Postitused: 3,785
	Teemad: 36
	Liitus: Nov 2008
	
Maine: 
46
	 
	
	
		Paar isiklikku tähelepanekut eelmisele postile täienduseks. 
1) Minusugused kehvikud ei osta endale uusi autosid vaid trööpavad kellegi 15a vanu pastlaid lõpuni. Selles hinnaklassis paneb auto hinna paika seisukord ja kuigi palju aastaarv, mitte kütuseliik. No vähemalt märtsikuus järgmist pastelt otsides selline mulje jäi. Seega kaalukauss diisli kasuks.
2) Kütusekulu vahe diisel vs bensukas käriseb kõige rohkem koormat ja eriti käru vedades. Jälle isiklikud kogemused, mis ei pretendeeri teaduslikule avastusele ega viimase instantsi tõele.
Ääremärkuseks: otsisin seekord väikest ökonoomset bensukat igapäevaseks töölkäimiseks, eelarve 1500 raha, kaugele sõita ei viitsinud. Tulemuseks järjekordne diisel minu kollektsioonis 

 , pika kerega Ford Focus. Olen siiani väga rahul.
	
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 77
	Teemad: 1
	Liitus: Mar 2011
	
Maine: 
0
	 
	
		
		
		
		17-11-2018, 00:43 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2018, 00:44 AM ja muutjaks oli 
giguli.)
 
	
		Tallinnas neid haisvaid diisleid ikka jagub, paljud neist alla 10 aasta vanad. Hakkab juba ära tüütama see salongiõhu ümberlülitamine. Tihtipeale diisel tossab vaevu märgatavalt aga hais on ebameeldiv. Enda ettevõtte masin ka diisel aga ainult sellel kaalutlusel, et tihtipeale vaja käru vedada, läbisõitu aastas ainult 20k ja enamus sellest linnas. Proovi leida mõistliku kaubaruumiga bensukat millel oleks normaalne mootor, enamus ikkagi alla 2l ja seega käruga väga jõuetud. Btw sõidumugavus on oluline seega pirukakärud ei lähe arvesse.
	
	
	
Eesti Ladaklubi
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 568
	Teemad: 8
	Liitus: Nov 2004
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Diiselmootoriga auto pole ainult ostes kallim vaid ka müües, ei näe et seda oleks kuskil kalkulatsioonides arvesse võetud...
	
	
	
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,374
	Teemad: 9
	Liitus: Feb 2010
	
Maine: 
13
	 
	
	
		Mul üks töökaaslane sattus ka mu autoga sõitma. Tal sama mootoriga kergema kerega focus ja ta ka ei suutnud ära imestada, et mul 100 000 rohkem sõitnud aga käib edasi palju paremini. Küsis kas olen forsseerinud ja kw juurde pannud. Nähes kuidas ta 1200 pöörde peal käiku vahetas, siis ma ei imestanud enam miks tema mootor ei käi ja pidevad jamad on. Mina ainult kallan ja tallan
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,414
	Teemad: 7
	Liitus: Jun 2007
	
Maine: 
6
	 
	
	
		 (17-11-2018, 20:37 PM)maisalup Kirjutas:  Mul üks töökaaslane sattus ka mu autoga sõitma. Tal sama mootoriga kergema kerega focus ja ta ka ei suutnud ära imestada, et mul 100 000 rohkem sõitnud aga käib edasi palju paremini. Küsis kas olen forsseerinud ja kw juurde pannud. Nähes kuidas ta 1200 pöörde peal käiku vahetas, siis ma ei imestanud enam miks tema mootor ei käi ja pidevad jamad on. Mina ainult kallan ja tallan
 Jaa, eriti õrn töristamise kohapealt oli 1,8 diisel Sierra, päris mitmel läksid kepsud rahuliku sõiduga. Aga üks hea tuttav, kes on ikka väga raske jalaga, väitis et 1,8 TD Sierraga tal mingeid probleeme polnud. Või vähemalt mootorist ta igaljuhul jagu ei saanud 
 
	 
	
	
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,282
	Teemad: 48
	Liitus: Sep 2007
	
Maine: 
12
	 
	
	
		 (17-11-2018, 22:28 PM)CORRADOg60 Kirjutas:   (17-11-2018, 20:32 PM)maisalup Kirjutas:  Ökotage edasi ja nutke kuidas diisel on paha. Käisin autoga kontrollis kõik oli timm ja siis hakati kurtma kuidas minu mootoril iga 30k-40k km tagant egr-id otsa saavad jne kui ma ütlesin, et vahetasin egr esimest korda kui läbitud 200k km ja nüüd peale vahetust jälle 140k km sõitnud pidi lõug vasta maad vajuma. Andsin vihje ka, et linnas sõidetakse 3 mitte 5 käiguga ning käiku alla 3000 pöörde ei vaheta ning ei haise mu auto ka 11 aastasena. Tuli peab kolvil ikka valus olema mitte kuidagi sussama 
Olen erinevate diiselsõiduautode ja kaubikutega nii poolteist miljonit kilomeetrit kindlasti elu jooksul maha uhanud ja pole ühelgi mingit EGR-i, pihusti ega turbo geomeetria jama seni juhtunud.
Tihti masinaid vahetanud pole.
Viimasel 390 000 kohe läbitud, minu käes masin kogu oma 6 aastase elu veetnud, ja ei ole mootori küljes ühtegi juppi peale starteri vahetatud. Ja jalg on mul raske... 
Selle ökotamise teema lugemine võttis praegu mõttelõnga liikuma. Krt, suvel tutikana ostetud VAG-i 1,6 diisel viskab rahulikult kiirendades 1500-1700 pöörde juures kirja ette et vaheta käik üles... Mul esimene nii tark auto. Peab vist seda kirja eirama õppima. 
Täiesti õige jutt,ma kräunutan ka oma diisleid ikka igapäevaselt,geomeetriad pole kunagi kinni jäänud ja samuti egri vahetusi pole teinud.Tänapäeva diisel pole enam 123 kerega diisel mb mis loksudes madala pöördega ringi kulgeb.
	
 
	
	
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 734
	Teemad: 29
	Liitus: Apr 2002
	
	
 
	
	
		Seda kõike jama lugedes
Mina ei ole siiani aru saanud, miks inimesed piinavad ennast vibratsiooni, kolina ja diislihaisuga ning igasügisese talvisele kütuseleüleminekuga ning hirmuga hirmkalli kõrgsurvepumba koolemisest.. Sõiduautodiisli puhul ei saa rääkida kütusekokkuhoiust, kui praegu on saada normaalse hinnaga LPG j aCNG masinaid ning juba ka hübriide. 
Lisaks iseendile te mürgitate ja hävitate ka ka kaaskodanikke mittelugupeetud diislipeldikutes istujad. Kui mu äkana alla töötab pentsukas ei häiri see mind, aga kui kuulen diislikloppimist ja haisu, lähen närvi.
Siinkohal au N Liidule, kes ei pannud diislipeldikut sõiduautole. Sõidan ise vahel ka kuuerattalisega ja viin 50 inimest ja pool tonni pagasit 100km kaugusele 30 l  diislisolgiga, kusihape abiks saasta vähendamisel. Siin on mõte, aga mitte teiesugustel, kes sama küttekogusega liigutate 10 inimest kitsas plekkkastis.
Te meenutate kangesti Tony Piiburit, kes tõsimeeli väidab, et raamatud ja eesti keel takistavad arengut, aga droonid ja ingliskeel on arengu alus.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,743
	Teemad: 114
	Liitus: Jan 2003
	
Maine: 
37
	 
	
		
		
		
		18-11-2018, 10:53 AM 
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2018, 10:56 AM ja muutjaks oli 
13piisab.)
 
	
		härrased - teemaks on mõne tootja loobumine mõned klassis sõidukitele diiselmootori pakkumisest. Püsime teemas!
mu meelest kirjeldas üks ksf nn teemat hästi - et pole suurem asi teema ja kui kunagi päriselt teemaks kujuneb, pole kah päris draamat väärt:
 (15-11-2018, 23:11 PM)mega Kirjutas:  Ei kao see diisel nii pea kuhugile. Need, kes lõpetavad diislitega sõidukite tootmise, ei ole sellesse arengusse lihtsalt piisavalt panustanud ja ei suuda ajaga kaasas käia. Minul ei oleks midagi särtsukate vastu, kui vaid akude tootmine kuidagi loodustsäästvam/vähem saastavam oleks. Sellega lihtsalt liigutatakse saaste meist eemale, piirkondadesse, kus kõigil sellest on "savi".
Ja seni tarbin moodsaid masuudipresse, kuniks jaksan. Ülehomme võin ka ümber mõelda, kui revulutsiooni tehakse 
	
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"