Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Ma vaatan, et siin liigub palju fotograafe, kes hoovitagustest romusid üles vôtavad.
Ja ega raudteegi pole asi, mida eestlased häbenema peaksid ja ka need inimesed on eestis olemas, kes raudteemuististe vastu huvi tunnevad.
Sestap oleks tore, kui paparazzid lisaks autodele ka mône kuuriks vôi soojakuks vôi naftamahutiks tehtud rongivaguni üles vôtaksid ja asukoha registreeriksid. Iseäranis huvitavad oleks kitsarööpmelised reisivagunid. Muud raudtee kannid (dresiinid, semafooride jupid, teemärgid) oleksid huvitavad.
Stiilinäiteks panen siia välja vanima (ca1880.a) reisivaguni, mis seisab Piilsis ja on ilmselt juba enne sôda lambalaudaks tehtud.
Postitused: 856
Teemad: 126
Liitus: Aug 2002
Maine:
0
Minge prem pildistama Elekriraudtee masinaparki. Sealt läheb Emexi poole teel 3 koosseisu, vanim neist aastast 1959.
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Heiki Muda lehekülge ma tean. Sellegi poolest maksab avatud silmi ringi käia. Aga mis vaguni vrakk seal valga metsas on?
Kui on tavaline plekist klassvagun, siis pole ehk huvitav, aga kui on diiselrong vagun vôi plekiga ülelöödud puitkere...
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
...Ja kitsarööpmeline saksa kinnine vagun Tabiveres...
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Kui jutt ei käi Piusa klaasiliivakaevandusest, siis oleks huvitav teada küll, kus need veermikud ja raami jupid on. Piusa koobastes on vähemalt kolm pöörangut, vagoneti moll ja ilma ratasteta raam.
Veel olen kuulnud legendi Harku järve lähedal uputatud käiku jäänud rongist...
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Piilsi vagun olevat juba ümber kukkunud ja ilmselt ootab ka teisi raudtee uunikume varem või hiljem sama saatus. Valga vagunist tahaks mõnda fotot näha siis oskan öelda millega tegemist. Heiki Muda
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Võib-olla ongi ajaloolased midagi selgitanud, aga seda nad kindlasti lõpuni ei tea, mis siin sõdinud vägedel lõpuni kaasas oli. Või arvavad, et viimne kui padrun ja katelok olid arvel?
Kas sellest asjast keegi näiteks teab, mida mulle A.N rääkis? Nimelt rääkis keegi vanem vedurijuht, et endise Ülemiste-Iru kitsa trassi ääres oli kraavis vedelenud väike auruvedur. Juba sõja ajast. Kadus siis, kui ehitati Ülemiste-Iru lai raudtee. Ometi ajaloolased teavad täpselt, kuhu milline vedur kadus.
Aga... Sõjakeerises kadus palju eesti vedureid, mis hiljem nliidu x kohtadest välja ilmusid. Samamoodi võisid sõjatuuled omakorda siia saksa vedureid kanda, millest ametlikud dokumendid puuduvad.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
06-06-2004, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2004, 18:51 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Üks rumal küsimus: mis asi on blindaaz? Keegi võiks kiirelt seletada ära mida see endast kujutas/ kujutab. Aga mis asi on Tallinn-Paldiski mnt vasakul pool teed Tallinna poolt tulles selle autoromula juures ja see on küll ääreni vett täis.