Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Ei taha mitte targutada aga läheb ikka lõhkuma küll kui juhendit ja hydrofoili uskuda
так как после прогрева
двигателя смазка стечет в нижнюю часть картера и застынет в холодных
смазочных трубках. Забитые трубки нарушат нормальную откачку избыточного
масла из картера двигателя,
otsene tõlge:
nii kui peale soojenemist valgub määre karteri alumisse ossa ja hangub külmades õlitustorudes. Ummistunud torud rikuvad ülemäärase õli normaalse ärapumpamise mootori karterist.
hydrofoil:
Mootor hakkab lõhkuma, kui õli satub (muidu kuiva) karterisse. See sünnib näiteks siis kui TZ külili ajada.
Ei tunne küll TZ õlitussüsteemi aga tundub, et juhend on kirjutatud keskmisele vene traktoristile kes nõelte paigalhoidmiseks kasutab vähemalt kilo tavotti. Või on need äravoolutorud tõesti nii peened?
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 3
Teemad: 0
Liitus: Apr 2019
Maine:
0
Oskab keegi edasi aidata?Mootor sai uue sisu.
Probleem selles, et puuduvad madalad pöörded. Uue kütusepumba plunseripaari ja pihusti otsaga ikka sama jama.
Käima läheb aga tühikäigu pöördeid pole lihtsalt, kõrgemas vahemikus saab ilusti pöördeid reguleerida aga madalate peal lõpetab pump lihtsalt löömise.
Kolvi ja silindipea vahe 0.8mm, pihusti avanemine 140bar, pumba all 1,6mm siis kütus hakkab täpselt esimese märgi juures tõusma.
Vana pihusti ots sai puhastatud ja selle avanemine oli 125bar, enne remonti töötas selliselt umbes otsaga.
Pumba all oli enne 2,6mm ja kütus hakkas tõusma kahe märgi vahel ja selliselt töötas oma 20 aastat.
Vanas heas seades, vana plunseripaari ja pihustiga on täpselt sama mis uute osadega.
Pumba all olevate tihendite muutmisest ei muutu madalate pöörete osas midagi.
Pöörete regulaator(tsentrifugaal) sai ka lahti võetud, et võlli otsas laagri saaks ära vahetada. Vedru reguleerimise kruvi sai sama koha peale mis enne lahti võtmist. Kas siin võib olla probleem?
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Mootoril uus kolb,silinder, kõrgsurvepump aga mootor käima ei jää. Alguses külmalt läheb käima küll, käib nii minutikese kõrgetel pööretel kenasti ja siis vajub ära. Uuesti käima saamine pea võimatu, vahepeal jääb edasi tagasi popsuma ehk ei löö ringi peale. Sai proovitud süüdet hilisemaks aga siis ei saanud üldse käima. Kui käima läheb siis pöörded ka kõrged, isegi kui gaas on pigem maas, kui rohkem maha tõmmata siis sureb mingist piirist kohe välja. Kui pärast välja suremist enne pihustit kütusetoru lahti võta siis kütust pritsib küll ehk kütet peaks peale tulema. Kus võib veel viga olla?
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ma võtaks pihusti maha, keeraks selle toru otsa ja käega väntvõlli keerates veenduks et pump ikka jõuab kütte pihustist läbi suruda sooja mootoriga.
Enne proovimist on kaval pumpa fööniga soojendada et kindel oleks.
Need uued asjad võivad vabalt ka praak olla.
Postitused: 10,877
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Nii paraku on.
Ehk tuleb veenduda, et tööolukorras kütust üldse pumbas on ja et seda ka suudetakse silindrisse paisata.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
sai vahepeal masin tööle nokitsetud, kuid õigepea kiilus ka kinni. Lahti võttes avanes, et hooratta poolt oli väntvõlli vastukaal vastu korpust käinud ja selle tulemusena ka kinni kiilunud. Sai väntvõlli otsalaager uus pandud ja mootor uuesti kokku. Kokku pannes käis vänt vabalt ja lõtkudeta ringi. Läks käima ilusti ja käis puhtalt, pärast väikest 1-2 käigul tiiru sai kõigepealt kütus otsa ja pärast uuesti käima ajamist käis natuke ning kiilus uuesti kinni.... Oskab keegi kogenum enne uuesti lahti kiskumist arvata, milles asi võis olla või kus viga tehtud?
Postitused: 2,138
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Kumb väntvõlli laager sul ära läks? hoorattapoolne? Kas panid õige tähistusega laaagri asemele? Teine asi, vaata, kas kepsu laager on ikka elus (see, mis väntvõlli peal on)?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Hoorattapoolne jah, laager sai õige.
Postitused: 7
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Õlipump on uus ja torud lasin kokku pannes õhuga läbi, aga pole kordagi kontrollinud, kuidas pump tööolukorras lööb. Eeldasin, et uus pump võiks ikka toimida. Kuidas seda üldse õige kontrollida? Käega ringi ajades?