Teema on suletud

"Nutumüür" vol2 ehk kas kellelgi on veel ka selline vidin ülearu?

(21-11-2018, 22:25 PM)pen.skar Kirjutas:  Vast on Viljandi taaskasutuses E0 3322 hüdrosilinder alles, kuu tagasi oli kindlasti. Mu pressi esimene ülesanne saaks olema taarapunktist tagasitulnud õllepurkide silindriliseks või kandilisse olekusse viimine. Selleks pika käiguga Eo silinder hea. Siis vast teenib Poola hüdrokomplekti välja, kus jagajad, manomeeter, käsipump, silinder  kõik olemas.

Kui mõtled Sahtlit Reinu teel siis mingi suur silinder oli seal vast nädala jagu tagasi alles.

Aasta on möödunud, mure jäänud.
Tsitaat:Siin on ennem nutetud küttekaablite puuduse üle.
Paneks oma nutujoru ka. Seoses külmade ilmadega tekkis vajadus ühe selliste pistikutega jätkukaabli järele.
[Pilt: attachment.php?aid=67763]    
Pole ta Defa ega Calix, hoopi mingi kolmas [Pilt: sad.gif]
Vaja oleks siis umbes 1+m vahejuppi (ühes otsas isane, teises emane ots)
Või äkki keegi oskab vähemalt tootjat määrata? (auto ise 98a Volvo)

Lõika kaabel lahti ja toimeta tavalise elektrikaablina.

hp

(20-11-2018, 23:02 PM)tõnn Kirjutas:  Generaator SDMO 7500T vajab uut karburaatorit. Vanal oli peal kirjas 117A
B&S mootoriga.
Võib vajada remonti, kuid peab olema terve korpusega.

Pane palun pilt vajaminevast karpast.Võib-olla saan aidata.
Panin mõned pildile ehk näed sobivat kui ei siis pean 
kolakastides veel tuustima,ehk joppab.
[Pilt: daab7d91-066b-4f92-a317-ca3991de255b-ori...fit=bounds]

(22-11-2018, 14:20 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  
(20-11-2018, 23:02 PM)tõnn Kirjutas:  Generaator SDMO 7500T vajab uut karburaatorit. Vanal oli peal kirjas 117A
B&S mootoriga.
Võib vajada remonti, kuid peab olema terve korpusega.

Pane palun pilt vajaminevast karpast.Võib-olla saan aidata.
Panin mõned pildile ehk näed sobivat kui ei siis pean 
kolakastides veel tuustima,ehk joppab.
[Pilt: daab7d91-066b-4f92-a317-ca3991de255b-ori...fit=bounds]

Tänan pakkumast, tellisin sellise omale hiinast:
https://www.aliexpress.com/item/715783-C...e4454d2fa4

Välimuselt väga sarnane.

(22-11-2018, 00:57 AM)Sax Kirjutas:  Aasta on möödunud, mure jäänud.
Tsitaat:Siin on ennem nutetud küttekaablite puuduse üle.
Paneks oma nutujoru ka. Seoses külmade ilmadega tekkis vajadus ühe selliste pistikutega jätkukaabli järele.
[Pilt: attachment.php?aid=67763]    
Pole ta Defa ega Calix, hoopi mingi kolmas [Pilt: sad.gif]
Vaja oleks siis umbes 1+m vahejuppi (ühes otsas isane, teises emane ots)
Või äkki keegi oskab vähemalt tootjat määrata? (auto ise 98a Volvo)
Selle pistikuga tundub midagi valesti olema. Autopoolne ots peaks alati olema isane, et vooluall klemmid ei jääks paljaks kui kusagilt lahti ühendatakse.

Oleks tarvis ümarat tuleklaasi ideaalis läbimõõduga 215mm. Huvitav kas miskit sellise mõõduga üldse toodetud on? Halvemal juhul sobib pisem klaas koos tule võruga kah.

vabal ajal painutan kaablit...

Pole küll tehnikaasi, kuid õnn võib ju naeratada ootamatutes kohtades. On kellelgi äkki mõnes raamatutega tegelevas kohas silma jäänud või on endal niisama seisma jäänud raamat pealkirjaga "Kõndimise filosoofia" autorilt Frederic Gros. 

Raamatupoodides pole, kirjastusest öeldi, et pole ühtegi järgi. Olen aja jooksul ka Tallinna taaskasutustes käinud ja jälginud ka raamatute müügikuulutusi levinumates portaalides, kuid pole müügile ilmunud. Oleks tore, kui selle raamatu lähedasele inimesele kingituseks leiaksin. 

Võibolla kellelgi on üle?

[Pilt: k%C3%B5ndimise-filosoofia.jpg]

(03-10-2018, 21:01 PM)Walter Kirjutas:  
(01-10-2018, 13:33 PM)Marko Kirjutas:  Sellised malmribid moodustavad Leedu kivisöekatlas (väga vana) tuharesti. Kahjuks andis varakamber välja ainult ühe. Vaja oleks kaheksa. Ehk on kellelgi kusagil "igaks juhuks" hunnikus mõned säilinud? Hädapärast võiksid olla ka kasutatud kui väga kõverad ei ole. Uute tegemise jätan kõige viimaseks variandiks.
PS või tel 5061111
Tallinna Espaki ahjuosakonnas jäid üsna sarnased asjad silma - lähemalt ei uurinud ja mõõte ka ei tea, kas on otsitavad või mõne muu katla omad.

   

Kahjuks ei saa neid kasutada. Otsa kuju saaks ära remontida aga pikkust on sent vajaka. Pigem peaksid nad natuke pikemad olema. Seega teema endiselt päevakorral

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ega keegi ei taha müüa malmpada, 120 liitrist või enam. Suitsusaun vajab seda hädasti. Sobilik oleks see mulle kui müüja elab kusagil Tallinna ja Tõrva vahel

Veel pole maha löödud

Jätan siia ka märgi maha. Kuna minu Iževski tehase mootorkäru otsustas eile lõplikult poolduma hakata  Sad ning uksed enam kinni ei lähe, olen avatud pirukamosse (või tegelikult suvalise madala kastika) pakkumistele. Kinnised furgoonid huvi ei paku.

Maksan kuni kaks vanarauahinda (täna näikse olema 100 € tonnist) ja tulen ise järele Tallinn-Virtsu teljel. Maanteelegaalsed asjad huvi ei paku, rattad ja aku ka mitte. Mosse võib olla tehnilise rikkega või roostes. Muud asjad peaks olema võimelised iseseisvalt liikuma. Pidurid pole olulised, aga toimivad säärased on kindlasti hinnavestluste argumendiks. Big Grin

P.S: tonn puid on põhjatule pirukamossele liigSad

Vaja oleks diisel soojapuhurile süütepooli.Võibolla vedeleb kellelgi mõni puhur mis kordategemisele ei kuulu?
Välja näeb selline aga usun,et töötab suvaline.Peaasi,et sädet annab.
[Pilt: 80297da2-e734-4855-a9b7-eb0e4fe5d790-ori...fit=bounds]

Oleks vaja 80 - ndate VW/MANi väikeveoki õhukompressorile sirget rihmaratast. Läbimõõt väljast mõõtes 190 mm, kahe rihmaga ja istub koonusega Wabco kompressori otsas. 
   
   

(12-12-2018, 18:32 PM)Jahimees Kirjutas:  Oleks vaja 80 - ndate VW/MANi väikeveoki õhukompressorile sirget rihmaratast. Läbimõõt väljast mõõtes 190 mm, kahe rihmaga ja istub koonusega Wabco kompressori otsas. 

Koonusega rattaid on üsna raske leida. Vaata kas seda rihmaratta siseosa (kus sees on koonus) väljast mingi x mõõdu peale ei anna treida ja sinna peale leiab ehk juba ehk taperlocki.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Ehitamise asemel on teinekord odavam uus originaaljupp osta. Mul on rihmarattamägi siin, aga sellist ei ole.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

(12-12-2018, 18:32 PM)Jahimees Kirjutas:  Oleks vaja 80 - ndate VW/MANi väikeveoki õhukompressorile sirget rihmaratast. Läbimõõt väljast mõõtes 190 mm, kahe rihmaga ja istub koonusega Wabco kompressori otsas. 

pärnus elektrimootorite firma fleandria ,uuri sealt ka.

(10-12-2018, 15:07 PM)v6sa Kirjutas:  Jätan siia ka märgi maha. Kuna minu Iževski tehase mootorkäru otsustas eile lõplikult poolduma hakata  Sad  ning uksed enam kinni ei lähe, olen avatud pirukamosse (või tegelikult suvalise madala kastika) pakkumistele. Kinnised furgoonid huvi ei paku.

Maksan kuni kaks vanarauahinda (täna näikse olema 100 € tonnist) ja tulen ise järele Tallinn-Virtsu teljel. Maanteelegaalsed asjad huvi ei paku, rattad ja aku ka mitte. Mosse võib olla tehnilise rikkega või roostes. Muud asjad peaks olema võimelised iseseisvalt liikuma. Pidurid pole olulised, aga toimivad säärased on kindlasti hinnavestluste argumendiks. Big Grin

P.S: tonn puid on põhjatule pirukamossele liigSad

Tere!
Pakkuda on selline kere, sai  kord VAZ-i käigukastiga mosse toodud ja siis laiali kistud ja kõik!
Ilmselt suundub vanarauda, asub Rakvere lähedal.
Alrad.(53415221)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Omavalmistatud puulõhkujal põles läbi transportööri liigutav reduktormootor. Ostan kuni 0,5 kw el.mootoriga seadme.
Tel 55663384 v PM
Erkki

Kellegil ülearust ülearust ventilaatorit pole mõistliku hinnaga müüa? Miskit sellist
[Pilt: 138382333.jpeg]

Sõber kes enne pühi pisut sassi läinud Big Grin ja soovib abikaasale mingit üllatust teha, otsib taga nelja messingist,vasekarva,või pronksivärvi liblikmuttert koos poldiga. Muidu täitsa normaalne mees,palus abi. Ehk kellegil olemas.

4-10 mm. mõõdus. On küsinud igalt poolt poodidest aga pole. Ilmselt tegu vanaaegse asjaga....

Tel. 55561472
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 145 külali(st)ne