Belarus traktorid.

Pardon, see pole põkatsi teema nii, et suure tõenäosusega pole Sul pöörispead russil peal. Aga nende hiina või poola etteandepumpade osas jääb jutt samaks.

Kõrgsurvepump ise mis aegne? Uued põkatsi reaskahesed on ka põhimõtteliselt toorikud, mis juba remonti jõudnud on. Korpused lõhki, süüted mööda jne. Aga sul nagu ei saa siis piisavalt peale või on käsipump peetis. Nt.
Vasta

(14-05-2019, 00:09 AM)gruppen Kirjutas:  Need mitte "originaalsed" etteandepumbad, mille augud on ovaalsed või on lisaauke, et kinnitada - Senimaani on need kõik rämpsud olnud ja ükski pole normaalselt toiminud. 

Sa räägid uuest pumbast, mis varem pole töötanud? Kõrgsurvepump on uus, st kaasaegne? Pöörispea? Klapp on terve tagumises stutseris? Kaasaegsete klappide vedrud ongi pask.

Rusi teemas jagatakse ehk seda ridapumpa paremini kui põkatsi teemas. Seal läheks selle pumba arutelu juba tuumafüüsikaks. Samas kuna see pump on  pool russi oma, siis ehk kogemusi siin rohkem. 

Olgugi, et tegu on mul t25ga. Siis probleem on ikkagi 2se ridapumbaga ehk siis pool russi omast :Smile Identne sellega  oli pruuni värvi russia toode (pimenuudita kiiiluga)
https://www.periko.ee/et/a/kutuse-korgsu...mp-noginsk

Pump ise on aastast 2006 ja seisis mul riiulis eelmise aastani - sain ta uuena ilma etteande pumbata.  Sai ta komplekteeritud PM kaubamajas müüdava etteandepumbaga. 

(14-05-2019, 00:12 AM)gruppen Kirjutas:  Pardon, see pole põkatsi teema nii, et suure tõenäosusega pole Sul pöörispead russil peal. Aga nende hiina või poola etteandepumpade osas jääb jutt samaks.

Kõrgsurvepump ise mis aegne? Uued põkatsi reaskahesed on ka põhimõtteliselt toorikud, mis juba remonti jõudnud on. Korpused lõhki, süüted mööda jne. Aga sul nagu ei saa siis piisavalt peale või on käsipump peetis. Nt.

Ridapump ise aastast 2006. Russia originaal. Süütenurk õige (kahtlustasin ka seda ise algul)  Masin töötab ise korralikult (mingi 2min) , kuid peale ei saa korralikult kütet peale selles on kogu püant.  Etteandepump nagu ei suudaks imeda piisavalt kütet paagist peale. (olgugi, et paak täis) ja küttetrass ülekäidud (uued voolikud/otsad, tihendid ja kuskilt lekkimise märke pole)

Kuna käsipumbaga oli ka teema, siis kuidas see asja mõjutab See ei tohiks ju üldse mootori tööajal  töösse sekkuda. Ta on nö klapi taga kinni (mõlemad klapid peavad korralikult ) . Olgugi, et mul on hetkel sinna instaleeritud see nö uuematüübi käsipump  https://www.pmkaubamaja.ee/et/kasipump-m...-209b.html   - ei mängi see rolli.
Kui masina välja suretada, ja siis tõesti etteandepumba käsipumbaga lüüa 20x töötab jälle masin mingi 2min ideaalselt - seejärel kino jälle kordub.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Etteandepumbal jääb kolb kinni kui pisut soojeneb ning lahti pääseb siis kui käsipumbaga jahedamat kütet pumbata.
Klapimajandus ka muidugi võib ja saabki jääda kuidagi vildakalt kui stutsil see ava, mis peab klappi suunama on viltu sattunud.
Ma viimasel ajal olen hakanud neid plastikust klappide hädasid ravima tekstoliidist klappide tegemisega ja need plastikust "valujäägid" ära visanud.
Vasta

Kas MTZ 50 ja MTZ 80 vahekast ja korpus on erinevad? (kokkupuude 50-ga puudub).

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Varajase MTZ-50-ne vahekast on erinev, hilisema MTZ-50-el on korpus sama mis MTZ-80-el. 50-el pole vahekastis kordistit ja JVV 1000 pööret.
Vasta

On keegi ka 50 vahekasti jõuvõtuvõllile kaks kiirust ehitanud või käigupoolitaja?
Omal ka selline asi remondis ja kogun ideid.
Vasta

Ikka komplektina on neid külge poogitud, rohkem ei tea öelda.
Vasta

Ma pole 100 % kindlel oma väites aga kunagi kui russi remontisin siis keegi seletas, et kui detaili kood algab numbritega 240-bläbläblä siis  detailid sobivad nii 50 kui 80. Kui algab numbritega 50-jne siis pole paljud asjad ülespoole ehk 80 suunas vahetatavad. Näiteks mootoriplokk on selline kapriisne teema.
Mul näiteks vahekasti korpus enda vanal 52 80 oma. Siduripiduri võlli avaga. Augule on punnid ette löödud ja jokk. Kunagi ekslikult arvasin, et on aeglustiga vahekasti korpus aga tuli välja, et 80 oma hoopis. Ma pole traktorit nii pooleks tõmmanud, et sisse vaadata mis seal see võllimajandus sees teeb.

Aquila captas non muscas.
Vasta

50 ja 80 vahekastis on üks poldiauk vahet. 50 puudub valukoht. Tehakse koonuskiil ja teiseltpoolt  mutter ette. Õhtupoole saan tüübiga ühendust kes talvel 50 kasti 80 pani.

Aquila captas non muscas.
Vasta

50 kasti läheb ilusti 80 staff sisse. Kui aga tahad 50 vahekasti 80 külge panna siis 80 on 2 poldiauku  käiguksti ülaservas rohkem. Saab puurida augud ja viltuse seibiga asja paika panna.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Hästi, omal mure sellien, on mingi hübriidruss, käiguaeglustit/kiirendit pole ,1000 jõuvõttu ka pole aga mõlema toleks vaja. Seepärast uurisingi, et kas saan samasse korpusesse laduda vajalikud jupid. Tundub ,et saab, kuigi uurin, kas ja mis koodiga korpus on.
Kas tagasilla korpus on sama 50 ja 80?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(17-05-2019, 10:53 AM)saarrand Kirjutas:  Hästi, omal mure sellien, on mingi hübriidruss, käiguaeglustit/kiirendit pole ,1000 jõuvõttu ka pole aga mõlema toleks vaja. Seepärast uurisingi, et kas saan samasse korpusesse laduda vajalikud jupid. Tundub ,et saab, kuigi uurin, kas ja mis koodiga korpus on.
Kas tagasilla korpus on sama 50 ja 80?

koode pole võrrelnud kuid põhimõtteliselt tagasilla korpus sama 50-l ja 80-l. 80-l on käigukasti kaane all keskel kaks lisa kinnituspolti liites mida 50-l pole.
just tegin remonti kogu kupatusele ja 80 tihend läheb nagu valatud, poldiaugud sobivad.
Vasta

Mõned aastat tagasi tehti ühel MTZ-82el tehti täielik remont esisillast tagasillani kuna tagasillal olid sillapealse terasplaadi poltide keermed rikutud sügiskünni ajal kukkus ader tagant kogu kupatusega ära. viimane lõpp enne remonti oli kammitsadega kinni tõmmatud plaat. Siis panime alla talle (MTZ-50 mis oli enne PE-0,8 kopp) käigukasti ja tagasilla. Käigukasti pidi hiljem ikka ringi vahetama, kuna lõi arusaamatul põhjusel korpusel tüki välja.
Vasta

(17-05-2019, 10:53 AM)saarrand Kirjutas:  Hästi, omal mure sellien, on mingi hübriidruss, käiguaeglustit/kiirendit pole ,1000 jõuvõttu ka pole aga mõlema toleks vaja. Seepärast uurisingi, et kas saan samasse korpusesse laduda vajalikud jupid. Tundub ,et saab, kuigi uurin, kas ja mis koodiga korpus on.
Kas tagasilla korpus on sama 50 ja 80?

2002 aasta kataloogis http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tract...(2002)/91/  on МТЗ-80 tagasilla karter 50 koodiga. "50-2401015  5Картер заднего моста".0-2401015
Корпус заднего моста в сборе
50-2401015
Корпус заднего моста в сборе
50-2401015
Корпус заднего моста в сборе
   550-2401015
Корпус заднего моста в сборе
0-2401015

Корпус заднего моста в сборе
Vasta

(17-05-2019, 19:42 PM)deeremees Kirjutas:  Mõned aastat tagasi tehti ühel MTZ-82el tehti täielik remont esisillast tagasillani kuna tagasillal olid sillapealse terasplaadi poltide keermed rikutud sügiskünni ajal kukkus ader tagant kogu kupatusega ära. viimane lõpp enne remonti oli kammitsadega kinni tõmmatud plaat. Siis panime alla talle (MTZ-50 mis oli enne PE-0,8 kopp) käigukasti ja tagasilla. Käigukasti pidi hiljem ikka ringi vahetama, kuna lõi arusaamatul põhjusel korpusel tüki välja.

Keegi mekaanik jättis üleliigset kaupa kasti.
Vasta

On pakkuda korralik vedav sild, silindrikronsa käib poltidega külge, pärit on 920 küljest, ehk siis variant ennem sirget silda. Kui kellegil huvi, siis privaatsõnum.
Vasta

Kuna eespool oli palju erinevaid pilte silindriga rooli tegemisest kinnituseta sillale siis pakun oma versiooni ka vaatamiseks välja:
[Pilt: 01120829294c7a8.jpg]
Ennem oli selline:
[Pilt: 01120829139b6ad.jpg]
Ja vahepeal selline:
[Pilt: 0112082917855b0.jpg]
[Pilt: 0112082919ce365.jpg]
Igaks juhuks sai neid klotse rohkem lastud lõigata kui hetkel vaja oli.
Keevitamisest niipalju, et silla peaks siledaks käiama vähemalt nii sügavale et poorid ära kaovad sest muidu ei tule keevitus hea nagu mul juhtus nurkadega.
Muidugi sai see ära faasitud nõnda, et keevitust sai vähemalt 8mm sügavuseni ja keevitatud silda alt võtmata.
Pärast koos sillaga üle värvida ja peaks igati liikluseks kõlblik olema.
Vasta

(21-05-2019, 13:31 PM)2715 Kirjutas:  ...
Muidugi sai see ära faasitud nõnda, et keevitust sai vähemalt 8mm sügavuseni ja keevitatud silda alt võtmata.
Pärast koos sillaga üle värvida ja peaks igati liikluseks kõlblik olema.

Ja korralik töö kahtlemata ongi.

Rõhk sõnal: korralik.
Vasta

(21-05-2019, 13:31 PM)2715 Kirjutas:  [Pilt: 0112082919ce365.jpg]

Selliselt lähenemine ongi visuaalselt ja praktikas ainuõige. Endale tegin ka samamoodi. Küll mitte nii filigraanselt. Mul klots tavaline ristkülik ja poldiaukude juures roolisilindri kronsteini kuju jäljendatud ei ole. Nagu eespool öeldud, oli suurim töö sillakaare lihvimine ketaslõikuriga. Freesiga asi lõbusam.
Vasta

Probleem selline, et ei saa MTZ-50-el pihustite ülevoolu toru pidama. Panin kõik uued õiges mõõdus seibid ja uued poldid, aga ikka ei jää pidama. Töötades leemetab välja kütet.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne