Postitused: 5,850
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Teie oma?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Väga huvitavaid potsikuid on määrdeliinides. Kas need on mingid kavalad mehaanilised kolb?süsteemid, mis kindlustavad kõik sõlmed määrdega?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Teemast mööda aga , kas BMW / EMW l ei olnud sarnane tsentraalse määrimise süsteem sarnaste vigadega ?
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Sõjaaegsel sakslasel olid keskmäärde torud väga peened, see kindlustas õli ühtlasema jagunemise kõigile punktidele. Väga käsi määris, ilmselt kasutati läbitöötanud mootoriõli seal. Sepikoja taga oli autost väga vähe järgi jäänud, ei taibanud siis ka sepalt küsida masina marki.
Postitused: 85
Teemad: 4
Liitus: Aug 2007
Maine:
1
Restaureerimise teoorias väärtustatakse kõrgelt omaniku/tellija nägemust, aga vanasõidukite puhul peetakse siiski tähtsamaks originaalsust. Igatahes II seerial tiibadel nooli ei olnud. Need tulid alles III seeriale.
Postitused: 139
Teemad: 4
Liitus: Aug 2016
Maine:
2
Sellise teadmisele jõdsin ka mina eile õhtul, aga midagi enam teha ei saa, tagumised poritiivad said liistude järgi sätitud ja esimestele poritiibadele augud puuritud juba enne värvimist. No ja alati saab teha, aga liistud on juba olemas, augud ja kõik muu. See tähendaks ka tagumiste poritiibade uuesti sättimist ja üle värvimist - ka esimeste. Tuleb siit miinus komisjonilt - kui suur?
Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all