Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Tervist !

 Kasuks tuleb noa tera seebiveega "õlitada".

vabandust, kas sel lindil siis on nöörid sees, mitte traadid? või võtab nuga traati ka?

(24-01-2019, 18:49 PM)diesel Kirjutas:  vabandust, kas sel lindil siis on nöörid sees, mitte traadid? või võtab nuga traati ka?

Nöörid on. See on suurte uste allservas aga talvel jube kange ja nüüd on tõstetavad uksed olemas ja nii tihedat pole vaja

(24-01-2019, 15:12 PM)edvard Kirjutas:   Kasuks tuleb noa tera seebiveega "õlitada".
Mina olen diisli sisse kastnud. On ka väga hea. Kuivalt kipub tera kummi sisse kinni jääma.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Kasuks tuleb ka terav pikem pussnuga ning teine kes lõigatud riba kokku rullib, muidu on väga visa. Me lõikasime 11,2 meetriseid ribasid kahekesi.

Rällakaga Cool
kummipuru vähe lendab, aga lõigatud saab...

(24-01-2019, 21:28 PM)pannkook Kirjutas:  Rällakaga Cool
kummipuru vähe lendab, aga lõigatud saab...

Saab-saab  Smile  Ma lõikasin kunagi terastrossisisaldusega transportöörlinti, 2x1,20 meetrit, odavaid lõikekettaid kulus 14 tükki ära. Paks kumm hävitas ketast kiiremini kui tross. Ketas lihtsalt sulas ära sinna kummi sisse. Vaikselt tuli meelitada.  Aga vaja oli ja lõigatud sai, polnud aega valgekinda-lahendusi otsida ka  Big Grin A kui terav nuga Tootsi kombel kuumaks ajada...? Nööriga linti peaks lõhestama küll, teoreetiliselt.

Relakaga võib teemantkettaga ka proovida. Sellisega millest endal kahju ei ole  Big Grin

Ärge tehke elu raskemaks kui vaja parasjagu.


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Üks reede õhtune küsimus ka, et igav ei hakkaks.

Olete tähele pannud, kindlasti olete Smile, et kui väljas läheb sulaks, siis on lumehanged hoobilt rasket lund täis kuni maapinnani. Iga kuradi labitatäis on raske ja tihke kui kurat. Kui aga külmetab, seda te vist ei ole tähele pannud Smile, on lumehanged ka paugust külmunud, läbinisti, maani välja...hoobilt. Samas on kõige selle all muru roheline ja maa soe. Lumi on see mis ei lase külma maapinnani, samas kui ta külma (tempi) nii hästi juhib, et mõne hetkega omi omadusi muudab isegi meetriste hangede all, tekitab vee külmumise hange sees ja all, miks siis maapind seal all ei jäätu ja lumehang läbi talve suudab sooja hoida...  Kuidas see võimalik on?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

Eks seal all köetakse pidevalt. Olla kuulda olnud,et lausa kolm suurt katelt tulel,kahe juures valve väljas,et keegi välja ei roniks. Viimast katelt aga ei pidavat keegi isegi valvama,sest seal sees on eestlased. Kui üks välja üritab ronida siis teised tirivad kohe tagasi....
No eks sellepärast ei külmagi maa ära. Big Grin
T.

(25-01-2019, 22:55 PM)viplala Kirjutas:  Üks reede õhtune küsimus ka, et igav ei hakkaks.

Olete tähele pannud, kindlasti olete Smile, et kui väljas läheb sulaks, siis on lumehanged hoobilt rasket lund täis kuni maapinnani. Iga kuradi labitatäis on raske ja tihke kui kurat. Kui aga külmetab, seda te vist ei ole tähele pannud Smile, on lumehanged ka paugust külmunud, läbinisti, maani välja...hoobilt. Samas on kõige selle all muru roheline ja maa soe. Lumi on see mis ei lase külma maapinnani, samas kui ta külma (tempi) nii hästi juhib, et mõne hetkega omi omadusi muudab isegi meetriste hangede all, tekitab vee külmumise hange sees ja all, miks siis maapind seal all ei jäätu ja lumehang läbi talve suudab sooja hoida...  Kuidas see võimalik on?
Lume sulamine ja jäätumine toimub 0 kraadi C juures. Selles kogu trikk, st. alla 0 on tahke, üle 0 on vedel või vedelaks muutumas. Maapind on soe ja soojus liigub sinna, kus teda vähem on ehk maapinna poole. Lume ja maapinna vahe on mingi kiht õhku (muru, sammal jms. toestikuks), mis halb soojusjuht.

Do'nt panic

Nii leitsidki targad maakütte võimalikuse. Toimib.

https://avsk.ee/eng/products/winter-good...69371.html ons keegi kasutanud proovinud,et kuidas õigustavad?

(27-01-2019, 14:27 PM)muska71 Kirjutas:  https://avsk.ee/eng/products/winter-good...69371.html ons keegi kasutanud proovinud,et kuidas õigustavad?

Ma ilmselt ei ole kõige teravam pliiats,aga ma ei suutnud neid kuidagi nii ratta alla saada,et nad sealt startides minema ei lendaks Smile  Aga kindlasti mingi abi neist on. Ma üritasin sellises paksemas lumes. Äkki kui pind all kõvem siis haagivad korralikumalt.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

(28-01-2019, 12:15 PM)wagoneer Kirjutas:  
(27-01-2019, 14:27 PM)muska71 Kirjutas:  https://avsk.ee/eng/products/winter-good...69371.html ons keegi kasutanud proovinud,et kuidas õigustavad?

Ma ilmselt ei ole kõige teravam pliiats,aga ma ei suutnud neid kuidagi nii ratta alla saada,et nad sealt startides minema ei lendaks Smile  Aga kindlasti mingi abi neist on. Ma üritasin sellises paksemas lumes. Äkki kui pind all kõvem siis haagivad korralikumalt.
oletan,et jää peal võivad tõesti lendu panna,aga lumi peaks ju karedam olema,liivast ja mullast rääkimata.

Mul on meeles, et keegi siit foorumist otsis 22hp briggs mootorit tal oli lätlane ostetud aga ei sobinud see. Mul on üks tugevam mootor vajaka. Otsiks kontakti temaga ehk saab kaubale muidu hakkan omale ka lätist tellima Rolleyes

Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(28-01-2019, 19:40 PM)hundu615 Kirjutas:  Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?

???
Võiks kirjutadea pika jutu terasest ketastest, aga ei hakka parem.

hp

(28-01-2019, 20:32 PM)motamees Kirjutas:  
(28-01-2019, 19:40 PM)hundu615 Kirjutas:  Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?

???
Võiks kirjutadea pika jutu terasest ketastest, aga ei hakka parem.
On ka ju bike-dele tehtud terasest kettad,osad ujuvad osad mitte.....

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 16 külali(st)ne