(14-12-2018, 19:59 PM)mlsluik Kirjutas: (14-12-2018, 15:07 PM)ivo86 Kirjutas: (14-12-2018, 14:34 PM)stihl Kirjutas: ...ma ei panustaks mitte äraarvamismängu, vaid korralikku diagnostikasse....
.
Kas mitte sama sõiduki omanik ei parandanud traktorirehvi mingite kummitükkide ja metallketiga, sest ei saanud teist kasutatud rehvigi kuskilt, et naabri metsast kütet uuristada? Meenub nagu midagi.
Pigem ta ikka mingit kodust ratsi tahab teha, mitte süstemaatiliselt läheneda.
Auto pildi järgi viisin näo ja kasutaja ka lõpuks kokku, vaevalt ta väga diagnostik on.
Kuna ka siin äris väike käpp sees siis võin öelda et korralik diagnostik ei ühenda oma tuhandeid maksvat arvutit kohe kindlasti mitte vana audi 80-ga, kui ta oma tehnikast vähegi hoolib. Kontrollereid varemgi läbi lastud. Suvalisi 40 euriseid "diagnostikaseadmeid" võib ju panna järgi aga mis kasu sest on...
Ivo... Üldiselt pole see teiste asi kes millega oma kummi lapib, see mees on mul võsameeste saage elustanud terve joru ja jagub talle vaid kiidusõnu, on käima pannud ka need saed millele ise ja teised mehed ammu käega löönud...
Aga jutu lõpuks... mul pole vaja piltigi otsida et öelda kes meist siin sulaselge "räme sõim" on ja oma mõttetu lalina koos klaviatuuriga endale sisse võib istuda... Räägin juba pikamalt aega et täiesti mõttetu on midagi siia postitada, alati leidub keegi kes midagi sitasti peab ütlema. Kui midagi tarka või head öelda pole, siis ärge parem öelge midagi. Kes sitasti tahab öelda siis võtku teadmiseks et ma oskan ka väga sitasti öelda, nii et on ikka öeldud.
Kas ta sinu sõber on või mitte, mind väga ei tõmba, pangu või ilma kolvita saag käima. Minul on temaga
ülinegatiivne kogemus ja üsna põhjendatult ma seetõttu ka lambist kiidusõnu ei jaga aga rämedat sõimu pole ka siia kirjutanud oma arust. Et kui igat asja taga ei kiida, siis pead vait olema? Avalik foorum ju.
Ja diagnostika jaoks polegi mitmetuhande eurost varustust vaja, kui sa teenust ei paku. Tavaline crackitud hiina juhe koos adapteriga näiteb sul kõik asjad ära, mida
see auto ise näitama on võimeline. Ja sellest on juba abi küll, et nii mõnigi viga üles leida. Ilmselgelt antud autoga seda ei tehta, muidu oleks seda juba tehtud.
Ja kui ma peaks puusalt pakkuma, mis sellel autol viga on, siis ilmselt karjub hoolduse järgi. Vahetada tuleks vedelikud ja filtrid ja sinna otsa ka kuluosad, mida tehas on ettenäinud ka aegajalt vahetada.
Isiklikult soovitaks vana auto puhul esimesena alati pidurid korda teha, väheneb oht kellelegi otsa sõita vähemalt. 4 ketast, klotsid ja vajadusel luigurid/või lausa uued supportid ei ole selle auto puhul eriti kallid. Piduriõli kindlasti ka siis uus. Vajadusel rattalaagrid, amordid ja amordi need ülemised tugilaagrid.
Kondid ja sillapuksid. Tasuks ka piiluda, mis esimesest poolraamist järel on, osadel on seal metalli väga vähe järel. Mootoriõli + jahutusvedelik + veepump + rihmakomplekt. Küünlad ja juhtmed kindlasti. Õhulugeja võib ka kahtlane olla, aga seda ilmaasjata ei vahetaks, tuleks kontrollida. Lahtise pilguga muud asjad ka üle vaadata kui juba toimetad seal ja vajadusel ära vahetada.
Ja tasuks see kõik korraga ära teha, lihtsam + tead et kestab ka teise eluea sinna otsa. 500 euroga sulle keegi uut autot ei müü ju.
80 on väga hea auto ja olen neid paar tk niimoodi remontinud - järgmised 5 aastat on mureta praktiliselt, siis peab neid lollakaid käsipiduritrosse kõpitsema, mis tahavad kinni roostetada meie soola sees. Hind on neil odav, aga vahetuseks roni jälle auto alla. Tüütu. Ja noh, konte ja mainitud ülemisi amorditugilaagreid võid ka kohe hulgi osta. Isiklikult soovitaks sinna amorditugilaagrivahele kummist suur "seib" vahele panna. Sild saab tihkem.