Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 2)

Tunnistan siis oma lollust avalikult. Ma ei saa aru, mis masinatest käib jutt ja mis ketastest. Nüüd juba kettad ujuvad ka.

hp

Ju nad vormeli pidurikettad on.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ju siis, kui sa nii ütled.
Äraarvamismäng oli teises teemas.

hp

Markol õigus ja Motamehele niipalju,et oled igati tark ja tragi topid igasuguseid äravoolusid,samotte,releesid tõstad akusid ringi jne jne.......aga ei tea mis on nn. "ujuv" ketas.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Pidurikettast jutt või sidurikettast? Malm püsib kuuma saades kauem oma esialgsete omadustega kui tava teras...

(28-01-2019, 22:13 PM)hundu615 Kirjutas:  ....aga ei tea mis on nn. "ujuv" ketas.

Tean, mis on ujuv piduriketas ja tean ka muid ujuvaid kettaid, aga vaata oma esimest selleteemalist postitust. Kõigeteemas niiviisi küsida??? Panin juba sinna kolm küsimärki, et sa aru saaksid. Aga ei, lihtsam on teisi süüdistada. 
Ma juba ütlesin enda kohta, sinu pakutu polnud enam uudne.

hp

Klähvida pole siin küll vaja....
Olen isegi märganud, et korralikult vormistatud küsimusele tulevad paremad vastused Smile
Malm hoiab oma kuju jah natuke paremini kui teras, see on õige. Pidurdada saab mõlemaga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Ilmselt mängib rolli ka kasutatava terasae mark. Ikka palju aastaid tagasi kui mootorratast ehitasin,tekkis vajadus ka esimese ketaspiduri järgi. Suures Kirovi kalurikolhoosi töökojas sai lastud teha siis(õigemini isa lasi teha Smile  )
Noh tehti ilmselt millest sai siis. Läbimõõtu vast 200..250mm oli,aga paksus oli vist 6..7mm. Sadulana kasutasin mingit kardi küljest võetut. Ühesõnaga paar äkilisemat pidurdust ja kõver ta oligi. Ja no krt ikka kohe väga kõver. Siis sai tehtud väidetavalt paremast materjalist uus ketas. Aga selle sobilikkust ei jõudnud proovida. Ma arvan,et pöördu Kavorisse või Vihurisse. Või mist neist nüüd saanud on. Oskavad äkki õige materjali margini juhatada.
Minu ketas siis oli nii öelda täis ketas,ehk mingeid auke ei olnud sisse puuritud kergendamise/jahutamise eesmärgil.
Seda siis ajast kui muru oli rohelisem ja taevas sinisem Smile

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)

tavateras tõesti ei kannata kuuma,hetkel hea võrrelda hakke põletiga ja see oli samuti kõver,nüüd miski roostevaba spets kuumakindel ja kõik ok.terase mark sael teemas ka olemas ja polnud oluliselt kallim tavaterasest,äkki tasub proovida?

sedasamustki, et kas siis "hästivarustatud kauplused" ei paku, et peab hakkama ise tont teab millest kettaid treima?

(28-01-2019, 19:40 PM)hundu615 Kirjutas:  Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?

Midagi ei juhtu, kui neid ei kasutata. Big Grin

Kui pruugitakse, võib, sõltuvalt materjali kvaliteedist, tekkida viskumine. Aga ei pruugi. Lõõmutamine peale treimist võiks asja parandada. Aga võib ka täitsa kõveraks tõmmata.

Mina püüaks sõitmiseks pruugitava asjakorral leida lähedase asenduse. Võib üllatudaWink Tõsi, sellesk tuleb ise kodutöö ära teha, kuna autopoemüüjad tunnevad vaid mudelipõhiseid katalooge. Treilerikuninganna puhul pole vahet: mustaks põletatud terasketas on täitsa OK selleks otstarbeks ja kannatab paar korda pidurdada küll.

(29-01-2019, 12:10 PM)v6sa Kirjutas:  
(28-01-2019, 19:40 PM)hundu615 Kirjutas:  Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?

Midagi ei juhtu, kui neid ei kasutata. Big Grin

Kui pruugitakse, võib, sõltuvalt materjali kvaliteedist, tekkida viskumine. Aga ei pruugi. Lõõmutamine peale treimist võiks asja parandada. Aga võib ka täitsa kõveraks tõmmata.

Mina püüaks sõitmiseks pruugitava asjakorral leida lähedase asenduse. Võib üllatudaWink Tõsi, sellesk tuleb ise kodutöö ära teha, kuna autopoemüüjad tunnevad vaid mudelipõhiseid katalooge. Treilerikuninganna puhul pole vahet: mustaks põletatud terasketas on täitsa OK selleks otstarbeks ja kannatab paar korda pidurdada küll.

Tänud kaasamõtlejatele,mõned andsid head nõu ka helistades,tänud neile! Lahenduseks teen sellise asja,et ketta siseosa tuleb terasest ja tööpind malmist.Terasketas pidi jah paremini kõveraks minema(oleneb materjalist muidugi) ja hõõrdetegur väiksem.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Maksukoormus jääb järgnevatel aastatel senisele tasemele. 
https://lounaeestlane.ee/jargmise-aasta-...00-euroni/
Usume usume.

https://maaelu.postimees.ee/6510155/kuus...aksu-tousu
Minul tõuseb maamaks 20 + %  Sad
https://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed...-p631.html

See on nagu Kuldvillak: kõigepealt on vastuse vormis küsimus ja siis küsimuse vormis vastus.

(30-01-2019, 11:35 AM)stretch Kirjutas:  See on nagu Kuldvillak: kõigepealt on vastuse vormis küsimus ja siis küsimuse vormis vastus.

Et siis "Maamaks +20" palun....  Toungue Big Grin

Aga kui nüüd mõelda siis aerufotol vaadates paistab soopealne võsa ka natuke metsamoodi ja ajaks vihale küll, kui soomaa asemel tuleb hakata metsa eest maamaksu maksma Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(30-01-2019, 15:14 PM)mlsluik Kirjutas:  ...soomaa asemel tuleb hakata metsa eest maamaksu maksma Big Grin

Mis sool mo maamaksuga asja???

...Kaks kolhoosi memme istusid külapoe veerus ja ajasid juttu. Kaugelt tuleb jalgrattaga zootehnik. Üks memm kostab teisele "Näädsa sootehnik tulab." Teine solvunult vastu "Mis tand moo tehnik rohkem oli, kut soo oma."

hp

Mul uue arvestuse järgi heinamaa ka haritavaks maaks muudetud. Samas põldu pole seal küll keegi teinud. Ning metsamaad on kõvasti juurde tulnud, samuti rohumaa arvelt vist. Maksustamise hind ligikaudu +40%. Õnneks maks ise pole teab-mis suur nõnda väikse lapi pealt.

Kannatame ära!

Järgmiseks hakkavad poliitikud kirema, et tänu nende ennastsalgavale tööle, kasvas eestis metsa eelmise aastaga juurde rohkem kui RMK suutis viie aastaga maha võtta. Siinkohal oleks muidugi neil õigus kireda, numbrid ju ei valeta.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!

(29-01-2019, 23:53 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Minul tõuseb maamaks 20 + %  Sad
https://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed...-p631.html

Mul näitab seal lehel maksustamishinnaks alates 01.01.2019 senisest 10 eur väiksemat numbrit. Rolleyes

On keegi kasutanud selliseid käsivintse https://www.motonet.ee/et/toode/802268/V...000-kg-3-m
Oleks tarvis teha üks abivahend ja oleks hea kui see ikka lubatud 4 tonni välja kannatab, sest võib ette tulla olukordi kus ma elan sellel hooval kehahraskusega ja see ei tuhiks katkeda muidu persekellad Big Grin  Aga enamus ajast peaks piisama 2 tonnist, seega 4 tonni oleks paras varu... Kui abivahend valmis näitan teile ka mis välja tuli. Seniks ootaks arutelu kes ja kus on näinud kõige asjalikumat, tummisemat sellise süsteemiga vintsi. Kaal on oluline seega kett tali ei ole variant. Ja tõmbepikkus 1.5....2.0m on piisav mulle
Variant on kasutada ka seda https://shop.imedepold.ee/latt-tungrauad...78135.html
Tundub tugevam, kuid kaal ka veidi suurem...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne