Postitused: 861
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Äkki saaks sellest rahamaitselisest radiaatorist mõne pildi?
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Eile sain mõningaid häid uudiseid. Nimelt suutis varustaja leida uue radika (krt teab veel mis seisus) ja tendi! Tent ei pidavat küll uus olema aga ei olevat pikalt päikest saanud ehk siis peaks olema suht pehme. Oma silmaga muidugi pole veel näinud.
Tänasega peaks selguma ka esiklaasi ja suunarelee teema. Mis puutub sellesse, et kataloogid annavad 12v releesid, siis sain selle selgeks Saksas olevatelt iltise entusiastidelt: Nimelt Iltis 183 (minu oma) eelkäija 181 oli 12v peal ja selle masina elektrijupid kataloogides liiguvadki.
Postitused: 6,764
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Ära viska! Las keegi, kes vähemalt kord nädalas jootekolbi kasutab, viskab pilgu peale.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Panen hetkel riiulile ja vaatan, kas härra varustaja sai mulle midagi või mitte. Kõnet temalt täna igatahes ei tulnud.
Ilmselt olengi nüüd sinnamaale jõudnud, kus pisikesed ajad hakkavad erinevaid takistusi jalge ette viskama. Viimane garaazikülastus oli esmasp.
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Sai nüüd mingisugune relee tellitud. Üldiselt universaalsed asjad ei kõlba mitte millekski kuid hetkel ei jää muud üle, saab vähemalt proovida ja 20eur pole ka liiga palju selle eest maksta.
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Vist kellelgi Iltise vaimustus tulnud: reede õhtul ca 18.30 ajal nägin ühte treilal, Mäo ristmikul. Pilti ei õnnestunud teha kuid rattad olid all ja tenti polnud.
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Hurraa, relee toimib ja sellega avastasin ka näpuka juhtmestikus. Nimelt tagumine vasak ei põlenud ja kuskil vahepeal on varasem vend midagi valesti teinud. Kuna juhtmekimbud olid juba kokku pandud, läksin kõrvalteed pidi ja probleem lahendatud. Muud täna ei jõudnudki.
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Kuna ma olen autoelektris suhteliselt rumal, seletage mulle: mis hea pärast käib pasuna ja nö lüliti vahele relee? Skeem näitab releed, otsisin (vb ka vähe otsisin, sest kael väsis ära) kuid ei leidnud. Minu loogika ütleb, et hoiad lülitit all - lõugab - võtad käe ära - ei lõuga ehk siis miks relee?
Teine küsimus: pasun peaks ju otse ühendades kohe lõugama pistma või eksin?
Postitused: 6,764
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
(22-11-2018, 22:10 PM)jrgen20 Kirjutas: mis hea pärast käib pasuna ja nö lüliti vahele relee?
Relee vähendab lülitit läbivat voolu ja selle eluiga pikeneb.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 639
Teemad: 66
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Mass pasunas oli. Proovisin otse juhtmest voolu peale anda kuid midagi. Kas nüüd ongi relee vahelt võetud ja otse järgi pandud (eelnevalt postitatud teooria eluea kohta) ning sellega pasun läbikärsatatud? Igatahes katsun lähipäevil doonorisse piiluda ning ehk on seal pasun alles. Kerge googeldamine näitas, et õnneks ei maksa need suurt midagi.
Postitused: 1,820
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
(23-11-2018, 14:43 PM)jrgen20 Kirjutas: Mass pasunas oli. Proovisin otse juhtmest voolu peale anda kuid midagi. Kas nüüd ongi relee vahelt võetud ja otse järgi pandud (eelnevalt postitatud teooria eluea kohta) ning sellega pasun läbikärsatatud? Igatahes katsun lähipäevil doonorisse piiluda ning ehk on seal pasun alles. Kerge googeldamine näitas, et õnneks ei maksa need suurt midagi.
Releedega vähendatakse lülititest läbilastava voolu hulka e. kaitstakse lüliteid (pasuna tarbimisvool asendub relee juhtvooluga), samuti pole autos hea pikad juhtmed kus käib läbi suht. suur vool - pasuna eluiga sellest ei sõltu.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 1,459
Teemad: 41
Liitus: Jul 2003
Maine:
14
Pasunat väga raske läbi kärsatada, ükskõik kuidaspidi midagi valesti ühendada. Kui kogemata anda plussi asemel massi pasunasse, või vastupidi, siis lihtsalt ei tööta, kuna vool voolama ei hakka.
Pasunate hädad tavaliselt klemmide/ühenduste oksüdeerumise taga kinni. Ja sageli korpuse sees, mis ei ole (lihtsalt) avatav.