Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Ilma aeglustava ratareduktorita ei jaksa ka originaalmootor midagi puhuda, vaid ummistub. Või hööveldad 4 cm kaupa...
Puhurit pole uue pajaga proovinud, kuna puhuri reduktor andis otsad ja seni pole leidnud motti puhurit ringi keerata.
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Rattareduktor on kasulik, et paksu või rasket lund puhuda. Kerget vastsadanud lund puhub ka esimese käiguga, kuni 5 cm sulalund seedis ka ära (aga tahtis põhjagaasi saada).
Liiga ahneks minnes lööb väljaviske umbe ja tapab õhvakese ää.
Ehk pane esimeses lähenduses ilma. Ketid võiks ühel rattal peal olla. Kui on mõlemal, ei pruugi kehvem mees pöörata jaksata. Kui kummalgi pole, siis kipub pidamaisest kole palju puudu jääma. Samas ühe ketiga tahab jälle kangesti pöörata... Füüsika, kastead.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 100
Teemad: 7
Liitus: Sep 2010
Maine:
1
Tere
Mul Jikovi karburaatoriga motoplokk koju veetud. Käivitub esimesest tõmbest aga peale 2 minutit sureb välja. Mõnel päeval käivitub uuesti järgmiseks minutiks- teisel päeval ei käivitu üldse. Milles asi? kondekas läbi? needus peal?
Postitused: 10,754
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Kas säde on, kui käima ei lähe?
Et seal poleks ikaldunud vändasimmerid...
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Panin enda MF-ile, mis julgelt 20 aastat seisnud elukaaslase vanaisa juures nii õues kui garaazis peale 6,5HP mootori ja olen ülimalt rahul. Mul pole küll otseselt mootoriga aiakäru järele vajadust, aga aeg ajalt päris hea prahti hoovist vedada, ei pea raskema tehnikaga murule trügima. Eile vedasin 3 koormat saepuru kuuri eest ära ja täitsa asjalik pill. Jõudu niiet tapab. Pigem oleks esiosale raskust juurde vaja, järsemast mäest üles minnes võtab rattad ringi - haardumist jääb väheks.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Ärataks vana teema ellu.
Kuna enda hoovinarr otsustas tähtajatu töölepingu ühepoolselt ja etteteatamiseta lõpetada(järjekordse karteri hermeetilisuse kaotuse tõttu) siis on arutusel peale eelmist lepingu rikkumist lubatud karistuse(originaalmootori asemele uus "hiinakas") täideviimine.
Patsiendi lahkamine veel läbi viimata.
Kuna õige mitmel foorumlasel selline temp juba ära tehtud siis enne kui mootori otsingutesse sukeldun siis uuriks pisut teemat.
6,5 HJ võiks motoriseeritud aiakärule piisav olla?
Kas kodanikud on vajalikud tuuningjupid ise valmistanud või piiri tagant tellinud?
Või on mõni kodanik võimeline kokkuleppel ka sobivad detailid ise valmistama?
Kuivõrd valutu on nende läti meistrite kätetöö kasutamine? Piltide järgi tundub et endiselt tuleb nende komplekti kasutades puurida poltide jaoks avad läbi siduri vedava osa? See karastatud materjal seal ilmselgelt manipulatsioonidele vastupanuta alluda ei taha.
Kas mootori kinnitamine ainult nelja poldiga väntvõlli otsa poolsest küljest on piisav või peaks mootori alumistele kinnitustele ka ühendused tegema? Lattniidukiga väristab päris korralikult ja neljataktiline ka raskem kui originaal.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Kas keegi ka MTZ 05 jaoks seda vahetükki teeb?