Postitused: 466
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Siis ma pakun ,et võib lihtsamal juhul olla viga selles jagajas ,millest enne juttu oli ja see ,mis on kohe pumbast väljatuleku peal. Kui see on korras ,siis järgmine varjant on roolivõimendi.
Postitused: 496
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Kui tühikäigu pööretel silinder lõppu jõuab, siis võtabki hinge kinni. Hüdropumbale tekib ju suur koormus kuna silindrisse õli enam ei mahu ning see jookseb läbi rõhu regulaatori paaki tagasi. Regulaator võib seal 120bar kandis olla. 120bar x pumba tootlikkus liitrites on korralik kilowatt mida järsku traktori mootorilt tahetakse ning tühikäigul mootor just eriti palju võimsust ei arenda.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(14-02-2019, 19:11 PM)pannkook Kirjutas: egi kangi liigutamine.....
Samas rool on kerge, nii et keera ühe sõrmega.
Vaata jagaja külje peal on üks klapp, kahe poldiga kinni kaane all. Võta see korra välja ja vaata, et seal mingit pahna sees ei oleks. Kui see on korras ja tööle ei hakka, siis võib edasi mõelda.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 10,895
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
Kahetoimelisel on alati õli sees. Ühetoimelise saab kolvivart sisse vajutades peaaegu tühjaks.
Postitused: 1,363
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Õige jahh.
Mul tuli meelde, et kunagi TZ14, kui mul oli, siis sellel oli ühendatud vaid üks ots....
Postitused: 10,895
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
20-02-2019, 15:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2019, 15:47 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Surveklapp on jaguri all.KAhe poldiga kinni olev kaas. Vaata, et see põhja ei kiiluks. Kuigi tavaliselt see, vastupidi, ei sulgu.
Kui kaitseklapp ei toimiks, oleks pump või toru ammu lõhki.
Postitused: 1,363
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
seal see siis ei ole, kus mul punane ring on joonistatud? Mu vanal jagajal oli ta seal ja siis küll jahh kahe poldiga kaas käis peale.
A mis see siis kinni kiilub või mis viga saab olla?
Postitused: 2,080
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
43
Kui rõhk ära mõõta, siis saaks asja natuke selgemaks. Kas venitab rõhu 120 bar-ni välja või kooleb mootor juba enne seda. Kas mootori pöörete hoidmise funktsioon ikka töötab? On tunda et antakse gaasi juurde vahetult enne väljasuremist?
Postitused: 1,363
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
hmm. Oletame et ei tööta. Gaasi saaks juurde ise ka anda, aga siis oleks lõhkevad torud või hüdropumba ajami purunemine vbla kindel. Probleemiks ei ole aga see, vaid millegi kinnikiilumine ja edaspidine hüdrojagaja kangide mitte töötamine.
See esimene klapp, mis on hüdropumba peal ei puutu asjasse?
Kui see doseerib vaid roolivõimu, siis peaks olema selle klapi viga, mis on jagaja juures. Kas ta siis kiilub kinni või jääb lahti ma ei tea.