Kõigepealt pean vabandama, millegipärast olen kirjutanud teise pingi margiks 1k62(millega sai kunagi treitöid üldse alustatud, hea pink), tegelikult tahtsin kirjutada 16k20 ja seal ka see vahe, et üks tavalise kastiga ja 1M95 siis siduriga ja sealt ka minu enda loogiline järeldus õlide erinevusest...
Samamoodi nagu autol kasutame ju manuaalkastis ja automaadis erinevaid märjukesi.
Aga jah, minu viga oli eelnevalt, tunnistan ja võtan omaks.
16K20 on ka siduriga pink ja ekspluateeritakse õliga И20-А. Pildid passidest olid toodud teema eelmisel lehel.
Sul on kõik segamini nagu pudru ja kapsad. Pinkide passid on netis saadaval, tiri alla ja tee omale asi selgeks.
Muidu on selline "eided saunas rääkisid... "värk.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Enda siin postituses näha olevasse pinki sai sisse sama õli, mis kasutuses ka Valtra powershift kastiga traktoril: https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=43386&pid=462693#pid462693
Antud treipingi sidurisüsteemis kaks paljukettalist siduripakki, üks veoks ja teine pidurdamiseks.
Treipink kütmata ruumis ja talvel toimetab väga harva. Aga on ka häda korral kergemate miinuskraadidega tegutsetud ja sidurisüsteemi tõrkeid täheldanud pole.
Õli siis see: https://www.lrt-lubricants.co.uk/product...-20-litres
Paar pilti pilti hoiatuseks neile, kellele väiksed treipingid meeldivad et suure pingiga väikest asja saab teha kuid vastupidi ei õnnestu.
Pidi tegema pingist pikema võlli millele vaja otstesse laagripinnad teha ja peaaegu oleks tegemata jäänud kui kavalust poleks kasutanud.
Või siis terasest hooratas Gaz-51 mootorile krossisõiduks mille toorik ka vaevalt pinki mahtus.
Mida oli vaja 10mm õhemaks treida.
Prooviks hästi teritatud koorimistera, vedelik peale ja korraga 9mm maha.
Garaaz oli auru täis ja oli näha milleks on treipingile 10kw mootor pandud ja 4 rihma aga ära ta võttis selle ei libisenud sidur ega midagi hoolimata valest õlist.
Siis süvend sisse ja võis teise poole keerata.
Üks tähtis parameeter on mainimatta jäänud, etteanne spindli pöörde kohta
0,05mm etteandega võiks ju ka väga mannetu mootoriga pink 9mm lõikesügavusega koorida. Mitte, et keegi seda teeks, kuna laast oleks kui lõng ning seda tuleks mitu autokoormat.
Kas kellegil on jagada pilti 1A616 pingi käigutabelist? Endal on kaduma läoinud ja teeks uue kuidagi. Pilt ukrainlaste müüdavast kompletkist antud pingile. Mis silt se kitsam piklik on?
(11-05-2019, 23:38 PM)marauder Kirjutas: Kas kellegil on jagada pilti 1A616 pingi käigutabelist? Endal on kaduma läoinud ja teeks uue kuidagi. Pilt ukrainlaste müüdavast kompletkist antud pingile. Mis silt se kitsam piklik on?
Pingi passis on sama tabel olemas.
Mind on juba pikka aega painanud üks mõte treipinkide omamise suhtes. Nimelt, kas oleks hea mõte omada kahte treipinki, üks oleks täiesti suvaline ront ja teine hea, puhas ning täpne. Võtad roostes viskava junni, lähed vana ja peppus pingi juurde ning treid seal välja tooriku. Kõik see rooste pahn, löögid, jääksid sinna, täpse pingiga teeksid ainult tooriku viimistluse.
Ma vaatan enda pinki praegu ja mõtlen, et mingi hetk, kui tekib võimalus, peab selle vahetama teise pingi vastu välja, mis oleks suuteline vähemalt laagri võlli treima nii et laager sinna ka peale läheks aga... vaadates mis peksu praegune pink saab igapäevaselt (õnneks ei ole sellest kahju) siis kui tekitada mingi aeg uus ja vähe (palju) täpsem... kahju hakkab rsk kui seda sama moodi retsida. Jah ma tean, alati saab kasutada õigeid töövõtteid ja puhtust hoida ja mis iganes aga ikkagi, point oleks ju kahel pingil kui võimalus oleks või mis te arvate? Ühe peal peksaks maha plasmaga lõigatud servi nii et punaseid laaste lendaks koos teradega, pink viliseks ja karjuks käes, tolm, abrasiiv ja pahn jookseks pohuit liugurite vahele ning pea ei hakkaks kahjutundest valutama... ja siis võtad valged kindad, särava tooriku ning lähed teise pingi äärde. On siin mingi loogika?
(12-08-2019, 02:36 AM)viplala Kirjutas: Mind on juba pikka aega painanud üks mõte treipinkide omamise suhtes. Nimelt, kas oleks hea mõte omada kahte treipinki, üks oleks täiesti suvaline ront ja teine hea, puhas ning täpne. Võtad roostes viskava junni, lähed vana ja peppus pingi juurde ning treid seal välja tooriku. Kõik see rooste pahn, löögid, jääksid sinna, täpse pingiga teeksid ainult tooriku viimistluse.
Ma vaatan enda pinki praegu ja mõtlen, et mingi hetk, kui tekib võimalus, peab selle vahetama teise pingi vastu välja, mis oleks suuteline vähemalt laagri võlli treima nii et laager sinna ka peale läheks aga... vaadates mis peksu praegune pink saab igapäevaselt (õnneks ei ole sellest kahju) siis kui tekitada mingi aeg uus ja vähe (palju) täpsem... kahju hakkab rsk kui seda sama moodi retsida. Jah ma tean, alati saab kasutada õigeid töövõtteid ja puhtust hoida ja mis iganes aga ikkagi, point oleks ju kahel pingil kui võimalus oleks või mis te arvate? Ühe peal peksaks maha plasmaga lõigatud servi nii et punaseid laaste lendaks koos teradega, pink viliseks ja karjuks käes, tolm, abrasiiv ja pahn jookseks pohuit liugurite vahele ning pea ei hakkaks kahjutundest valutama... ja siis võtad valged kindad, särava tooriku ning lähed teise pingi äärde. On siin mingi loogika?
Mingi loogika on olemas,samas pingi juhtpinnad peaksid olema puhtad ja õlitatud igapäevaselt nii esimesel kui ka teisel pingil.
Ei päästa, sedatüüpi isiksuse kahestumist pole veel nähtud.
Õigel mehel käib vana Krulli tehase pill nagu viiul - laseb roostet ja "plasmat", teisele anna kasvõi kolm uut ja mõne aja pärast on kõik peetis.
Sai siin utiili tassitud üks päevake ja jäi vanaraua platsil jalgu selline pisi padrun (välismõõt 140mm). Kas keegi oskab rääkida miskit sellise padruni kohta ? Pole varem kuskil 2 pakkiga padruneid nagu näinud. Ja kuna endal pinki pole siis on see asi ka põhimõtteliselt müügis (ideaalis vahetaks puurpingi kruustangide vastu).
Vähemalt nii mulle ühe sarnase eksemplari kohta kunagi selgitati.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Selline padrun oli kasutusel tapifreesi pea küljes. Originaalis oli mõeldud hoidma sige lõikteraga tapifeese pikkusega ca 200mm... tegelikult enasti töötas ümber teritatud puuridega. Ühesõnaga nagu puurpingi padrun aga mõeldud külgkoormuse jaoks