Postitused: 539
Teemad: 4
Liitus: Nov 2012
Maine:
28
See on ju täielik lollus, kui mina pean hakkama tõestama kuskilt infot otsides, et minu autole on tehasepoolt X mõõtu rehvid lubatud.
Mille eest MNT ametnikud siis palka saavad. Kui tehakse vahet 205/55 R16 ja 205/60 R16, no tule taevas appi.
Kui debiilseks saab asi veel minna?
Seda, millised rehvid mul all olla võivad, peabki teadma politsei/mnt jms asutused. Ja kui mina tõestan ära, et nende poolt on tehtud ebapädevat tööd, tuleks minna kahjutasu nõudma minu kulutatud aja jms eest.
Iseasi, kuidas see reaalelus toimib - ilmselt mitte. Ametnikul on ju alati õigus.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
Ärge unustage et me elame kapitalistlikus maailmas kus kõigel on hind.Üks sama mudel aga erinevates varustustasemetes omab ka erinevaid rehvi ja veljemõõte.Lahjema versiooniga on valik väiksem ja ka lisana ei saa edevamaid rattaid vaid tuleb valida kõrgem varustustase ja ka veel sellest ei piisa et saada need kõige kõigemad mõõdud omale passi,vaid esimene autoostja peab olema teinud valiku lisavarustuse velgede suhtes.
Hilisemalt seda viga peaaegu et võimatu parandada kuna esindus sisuliselt laiutab käsi ja konstanteerib fakti et teie auto veereski sellise mõõduga tehasest välja ja sai selle järgi tüübikinnituse.
Kui esimese ostja jaoks überveljed pole olulised ja ta nende eest raha välja ei käi jäävadki need lisread passi tekkimata.
Tänapäevaste autode kasutusjuhendis pole enam seda üksikasjalikku rehvimõõdu nimekirja ,mis oli vanamatel autodel,lihtsalt on tekst et kasutage valmistajatehase poolt soovitatud ja lubatud rattaid.
Mu vana Golfi kasutusjuhendis on üksikasjalik rehvide ,velgede ja mootorite kombinatsioonide loetelu,koos üksikasjaliku rehvirõhkude tabeliga aga minu auto teh passis on üks mõõt puudu.Üks tark targutas et see rataste värk on nii keeruline asi ,tehas teeb miljoneid katseid aga minu küsimuse peale miks mul üks mõõt puudu kui mul on mustvalgel tehase paberil asi kirjas , nagu vastust ei tulnudki,jäi mulje et vist erinevat värvi autodel on erinev veljemõõt lubatud,sest muid variante enam ei olnud.
Osade autode kasutusjuhendis on antud ainult talverehvide mõõdud millega tohib lubatud lumekette kasutada.
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(29-12-2018, 01:36 AM)zazik Kirjutas: teavad, et vana standard oli 80. Õnneks on Lätist neid 80-profiiliga rehve
Mäletamistmööda on RAF originaalrehvidel kirje 185/82R15, see siis üks esimestest tolleaegsetest radiaalrehvidest. Ehk oli see 82 hoopis standard?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
29-12-2018, 18:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2018, 18:29 PM ja muutjaks oli
roosteuss.)
Esimesed siiamaale jõudnud sisuliselt lamellrehvid ИЯ-170 kandsid ka ainult tähistust 165 R 13 aga olid tegelikkuses 82 profiiliga keerati alla VAZ 2103-le.Kusjuures olid omas ajas väga head talverehvid ainult ruttu kippusid kõveraks minema.
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
Mul küsimus, et mida nüüd siis teha? Sai naisele "Volvo" soetatud. ARKi järgi veljed 205/50R17 90V. Ja nüüd siis selgub et sobivaid naastrehve sellele autole polegi olemas, pean silmas kiirusindeksit... Auto aga kehtiva ülevaatuseta, kas lahenduseks on ülevaatusele minna nõuetekohaste suverehvidega? Või talvel ei saa läbi? Lamelle veel saaks mõned mudelid aga kui soovin just naaste?