Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

(05-11-2018, 10:16 AM)2715 Kirjutas:  
(05-11-2018, 09:44 AM)fanatt Kirjutas:  Tere, kas keegi teab palju GAZ 66 võiks kokkujooks olla silla reguleerimiseks? Praegu sööb jubedalt rehve.

3-5mm võiks olla velje servast mõõdetuna.

Tänud,

Tere, on keegi sellise keevitusega kokku puutunud?
https://osta-ee.postimees.ee/suur-vana-n...96453.html

Kui ümberehitused ei ole asja hullemaks teinud, siis on karm priboor. Pleki keevitamiseks väga ei sobiWink

(05-11-2018, 10:16 AM)2715 Kirjutas:  
(05-11-2018, 09:44 AM)fanatt Kirjutas:  Tere, kas keegi teab palju GAZ 66 võiks kokkujooks olla silla reguleerimiseks? Praegu sööb jubedalt rehve.

3-5mm võiks olla velje servast mõõdetuna.

Siinkohal mainin kogenud mehhaanikutele täiesti kasutu faktina, et mõõta tuleb vahepeal autot veeretades samadest punktidest, kuna need veljed kipuvad olema suurusjärgus 5 mm kõverad juba tehasest.

Kui auto selle seadega rahutuks läheb, võib ka nulli panna - sõltub rehvidest.

Ning kui klotsrehvid on hakanud ebaõhtlaselt kuluma, siis see protsess on pöördumatult kiirenev.

(06-11-2018, 17:25 PM)v6sa Kirjutas:  Kui ümberehitused ei ole asja hullemaks teinud, siis on karm priboor. Pleki keevitamiseks väga ei sobiWink

Ümberehitusi otseselt ei tuvastanud, eks mõte vähe tummisemat metalli keevitada.

(06-11-2018, 17:28 PM)Inri Kirjutas:  
(06-11-2018, 17:25 PM)v6sa Kirjutas:  Kui ümberehitused ei ole asja hullemaks teinud, siis on karm priboor. Pleki keevitamiseks väga ei sobiWink

Ümberehitusi otseselt ei tuvastanud, eks mõte vähe tummisemat metalli keevitada.

Kõige tavalisem vahelduvvoolu keevitus trafo voolutugevust saab muuta mähiste liigutamisega  südamiku peal ja järsult läbi ümberlüliti. Talvel sulatati külmunud, metallist veetorusi lahti.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA

Selleks sobib küll,elektroodi valik vähe piiratum ainult.

(06-11-2018, 22:19 PM)vanaain Kirjutas:  Selleks sobib küll,elektroodi valik vähe piiratum ainult.

Äkki räägid väheke lähemalt miks piiratud. Viimasel ajal miskipärast vaja sellist 1cm+ vaja pidevalt keevitada ja selline keevitus hakkas silma, hind ok, kodu ukse ees ka...

Vahelduvvoolu keevitusega pead kasutama vahelduvvoolu jaoks mõeldud elektroode. Vahelduvvoolu elektroodi kate on "paremini põlev", st leek ei kustu, kui vool pidevalt nullis käib.

Kas tartus on mõni säärane pood/koht kuskohast saaks Boschi starteritele varuosasid. Harjad, puksid ja muu säärane? 

Või piisab mõnest tavalisest autovaruosakauplusest?

Almost Again

(09-11-2018, 13:32 PM)Necro Kirjutas:  Kas tartus on mõni säärane pood/koht kuskohast saaks Boschi starteritele varuosasid. Harjad, puksid ja muu säärane? 

Või piisab mõnest tavalisest autovaruosakauplusest?

Motohoov, puiestee tn.-s. Ma pole veel asja leidnud mille kohta ei oleks öeldud.


Betooni tänava meestel on tihtipeale varuosi nagu putru riiulis, kui vaja siis teevad sitast saia ka...  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Tähe tänavas endise cargobus juures ka on mingi pood mille nimi ei meenu, seal ka genekate ja starterit remont ja varuosad laialdaselt olemas.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 

(09-11-2018, 22:54 PM)saarrand Kirjutas:  Tähe tänavas endise cargobus juures ka on mingi pood mille nimi ei meenu, seal ka genekate ja starterit remont ja varuosad laialdaselt olemas.

Car Smart vist?

Kui kala paksuks sööta, kas ta vajub põhja või tõuseb pinnale?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Oleneb söödast. Tsemenditolmuga vääristatud sealiha vitsutavad tursad ilmselt vajuvad põhja. Maisipulkade sööjad ilmselt ei vaju. Räägivad, et kaladel on miski ujupõis ka veel sügavuse reguleerimiseks. Küsimusel on natuke laubaõhtu mekki man.......

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Pinnale tõuseb, seda mitte küll vabatahtlikult vaid kalameeste abiga, sest paks kala ei mahu võrgusilmast läbi ja jääb sinna kinni... 

Elementaarne

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(11-11-2018, 01:39 AM)viplala Kirjutas:  Kui kala paksuks sööta, kas ta vajub põhja või tõuseb pinnale?

Kui kaalule asetada papagoi koos puuriga, siis mis juhtub, kui papagoi puuris lendu tõuseb? kas kaal tõuseb, või langeb?


K: Kuidas vedada 10 tonni kaaluv kanakoorem ära 5 tonni kandva veokiga?
V: Tuleb vähemalt pooled kanad lennus hoida.
Big Grin

Laubaõhtusele vahelduseks ka pühapäevast juttu Big Grin 

Kuidas saada auto küljest kätte tagasild, nii et saaksin ka edaspidi siia foorumisse postitada või paremal juhul ei peaks teist sünnipäeva pidama?

Situatsioon selline: tegemist vanakooli esivedulisega, mille tagasild kinnitub kere külge sisuliselt kolme poldiga + amordid/vedrud, rattad on all. Kere on kontideni puhtaks näritud, toetub esiotsas kahe paku peale. Olemas on kallutusseade, aga ma natuke kardan, et selle kasutamisel laseb kere paku pealt jalga. Tõstmist (kallutusseadmega) ei saa teha ka tagumisest otsast, sest varurattasüvendi põhi on plastist. Lisaks on vaja kätte saada käsipiduri hoob, mis on altpoolt peidetud kattepleki alla. Seega oleks nagu ikka vaja külje peale kallutada, sest ei mahu hästi auto alla seda plekki eemaldama.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne