(31-01-2019, 15:15 PM)nymmik Kirjutas: 1. Imre Nõmmik /nymmik/ 2. Muhuklubi 3. Talverallil käidud kordade arv : 10+ 4. Audi 100 Quattro 1988 5. 3inimest , Ei ööbi seekord
Sa juba ammu, vaat et esimesena ju kirjas
Aga et ei ööbi - Sinu tahtnuks etteotsa panna oma "maasturiga" koos mõne teise madalama paljuveoga, sest ÜKS lõik hommikul 7,3-8,4 on kahtlane. Kusjuures ei ole lükatud aga poole peal on talu, kus kõik korrad on olnud sõiduauto õuel ja hoov roogitud. Olgu või suvila - kui käiakse, siis ikka vallad hoiavad teid lahti... Aga see on ka 290 kildi ainus kahtlane asi ja seal on ümbersõit võimalik, kui päris käest on. Forester isegi ei tundnud seda aga madal RWD võib esimesena minnes hätta jääda. Sealsamas ühe 2,3kilti jätsime välja, sest kohalikud ei kasutavat seda teed isegi suvel Ja ka seal vahel oli eriliselt uhke Kaldast alla jõe äärde majapidamine!! Mul mustandis lausa hüümärgiga "Elamine!" et Legendi viide panna vaatamiseks. See oli juba enne jõulu esimese lumega "metsamehegagi" kahtlane...
Krt tegelt nats panen segast Reede vastu L saan ööbida ja L vatu P õõbin peol st. P ennelõunat pean nägu sirge Lennujaama kontrollist läbi saama
Siin on praegu 70 jõuvankri piir. Päris kõik ei ole, kindlasti midagi mahub veel rivisse, Koseveski mahutaks magama ka jne. Piiri seab Õhtu aga võtsin 2009 omad asjad lahti ja siis mahtus suure surmaga õhtul sinna ära isegi 250 tegelast.
Nii täis ei tahaks ajada, seega julgelt 10 autotäit mahuks juurde, sest kuni 3 tegelast (klassikalised vanakooli maraton-autorallid) piirang mõjub ka hästi! Aga siis kas ainult sõitma või Koseveskiga magamisasju ajama. Muus osas On Voore hetkel laeni täis!
Äge, et igasuguseid lahedaid uusi kooslusi/klubisid on välja tulnud - mis on ka eesmärk!
(31-01-2019, 22:05 PM)PlyVal64 Kirjutas: Siin on praegu 70 jõuvankri piir.
Tegelikult küll 68 masina piir. Üleeile esimeses postituses antud aadressile saadetud meilis märkisin ära et Ladaklubi kaks meeskonda mingil põhjusel osalejate nimekirja topelt pandud, lisaks juhtisin tähelepanu veel paarile apsakale.
Jõudu korraldajatele,
Marten Kütt
MTÜ Eesti Ladaklubi
VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2019, 11:01 AM ja muutjaks oli AnatoliJermakov.)
Ei näe, et Saabiklubi oleks veel esindatud, seega proovime ka, et kas lastakse rajale.
1. Arvo Aljaste
2. Eesti Saabiklubi
3. Talverallil käinud erinevad autosolijad 3-13 korda
4. Saab 90 1984
5. 3 osalejat. ööbima vist ei mahu seega proovime omal käel leida majutus
(31-01-2019, 22:05 PM)PlyVal64 Kirjutas: Siin on praegu 70 jõuvankri piir.
Tegelikult küll 68 masina piir. Üleeile esimeses postituses antud aadressile saadetud meilis märkisin ära et Ladaklubi kaks meeskonda mingil põhjusel osalejate nimekirja topelt pandud, lisaks juhtisin tähelepanu veel paarile apsakale.
Parandused tehtud ja segadused välditud. Isegi pikalt olijatele tuba kirja pandud.
(31-01-2019, 15:15 PM)nymmik Kirjutas: 1. Imre Nõmmik /nymmik/ 2. Muhuklubi 3. Talverallil käidud kordade arv : 10+ 4. Audi 100 Quattro 1988 5. 3inimest , Ei ööbi seekord
Sa juba ammu, vaat et esimesena ju kirjas
Aga et ei ööbi - Sinu tahtnuks etteotsa panna oma "maasturiga" koos mõne teise madalama paljuveoga, sest ÜKS lõik hommikul 7,3-8,4 on kahtlane. Kusjuures ei ole lükatud aga poole peal on talu, kus kõik korrad on olnud sõiduauto õuel ja hoov roogitud. Olgu või suvila - kui käiakse, siis ikka vallad hoiavad teid lahti... Aga see on ka 290 kildi ainus kahtlane asi ja seal on ümbersõit võimalik, kui päris käest on. Forester isegi ei tundnud seda aga madal RWD võib esimesena minnes hätta jääda. Sealsamas ühe 2,3kilti jätsime välja, sest kohalikud ei kasutavat seda teed isegi suvel Ja ka seal vahel oli eriliselt uhke Kaldast alla jõe äärde majapidamine!! Mul mustandis lausa hüümärgiga "Elamine!" et Legendi viide panna vaatamiseks. See oli juba enne jõulu esimese lumega "metsamehegagi" kahtlane...
Sellised mured siis : Meenub start Geila neegrikaubamaja parklast, ladusalt sai sõita vist umbes kilomeetri ja siis oli 1wd masinate komistuskivi ehk lumepaksus ca 15 cm. Hea kui korraldajad suudavad selliseid asju stardijärjekorraga lahendada.
(01-02-2019, 01:07 AM)Valmet Kirjutas: Sellised mured siis : Meenub start Geila neegrikaubamaja parklast, ladusalt sai sõita vist umbes kilomeetri ja siis oli 1wd masinate komistuskivi ehk lumepaksus ca 15 cm. Hea kui korraldajad suudavad selliseid asju stardijärjekorraga lahendada.
Seal oli muu probleem, kraavi vajunud pritsuauto! Ja selline kildine kaevamise-nügimise etendus on TEGELIKULT olnud algusaastate väiksema ja SÕBRALIKUMA seltskonnaga Talverallide leivanumber. On ka ots ümber keeratud ja uus rada tehtud - kõike on olnud. Selles kohas on ka tegelikult võimalus ringiga mööda pääseda.
Tolle Keila stardiga saingi vanadel kaladelt tagasisidet, et see mõnus kõiki aitav fiiling kippus seal ummikus kaduma... Seal oli isegi kirjas võib olla raske tee ja 3,9 peal oli JUBA KP2 Loigu keerdkadakas Ning tee lõppes vasakpöördega läbi valli 4,9 peal. KP1 oli 1,4 kildi peal...
(01-02-2019, 01:07 AM)Valmet Kirjutas: Sellised mured siis : Meenub start Geila neegrikaubamaja parklast, ladusalt sai sõita vist umbes kilomeetri ja siis oli 1wd masinate komistuskivi ehk lumepaksus ca 15 cm. Hea kui korraldajad suudavad selliseid asju stardijärjekorraga lahendada.
Seal oli muu probleem, kraavi vajunud pritsuauto! Ja selline kildine kaevamise-nügimise etendus on TEGELIKULT olnud algusaastate väiksema ja SÕBRALIKUMA seltskonnaga Talverallide leivanumber. On ka ots ümber keeratud ja uus rada tehtud - kõike on olnud. Selles kohas on ka tegelikult võimalus ringiga mööda pääseda.
Tolle Keila stardiga saingi vanadel kaladelt tagasisidet, et see mõnus kõiki aitav fiiling kippus seal ummikus kaduma... Seal oli isegi kirjas võib olla raske tee ja 3,9 peal oli JUBA KP2 Loigu keerdkadakas Ning tee lõppes vasakpöördega läbi valli 4,9 peal. KP1 oli 1,4 kildi peal...
See pritsiauto oli tagajärg, mitte põhjus. Reaalsus oli ju see, et ka viimane pikk sirge enne maanteed (pritsuauto episoodist juba pikalt edasi) läbiti suuresti inimjõul, kuna väiksemate masinate rattad lihtsalt ei ulatanud maani.
Seal sai jah ringiga minna. Meie läbiseme selle seltsimees kaardilugejaga omast arust täpselt kaarti lugedes paralleel universumi kaudu. Ja suured olid AKP-s neiude silmad kui me sinna laekusime Ei näinud me mingit ummikut. Korra kusagil jäime piuksuga kinni aga õnneks tuli Iltise ekipaaz sama rada pidi.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Legend on suures piires koos ja valmis, peenhäälestus ja kujundused, puhtaks sõitmine jms. Eile sai Kristjuhanitega Ristsõna küsimused ja vastused läbi nämmutatud, et ei tekiks jamasid. Puhtaks sõitmisel loodame rahvasportleste peale ML-liigast klubikaaslase, tuntud vanatehnikahuvilise ja ksf!Viluka juhatusel Et kas mahuva aega
KOKKU VÕIDUAJAMINE
287,40 km
7:45 aeg
42,18 km/h keskmine kiirus
Seega on natuke lühem, natuke ajaliselt kiirem (loodame, ideaalis peaks 17:30 läbi olema!), omajagu kompaktsem ja kiiruslikult aeglasem mis ei tähenda ikkagi molutamist, sest vahepeal tuleb ikka ka kuni 100 meetrit teest kaugemale lumme minna Aga siis on ka öeldud, kui kaugele... "Mõttetut" maanteed on vaid ~20 km Lõuna ajal, muu ~270+km on kõik puhas rõõm lumistel külavaheteedel ja lihtsalt kenadel abimaanteedel.
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2019, 01:56 AM ja muutjaks oli Mayc.)
1. Mayc Rondik 2. puudub 3. 3 korda kaasreisiana 1 korra sõitjana 4. vw golf 1 1978 5. 2 inimest ,ainult sõit või ööbin mujal Kuna kõik tuleb ikka viimasele minutile jätta siis praegu kahjuks paremat pilti pole auto veel värvimises
1978 VW Golf 1, 1981 Chevrolet Fleetside, 1986 Bmw e30, 1989 Jeep Cherokee, 1984 Lada 2102