Peaaegu õigete rehvidega tehnoülevaatuse läbimine

Vanasti ei olnud küll vahet, nõuetele vastav rehv pidi olema ainult. Käidud isegi suverehvidega kunagi talvel ülevaatusel ja sel teemal vaideldud, tookord oli igatahes mul õigus.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(19-01-2019, 20:31 PM)kalles Kirjutas:   saan aru niimoodi et ülevaatajad juhinduvad AINULT sellest mis maanteeametis kirjas
Nad ainult sellest saavadki lähtuda ju. Iga eksisamm tähendab karistust kuni litsentsist ilmajäämiseni.
Mait Millert on neid asju auto24 foorumis pikalt ja põhjalikult lahanud, sealt saab väga palju lahtiseletatud infot nende asjade kohta. Tõsi, ta on ilmselt natuke liigagi aktiivne, aga inimesed ongi erinevad. Ja teemat valdab kindlasti.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-01-2019, 20:31 PM)kalles Kirjutas:  
(19-01-2019, 18:16 PM)woltz Kirjutas:  
(19-01-2019, 17:08 PM)mossepower Kirjutas:  
(19-01-2019, 15:35 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-01-2019, 14:03 PM)kalles Kirjutas:  ...

Okei,  niiet veelkorra küsiks: kas praegu on lootust ülevaatuselt läbi saada nõuetele vastavate suverehvidega?

Ajal mil talverehvid on kohustuslikud st 1.12-01.03 peavad ülevaatuse ajal olema all talverehvid. M+S tähistus jms.
Võtke keegi veel vaevaks tsiteerida...


Vasta

(19-01-2019, 22:30 PM)hulgus Kirjutas:  Ajal mil talverehvid on kohustuslikud st 1.12-01.03 peavad ülevaatuse ajal olema all talverehvid. M+S tähistus jms.
Võtke keegi veel vaevaks tsiteerida...
ei leia seda tsitaati üles, aga jupp aega tagasi keegi tsiteeeris seadusepügalat, kus oli kirjas umbes nii, et talverehvid on kohustuslikud ... ajal, välja arvatud väljamaale sõit ja sõit ülevaatusele.
edit: leidsin üles
Tsitaat: Ülalpool viidatud MKM määruse Lisa 1 kood 501 lõik 3
3) M1, Nja Okategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega); 
Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel: 
a) sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse; 
b) teises riigis registreeritud sõidukil; 
c) paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt; 
d) mootorsõidukite ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel;
Vasta

(19-01-2019, 22:30 PM)hulgus Kirjutas:  Ajal mil talverehvid on kohustuslikud st 1.12-01.03 peavad ülevaatuse ajal olema all talverehvid. M+S tähistus jms.
Võtke keegi veel vaevaks tsiteerida...

Nagu ma juba ütlesin et ülevaatust võid läbida ka talvel suverehvidega. PUNKT. Mis siin arusaamatuks jäi? Olen sel teemal ülevaatuspunkti ja maanteeamatiga pika vaidluse maha pidanud ja selle ka otseloomulikult võitnud, ega ikka iga "ametnik" ei tule küll siin riigis omi seadusi tegema. Kui mõni tehnoülevaataja või liiklusjärelvalve teisiti arvab siis võite julgelt tema andmed kirja panna ja asjale ametlikku selgitust nõuda, et miks ebapädevad isikud on vastutavalt töökohal... Mul endal viimasel ajal väiksestviisi ristisõda käimas riigi üleõppind bürokraatide vastu.

Üldnõuded sõiduki rehvidele 

3) sõiduautol (M1 kategooria), veoautol, mille registrimass ei ületa 3,5 tonni (N1 kategooria) ja haagisel, mille registrimass on üle 0,75 tonni, kuid ei ületa 3,5 tonni (O2 kategooria) peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega), mille mustri jääksügavus on vähemalt 3,0 millimeetrit. 

Ülalnimetatud kategooria sõidukitel ei ole talverehvide kasutamine kohustuslik järgmistel juhtudel: 

• sõitmisel teise riiki ja sealt tagasi Eestisse; 

• teises riigis registreeritud sõidukil; 

• paarisrataste mõlemal rattal tingimusel, et ühe telje mõlemad rattapaarid on koostatud samasuguselt; 

• autode ja haagiste valmistamisel, maaletoomisel, müümisel ning remonti või tehnilisele ülevaatusele sõitmisel; 

• autodel või haagistel, millele ei ole saada talverehve Eestis;



Näedsa, juba jõuti ette..

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Noo nii, läheb lahti...  Naised valitsuses teavad.
„Eludele on ohuks vanad autod ning üha enam satub avariisse kulunud rehvidega autosid"

Kommentaarid on kah loetavad Smile

http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/rii...d=85186025

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

vana rehvi müümise keelamine on lihtne teadmatu tarbija kaitsmine - täitsa mõistlik ja küll siis valed dimensioneerimised aledega maha müüakse. Tekib küll küsimus, kes on nii rikas, et raha rehvide näol 5+a seismas hoiab, aga kui suurtes riikides on piirangud, siis küll seal midagi ikka tekib ja ehk leidub ka nupumehi, kes need siia müügile tassivad Smile

100 000 auto lisandumine teedele on huvitav vaade - see, kui registrist aianurka vedelema jäävaid masinaid maha ei võeta, ei tähenda, et need ringi vuravad Smile Aga ega minister ole ainuke, kes nii arvab - LKF ja seltsid arvavad ju teadupärast sama Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

no mis imestada,kõik peab ju hea hinnaga olema,aga väheseid huvitab,et mida siis ikkagi saan selle hinna eest.
Vasta

(31-01-2019, 16:55 PM)muska71 Kirjutas:  no mis imestada,kõik peab ju hea hinnaga olema,aga väheseid huvitab,et mida siis ikkagi saan selle hinna eest.

See on müstika mida on võimalik eestis rehvi pähe maha müüa. Kui kaubik tühi ja eesti poole tuleb, siis lööme ikka mõne tuttava soome rehviboxi konteinerist kuudi täis. Vitosse mahub näiteks ca 40-50 rehvi. Need müüd eestis esimesele rehviärikale 10€ tükk ja asi tahe.  

Need rehvid aga lähevad eestis müüki uuesti 25-70€ tükk...pole ka mitte paha.... JA OSTETAKSE???  Müstika tegelikult aga kui turgu on siis miks mitte. 

Kuigi tihtipeale väikse otsimisega saaks uue rehvi odavamalt...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

"Palun kõigil arvestada, et viimase 5 aastaga on Eesti teedele lisandunud ligi 100 000 autot," ütles Raik.
Kust on tulnud selle viimase 5 aastaga 100 000 juhti??? Pagulased?
Vasta

(01-02-2019, 21:08 PM)ZIL 131 Kirjutas:  "Palun kõigil arvestada, et viimase 5 aastaga on Eesti teedele lisandunud ligi 100 000 autot," ütles Raik.
Kust on tulnud selle viimase 5 aastaga 100 000 juhti??? Pagulased?

jah 100 tuhhi võib lisanduda,aga siis märgime ära ka palju kaalule läksid kuna ülevaataja käskis sinna viia...
eks nii mõnigi pagulane on siin load teinud ja kruiisib ringi,padise kandis vähemalt üks.mul poiss sai ka 6 sept load kätte,tal klassivendadest sõbrad kes koolis käinud aga kuna peres automaat auto ja lapsel manu kastiga harjutada pole võimalik siis ei julgegi eksamile minna.mul poiss sai kooli ja eksami vahepeal ca 1000 kilti maha vurada ja sellest üsna palju ka haagist sikutanud,eksamid sooritas esimesel korral ja nii need juhid tulevad.
Vasta

Sellisel juhul on ju liiklusohutusega kõik kõige paremas korras. Kui on lisandunud 100 000 sõidukit ja õnnetuste arv suures järgus samaks jäänud.
Vasta

pakun,et 100 tuhhi mitte vileuued esindusest vaid kõik kokku mis nii uued kuyi pruugitud kujul sisse toodud.
Vasta

rahvaarv eriti ei suurene.
järelikult sünnid-surmad ja sisse- või väljaränne on barlanksis.
järelikult tegelik juhtide arv on ka suht konstantne.
järelikult registrisse lisandunud 100 tuhat autot ei lisandu liiklusesse
vaid paremal juhul asendab 100 tuhat seisma jäänud masinat.
järelikult ministri jutt on puhas pläma nagu üldjuhul alati.
Vasta

(02-02-2019, 10:18 AM)muska71 Kirjutas:  pakun,et 100 tuhhi mitte vileuued esindusest vaid kõik kokku mis nii uued kuyi pruugitud kujul sisse toodud.

2017. aastal läks Eestis kaubaks 30 607 uut sõiduautot, mis on 11,1% võrra rohkem kui 2016. aastal.

http://forte.delfi.ee/news/auto/2017-aas...d=80688725

https://www.stat.ee/34654

2018 registreeritud: 50442 sh. 2018 uued: 26310
Vasta

Eks see poliitikute tõde on ikka selline poolik tõde, sobivalt kallutatud. Ilmselt ikkagi ühest otsast lisandus ja teisest otsast kustutati. Seda kustutamise numbrit ei ole kunagi kuulnud maha hõigatavat. Sama hästi võiks ju loosungina hõigata kui mitu tuhhi vanu panne oleme looja karja saatnud, "paar aastat veel ja ongi plats puhtaks".
Mis saab nendest pannidest mis Eestist välja müüakse, aga enne arvelt maha ei võeta ? Kui kusagil EU-s seda panni arvele ei võeta ja sa lähed näiteks paar kuud hiljem teatad mnt-le omaniku vahetusest, siis jääb ta ju ikkagi surnud hingena registrisse alles ?
Vasta

(02-02-2019, 11:00 AM)diesel Kirjutas:  rahvaarv eriti ei suurene.
järelikult sünnid-surmad ja sisse- või väljaränne on barlanksis.
järelikult tegelik juhtide arv on ka suht konstantne.
järelikult registrisse lisandunud 100 tuhat autot ei lisandu liiklusesse
vaid paremal juhul asendab 100 tuhat seisma jäänud masinat.
järelikult ministri jutt on puhas pläma nagu üldjuhul alati.

Õige. Siia tahtsingi välja jõuda. 
Või on need 100 000 autot isesõitvad?
Vasta

ei sõida keegi ise. valitsejatel on lihtsalt pappi juurde vaja ja rehvikeelu ja -maksu jaoks mingit vähegi mõistlikku põhjendust pole ja siis oma lolli peaga mõeldi välja mingi jutt rämedalt lisandunud autodest ja hirm ohtlikust liiklusest, kus kõigil peavad all olema uued ja kallilt maksustatud pastlad. ühesõnaga puhas pask, kui hästi tagasihoidlikult öelda.
ja inimesed asjast aru ei saa, kiidavad takka ja vaat et nõuavad kõrgemat maksu.
Vasta

Samal statistikaameti lehe abil õnnestus mul koostada selline graafik registris olevate sõiduautode kohta:
   
Alates aastast 1994 ei kajasta statistilised andmed sõidukeid, mida ei ole aastaid tehniliselt kontrollitud. Autoregistri andmebaasi korrastamisel jäeti välja 1. juuliks 2001 ümberregistreerimata autod.

Andmed pärinevad liiklusregistrist, mida praegu haldab Maanteeamet. 
Ennetades järgmist postitust, kumbki asjasse segatud asutustest ei ole poliitiliselt mõjutatav numbrite osas, need on reaalsed read andmebaasis.
Minu teada sisaldab siiski ka neid "registrikanne peatatud", mille puudub ülevaatus ja kindlustus.
Vasta

vaata kui lihtne.
rahvas ise viskub barrikaadidele saamata üldse aru, mis toimub.
ma pole küll proovinud, aga olen üsna kindel, et kahe või rohkema autoga korraga sõita väga ei õnnestu.
seega autode arvu suurenemine ei saa kuidagi neid liiklusesse rohkem tuua.
ja oma näite varal võin öelda, et viimase aasta jooksul on minule õue peale siginenud kaks registris masinat juurde ja lisaks
ellu äratatud (ehk kindlustet ja ülevaadatud) üks kaua aega ootel olnud masin.
hetkel viis aparaati kehtiva ülevaatuse ja vist ka kindlustusega. aga sõidan ikka ühega korraga.
ajan ühe "parklasse" saan järgmise võtta ja sõitu minna.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne