22-01-2019, 08:42 AM
Treipink kodukasutusse
22-01-2019, 09:02 AM
(22-01-2019, 08:42 AM)UrmasA Kirjutas:(22-01-2019, 02:57 AM)jawamees Kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kust saab vene treipingile(16k20)õli osta?Paberite järgi käib sinna I40,või saab seda muu õliga asendada?
Mina panin Erimelli I-40A Lukoil õli.
Tartu kandis müüb Erimel,kui on nn.pass olemas on seal lääne õlide vasted olemas.See I40 kehtib sooja ruumi puhul.
22-01-2019, 09:56 AM
Tartust Õlimaailmast pakuti miskit spets ollust, kui küsisin treipingile. Detailidesse ei süvenenud.
22-01-2019, 10:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 10:11 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-01-2019, 08:12 AM)hundu615 Kirjutas:(22-01-2019, 02:57 AM)jawamees Kirjutas: Kas keegi oskab soovitada kust saab vene treipingile(16k20)õli osta?Paberite järgi käib sinna I40,või saab seda muu õliga asendada?
Mina panin vene transmisiooni õli.
Ega ometi mitte TAD või TEP ollust?
Treipingis pole suurt vahet, mis seal ringleb. Aga peab omama määrimisomadusi toatemperatuuril ja võiks võimalikult vähe pöörlemist takistada.
I40 või I20 või nende analoog võiks olla suvalise õlipoe laokaup. Mitte segi ajada muu hulgas ka autokaupu müüvate pudupoodidega (nagu Automaailm)...
22-01-2019, 10:24 AM
(22-01-2019, 10:11 AM)v6sa Kirjutas: Treipingis pole suurt vahet, mis seal ringleb. Aga peab omama määrimisomadusi toatemperatuuril ja võiks võimalikult vähe pöörlemist takistada.
Kui on tavalise jaotuskastiga treipink siis käib tõesti iga vähegi transmisiooniõli meenutav ollus. Väga suur vahe tuleb sisse kui on siduriga pink, mul üks selline on ja see tahab ikka hea abrasiivosakestega õli nagu märja siduriga masinatel ikka. Hädapärast oanin tsikliõli sisse ja see sobis ideaalselt...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
22-01-2019, 10:45 AM
(22-01-2019, 10:24 AM)mlsluik Kirjutas:(22-01-2019, 10:11 AM)v6sa Kirjutas: ...
Kui on tavalise jaotuskastiga treipink siis käib tõesti iga vähegi transmisiooniõli meenutav ollus.
...
I40 ei ole transmissiooniõli. See on "üldõli", millel puuduvad eriomadused. Transmissiooniõlid on enamasti suurendatud kandevõimega (mis teeb need paraku ka paksemaks).
Mida siduriga pingi tootja ise soovitab õliks?
22-01-2019, 10:49 AM
(22-01-2019, 10:24 AM)mlsluik Kirjutas:(22-01-2019, 10:11 AM)v6sa Kirjutas: Treipingis pole suurt vahet, mis seal ringleb. Aga peab omama määrimisomadusi toatemperatuuril ja võiks võimalikult vähe pöörlemist takistada.
Kui on tavalise jaotuskastiga treipink siis käib tõesti iga vähegi transmisiooniõli meenutav ollus. Väga suur vahe tuleb sisse kui on siduriga pink, mul üks selline on ja see tahab ikka hea abrasiivosakestega õli nagu märja siduriga masinatel ikka. Hädapärast oanin tsikliõli sisse ja see sobis ideaalselt...
Mis abrasiivosakestega õli??? Milliseid seemneid tarvitate?
16K20 käib spindlikasti И-20A ja suportisse И-30A.
Neid õlisi ise ei tarvita pinkide juures juba aastaid kuna kahtlen müüdavate olluste vastavuses margile.
Esimese saab vahetada HLP-32 vastu ja teise HLP-46 vastu
Transmissiooni ja mootoriõlid ei ole sellele pingile sobilikud oma manuste ja viskoossuse pärast.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
22-01-2019, 10:52 AM
Mina oma kogemustest julgen soovitada automaatkasti õli(ATF).
Sellega toimib sidur ja pidur väga hästi ja kindlasti on määrimisomadused kordi paremad kui sinna algselt mõeldud õlil.
Prooviks ja pesu mõttes oli algul sees Addinoli hüdroõli ja selle määrimisomadused on ka kindlasti piisavad sest töötavad ju traktorite käigukastid ja pidurid selle õli sees.
ATF aga on selle poolest parem et selle viskoossus muutub temperatuuriga väga vähe, mis kaotab ära külmaga siduri kaasavedamise ja libisemise.
Sellega toimib sidur ja pidur väga hästi ja kindlasti on määrimisomadused kordi paremad kui sinna algselt mõeldud õlil.
Prooviks ja pesu mõttes oli algul sees Addinoli hüdroõli ja selle määrimisomadused on ka kindlasti piisavad sest töötavad ju traktorite käigukastid ja pidurid selle õli sees.
ATF aga on selle poolest parem et selle viskoossus muutub temperatuuriga väga vähe, mis kaotab ära külmaga siduri kaasavedamise ja libisemise.
22-01-2019, 11:17 AM
(22-01-2019, 10:49 AM)M.R. Kirjutas: ...
Transmissiooni ja mootoriõlid ei ole sellele pingile sobilikud oma manuste ja viskoossuse pärast.
Mootoriõli puhul vist viskoossus probleemiks ei ole, aga keegi ei tea, milliseid huvitavaid järelmõjusid võivad anda manused. Seda ei tea keegi...
Odavam lihtne 10W30 mineraalõli võiks olulist kahju tegemata isegi kõlvata.
ATF on hea hüdrovedelik friktsioonkatteid sisaldavatesse süsteemidesse.
22-01-2019, 12:06 PM
(22-01-2019, 11:17 AM)v6sa Kirjutas:(22-01-2019, 10:49 AM)M.R. Kirjutas: ...
Transmissiooni ja mootoriõlid ei ole sellele pingile sobilikud oma manuste ja viskoossuse pärast.
Mootoriõli puhul vist viskoossus probleemiks ei ole, aga keegi ei tea, milliseid huvitavaid järelmõjusid võivad anda manused. Seda ei tea keegi...
Odavam lihtne 10W30 mineraalõli võiks olulist kahju tegemata isegi kõlvata.
ATF on hea hüdrovedelik friktsioonkatteid sisaldavatesse süsteemidesse.
Ma enamvähem tean. Pidurilint lõpetab pidurdamise ja sidurikettad hakkavad libisema.
Millest tulenevalt hakatakse pidurit ja sidurit peale keerama kuni detailide katkemiseni või katastroofilise kulumiseni.
ATF ei anna külmaeelist, hangub -50, HLP32 hangub -33, И-20А -15 kraadi juures. Ma usun, et ei ole mugav ja meeldiv treida juba +5 kraadi juures.
ATF-il, sõltuvalt sordist, on ka omadus kummile liiga teha, aga kummitihendeid pingis ikka leidub.
ATF on HLP-st umbes 2 korda kallim. Ei näe mingit mõtet kasutada ATF-i treipingis.
Mootoriõlide viskoossus määratakse 100 kraadi juures, hüdroõlidel 40 kraadi juures kui mälu ei peta.
Seega nende võrdus viskoossuse kohalt on natuke libe tee, võib valusalt kukkuda.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
22-01-2019, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 12:15 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-01-2019, 12:06 PM)M.R. Kirjutas: Ma enamvähem tean. Pidurilint lõpetab pidurdamise ja sidurikettad hakkavad libisema.
Millest tulenevalt hakatakse pidurit ja sidurit peale keerama kuni detailide katkemiseni või katastroofilise kulumiseni.
ATF ei anna külmaeelist, hangub -50, HLP32 hangub -33, И-20А -15 kraadi juures. Ma usun, et ei ole mugav ja meeldiv treida juba +5 kraadi juures.
ATF-il, sõltuvalt sordist, on ka omadus kummile liiga teha, aga kummitihendeid pingis ikka leidub.
ATF on HLP-st umbes 2 korda kallim. Ei näe mingit mõtet kasutada ATF-i treipingis.
Mootoriõlide viskoossus määratakse 100 kraadi juures, hüdroõlidel 40 kraadi juures kui mälu ei peta.
Seega nende võrdus viskoossuse kohalt on natuke libe tee, võib valusalt kukkuda.
Kõik õige.
Mootoriõlidel normeeritakse siiski kahel erinevalt temperatuuril viskoossust, aga see selleks - pinki on need hädalahendus niikuinii.
Hüdrovedelik on selles mõttes hea, et selles on vähe manuseid.
22-01-2019, 15:19 PM
Repliigi korras et automaatkastis on rohkem kummist osasid kui treipingil.
22-01-2019, 15:37 PM
(22-01-2019, 10:49 AM)M.R. Kirjutas: Mis abrasiivosakestega õli??? Milliseid seemneid tarvitate?
16K20 käib spindlikasti И-20A ja suportisse И-30A.
Neid õlisi ise ei tarvita pinkide juures juba aastaid kuna kahtlen müüdavate olluste vastavuses margile.
Esimese saab vahetada HLP-32 vastu ja teise HLP-46 vastu
Transmissiooni ja mootoriõlid ei ole sellele pingile sobilikud oma manuste ja viskoossuse pärast.
Ok, saan aru et tähenärijatele sõna "abrasiiv" jääb ilmselgelt nende olematule mõttevõimele arusaamatuks ja parandan end, mõtlesin siis friktsioonisakesi ja täiesti depiilikute jaoks paneme siis sõna "manused" ka lõppu. Väga vabandan oma keelevääratuse pärast ja palun alandlikult andeks....
Aga hüdroõli märgsidurile soovitada....
Siit tuleb järgmine metsateema...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
22-01-2019, 16:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 16:11 PM ja muutjaks oli M.R..)
2715, 1970 aastatel CCCP-is projekteeritud treipingi kummiosad ei ole arvestatud ATF-iga koostoimima.
Nad võivad, aga ei pruugi. Kah repliigi korras.
Friktsioonosakesed, no kamoon. Aga las nad olla, saan aru, et Te ei valda teemat.
mlsluik ärge mõelge üle. Valmistajatehas on sellise õli ette näinud, milles probleem?
Või olete targem kui mingi endise CCCP pingiehitustehase konstrueerimisbüroo?
Metsateemat üritate Teie oma teadmatuse ja piiratud silmaringiga genereerida kahjuks.
Nad võivad, aga ei pruugi. Kah repliigi korras.
Friktsioonosakesed, no kamoon. Aga las nad olla, saan aru, et Te ei valda teemat.
mlsluik ärge mõelge üle. Valmistajatehas on sellise õli ette näinud, milles probleem?
Või olete targem kui mingi endise CCCP pingiehitustehase konstrueerimisbüroo?
Metsateemat üritate Teie oma teadmatuse ja piiratud silmaringiga genereerida kahjuks.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
22-01-2019, 16:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 16:38 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Selles asi ongi et ei ole ette näinud hüdroõliga töötamist ja ega ei toimi ka kui aus olla. Külmalt vähemalt dnepro pink suvalise riiulist võetud õliga küll väga vedada ei tahtnud.
Ülejäänud jutt aga... mis siin ikka lisada, nähtud varemgi igasuguseid...
ATF'iga pole jah ette nähtud aga HPL hüdroõliga siis on Teie arust? Isu vaielda on mehel nii suur et teeb seda kasvõi iseendaga...
Aga muidu jutu jätkuks, ATF on hea pakkumine, seda võiks isegi proovida mõne pingi juures...
Ülejäänud jutt aga... mis siin ikka lisada, nähtud varemgi igasuguseid...
ATF'iga pole jah ette nähtud aga HPL hüdroõliga siis on Teie arust? Isu vaielda on mehel nii suur et teeb seda kasvõi iseendaga...
Aga muidu jutu jätkuks, ATF on hea pakkumine, seda võiks isegi proovida mõne pingi juures...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
22-01-2019, 16:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2019, 16:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-01-2019, 16:21 PM)mlsluik Kirjutas: Selles asi ongi et ei ole ette näinud hüdroõliga töötamist
...
Millega siis aastal 1979 seda pinki tehases täideti? Kuna mul puudub teadmine, siis on puhas huvi...
Muu hulgas normaalset automaatkastile sobilikku hüdrovedelikku ei suutnud NSVL toota. I20 ja I40 läksid käiku pigem seetõttu, et neid oli saada ja need polnud väga kusised asjad, erinevalt igasugustest **toolidest
22-01-2019, 16:52 PM
(22-01-2019, 16:29 PM)v6sa Kirjutas:Ma mõni post tagasi kirjutasin mida sinna pandi 1979 aastal.(22-01-2019, 16:21 PM)mlsluik Kirjutas: Selles asi ongi et ei ole ette näinud hüdroõliga töötamist
...
Millega siis aastal 1979 seda pinki tehases täideti? Kuna mul puudub teadmine, siis on puhas huvi...
Muu hulgas normaalset automaatkastile sobilikku hüdrovedelikku ei suutnud NSVL toota. I20 ja I40 läksid käiku pigem seetõttu, et neid oli saada ja need polnud väga kusised asjad, erinevalt igasugustest **toolidest
Need olid üsna tavalised õlid, niiütelda "legeerimata baasõli" hüdrosüsteemidesse ja mehaanilistesse ülekannetesse.
Igasugused toolid//hujoolid jällegi on manustega legeeritud autoõlid.
Küsimus tarkadele.
Kui tihti tuleb vahetada õli 16K20 treipingi spindlikastis?
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
22-01-2019, 17:00 PM
(22-01-2019, 16:52 PM)M.R. Kirjutas: Küsimus tarkadele.
Kui tihti tuleb vahetada õli 16K20 treipingi spindlikastis?
Ei tulegi vahetada, ainult juurde tuleb kallata. Targad vene insenerid tootsid eluaegseid õlisid.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
22-01-2019, 17:10 PM
(22-01-2019, 17:00 PM)viplala Kirjutas:(22-01-2019, 16:52 PM)M.R. Kirjutas: Küsimus tarkadele.
Kui tihti tuleb vahetada õli 16K20 treipingi spindlikastis?
Ei tulegi vahetada, ainult juurde tuleb kallata. Targad vene insenerid tootsid eluaegseid õlisid.
Selge siis, üks tark kirjas.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
22-01-2019, 20:12 PM
(22-01-2019, 17:10 PM)M.R. Kirjutas:Kui päris täpne olla siis sellel pingil ei olegi spindlikastis õli.(22-01-2019, 17:00 PM)viplala Kirjutas:(22-01-2019, 16:52 PM)M.R. Kirjutas: Küsimus tarkadele.
Kui tihti tuleb vahetada õli 16K20 treipingi spindlikastis?
Ei tulegi vahetada, ainult juurde tuleb kallata. Targad vene insenerid tootsid eluaegseid õlisid.
Selge siis, üks tark kirjas.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne