjutas:  Sama hästi võib triikrauda kasutada vastu kapotti. Kui ikka mootorit soojendada soov on, siis ikka jahutusvedeliku läbi.

Samas on olemas ka erijuhuseid - näit. õhkjahutusega mootorid.

Just-just. Mul isa pani ZAZ-ile 1970-ndatel mootori karteripõhja elektriküttekeha sisse, talvel külmas garaažis väga hea sooja õliga mootorit käivitada. Õhkjahutuse puhul ongi parim ilmselt õli soojaks lasta.

Enda kõikse uuemale autole ei saagi muud moodi elektrilist eelsoojendit paigaldada kui 300w küttekeha vastu karteripõhja külge... Selle aasta TDI.
On kellegil sellise asja kasuteguriga kogemusi? Eelmisel masinal 550w ja vedelikus...

mul õue peal kaks "saksa autot", normaalsed, vedelaga jahutatavad. ja kummalegi ei ole märga kütet. kleebitav "matt" on ainuke saada olev pumbavaba lahendus. seega suht tavaline asi.

(02-11-2018, 22:33 PM)diesel Kirjutas:  mul õue peal kaks "saksa autot", normaalsed, vedelaga jahutatavad. ja kummalegi ei ole märga kütet. kleebitav "matt" on ainuke saada olev pumbavaba lahendus. seega suht tavaline asi.

Ise kasutab?

kes on ise ja mida ta kasutab?
kui pead silmas, kas mina emba-kumba kasutan, siis jah.
tavaline vaegauto pirukas, ehk caddy. 2004 ja edasi mudel, poolsada pluss üks kilo vatti.
ja teine on sama tõugu passaat, mille täpsemaid nummereid ma ei mäleta, igatahes teine mootor.
defal toodet pole. calixil oli, aga lõpetati müük enam-vähem kohe kui alustatigi. ja teema on puudlik tsirkulatsioon ilma pumbata.
võimalik, et näiteks veidi kreeni pargitud masinas lõppeb igasugune ringvool ja kehval juhul siis sisteem läeb lämmiks ja võtab ehk leegigi üles. 
pumbaga keedupulki toodavad usinad pisikesed hiinlased. ja kui see ei sobi siis mõistagi webastod ja muud taolised on saadaval.

Üks asi on see kui tõesti ei ole võimalik kasutada märga kütet, kuid kui on märja võimalus olemas, siis tuleks just seda eelistada. Mingi 300w lätakas karteri küljes ei ole normaalse võimsusega ja tänu sellele ning mootori materjalide füüsikalistele parameetritele, ei saa sealt ka soojus levida normaalselt (ka ajaliselt) üle/läbi mootori. See on aseaine mitte plokisoojendus. Kui paremat pole, siis on parem kui mitte midagi, kuid kui parema jaoks on võimalus olemas, võiks sellest kauge kaarega mööda minna.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Siin kindlast teadjamad. Kas lehepuhurist on abi muruniitmisel jäävate rohuvaalude ja kohati hunnikute laiali ajamisel mis tekivad pika või veidi niiske muru niitmisel. Siiani tegin nii et lasin kuivada ja siis uuesti traktoriga üle ja peeneks

(03-11-2018, 00:10 AM)viplala Kirjutas:  Üks asi on see kui tõesti ei ole võimalik kasutada märga kütet, kuid kui on märja võimalus olemas, siis tuleks just seda eelistada. Mingi 300w lätakas karteri küljes ei ole normaalse võimsusega ja tänu sellele ning mootori materjalide füüsikalistele parameetritele, ei saa sealt ka soojus levida normaalselt (ka ajaliselt) üle/läbi mootori. See on aseaine mitte plokisoojendus. Kui paremat pole, siis on parem kui mitte midagi, kuid kui parema jaoks on võimalus olemas, võiks sellest kauge kaarega mööda minna.

Olen neid karteri vastu käivaid soojendusi paigaldanud.Olen ka täheldanud,et mõned kunded kel on see küljes olnud ja läbi kärssanud neil puudus(või oli ära kuivanud) karteri ja seadme vahel termopasta,ilma selleta minu nägemust mööda põleb ta ilma  läbi. Need kellele paigaldanud olen ütlevad,et on suurte külmdega kasu küll .Väidavad,et teeb karteri leigeks küll.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(03-11-2018, 10:14 AM)juri73 Kirjutas:  ... Siiani tegin nii et lasin kuivada ja siis uuesti traktoriga üle ja peeneks

Tõstan suunaja veidi kõrgemale, nii lendab rohuvaal laiali.

hp

sai rav-ile paigaldatud tagurduskaamera ja ette monitor,tagurpidikäik sees mootor seisab kõik toimib,aga käivitad mootori nii koheselt monitor tumm.kaamera toide ühendatud tagurpidi käigu tule juhtmetele ja  monitor saab toite laes olevalt salongitulelt kus pidev toitevool koguaeg olemas.oskab keegi vea tuvastada?omal mõistus otsas.

(03-11-2018, 17:54 PM)muska71 Kirjutas:  sai rav-ile paigaldatud tagurduskaamera ja ette monitor,tagurpidikäik sees mootor seisab kõik toimib,aga käivitad mootori nii koheselt monitor tumm.kaamera toide ühendatud tagurpidi käigu tule juhtmetele ja  monitor saab toite laes olevalt salongitulelt kus pidev toitevool koguaeg olemas.oskab keegi vea tuvastada?omal mõistus otsas.

Kontrolli veel igaks juhuks üle kas võtsid salongivalgustist õige klemmi pealt.Seal on küll püsitoide aga ka mis töötab
mootori käivitamisele ja ukse sulgemisele.Kui ei aita siis proovi kas või ajutise juhtmega kuskilt 12V peale tõmmata
ning vaata mis saab.Igatahes mingi toite teema see on.

Kuidas saaks kinnitada "soome papi"  nii et jääks väljas sile. Autosse saad panna tüüblitega aga puidule?

(04-11-2018, 16:55 PM)nootsii Kirjutas:  Kuidas saaks kinnitada "soome papi"  nii et jääks väljas sile. Autosse saad panna tüüblitega aga puidule?

Sõltub puidust, pinnast ja sellest, kui sile peab olema ning mis viimistlus tuleb ju.

Liimiga?
Väikese peaga naeltega?
Pahteldad ebatasasuse pärast tasaseks?
Kinnitad äärtest ja naelapead jäävad servaliistu alla?
Paned mingite klambritega a la voodrilauaklambrid?

(03-11-2018, 18:11 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  
(03-11-2018, 17:54 PM)muska71 Kirjutas:  sai rav-ile paigaldatud tagurduskaamera ja ette monitor,tagurpidikäik sees mootor seisab kõik toimib,aga käivitad mootori nii koheselt monitor tumm.kaamera toide ühendatud tagurpidi käigu tule juhtmetele ja  monitor saab toite laes olevalt salongitulelt kus pidev toitevool koguaeg olemas.oskab keegi vea tuvastada?omal mõistus otsas.

Kontrolli veel igaks juhuks üle kas võtsid salongivalgustist õige klemmi pealt.Seal on küll püsitoide aga ka mis töötab
mootori käivitamisele ja ukse sulgemisele.Kui ei aita siis proovi kas või ajutise juhtmega kuskilt 12V peale tõmmata
ning vaata mis saab.Igatahes mingi toite teema see on.
pidev toide seal pidevalt peal,aga töötava mootoriga vool sama mis seisva mootoriga,töötaval mootoril sigarisüütajast mõõtes laadides pinge kasvab.

kakkusin ka seller hüdroonik ahju maha ja pulkadeks lahti,aju temal alumiin tükil ja pealt rabeda silikooniga kaetud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne