Postitused: 18
Teemad: 0
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
Neid vanemaid 1.9-id vist leiab jah juba piisavalt aga ise mõtleks ehk veidi uuema 1.9 66kw või 1.9 81kw peale. Miinuseks muidugi see, et need mootorid vajavad aju aga ei ole raske käima saada kui elektrit ei karda. 66kw pandi ka Golf 3 peale (risti mootor), usun, et ka Golf 4 (risti mootor) ja Passat B5 (piki mootor) peal olevatel mootoritel vajalikud kinnitus augud olemas. Viimased mootorid liiguvad ka kohati päris odavalt.
Postitused: 2,483
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(12-05-2019, 09:18 AM)J.Aru Kirjutas: Neid vanemaid 1.9-id vist leiab jah juba piisavalt aga ise mõtleks ehk veidi uuema 1.9 66kw või 1.9 81kw peale. Miinuseks muidugi see, et need mootorid vajavad aju aga ei ole raske käima saada kui elektrit ei karda. 66kw pandi ka Golf 3 peale (risti mootor), usun, et ka Golf 4 (risti mootor) ja Passat B5 (piki mootor) peal olevatel mootoritel vajalikud kinnitus augud olemas. Viimased mootorid liiguvad ka kohati päris odavalt.
Loomulikult tuleks vaadata võimalikult suurte vatikilodega erimit, nende logisejate kohta on ka knowhow-d veskikoormatena saadaval ning lisajõu võtmine käib soodsalt.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ka vanemal 1.9 66kw pidi vist kinitused ringi tòstma kui öigesti tölkisin. Suurem küsimärk on aga pigem käigukastiga sobitumine. See juhendis olev mootor istub nagu originaal. Mida rohkem tööd istutamisega, seda kindlam olen, et projekt jääb kuuri mädanema.
Postitused: 2,483
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Poldivalem mäletsemistmööda kodadel sama, elik otse otsakruttimise teema. Vähemalt Audi 80 olid 1.9 masuudipressil ja 2.0 bensukal samad kastid.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 2,677
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Mehed poe taga rääkisid, et kastid on samad, kuid diffrid erinevad ja omavahel vahetatavad.
Ning 66 ja 81 tdi mootori küttepumpa annab paaritada 55kw aaz pumbaga, kuid see muutuva geomeetria värk tuleb ka kuidagi teistmoodi lahendada.
Postitused: 18
Teemad: 0
Liitus: Jun 2016
Maine:
0
Eks see elektroonilise pumba asendamine mehaanilisega ole jah see teema, et kes kummaga ennast rohkem kodus tunneb. Pole küll oma silmaga mehaanilise pumbaga 66kw või 81kw mootorit näinud aga orginaal mehaanilise pumbaga mootori puhul tahmab üsna räigelt kui kütet peale keeratud. 81kw võiks niisamagi piisav olla ja lisa jõudu tahtes korraliku aju ringi kirjutamisega ei hakka tahmama (muidugi see enam nii väga odav lõbu pole). Ajuga mootori käima saamiseks ei tohiks olla rohkem vaja kui immo eemaldamine ja mõned toited ajule.
Kusjuures enamus 66kw ei ole geomeetriaga turboga, Golf 4 peal oli osadel 66kw-tel geomeetriaga, Passati peal kõik 66kw mootorid ilma geomeetriata. Samas isiklikult meeldib geomeetriaga turbo rohkem, jõud juba 1600 pöörde juures täiesti arvestatav, iseasi küll palju maastikul sellest puudust hakkaks tundma, et kas hakkab 400 pööret varem või hiljem liikuma.
Postitused: 2,483
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(12-05-2019, 23:03 PM)J.Aru Kirjutas: Eks see elektroonilise pumba asendamine mehaanilisega ole jah see teema, et kes kummaga ennast rohkem kodus tunneb. Pole küll oma silmaga mehaanilise pumbaga 66kw või 81kw mootorit näinud aga orginaal mehaanilise pumbaga mootori puhul tahmab üsna räigelt kui kütet peale keeratud. 81kw võiks niisamagi piisav olla ja lisa jõudu tahtes korraliku aju ringi kirjutamisega ei hakka tahmama (muidugi see enam nii väga odav lõbu pole). Ajuga mootori käima saamiseks ei tohiks olla rohkem vaja kui immo eemaldamine ja mõned toited ajule.
Kusjuures enamus 66kw ei ole geomeetriaga turboga, Golf 4 peal oli osadel 66kw-tel geomeetriaga, Passati peal kõik 66kw mootorid ilma geomeetriata. Samas isiklikult meeldib geomeetriaga turbo rohkem, jõud juba 1600 pöörde juures täiesti arvestatav, iseasi küll palju maastikul sellest puudust hakkaks tundma, et kas hakkab 400 pööret varem või hiljem liikuma.
Maastikul ikka nii, et mida madalamalt vägi saadaval, seda asisem. Niisamuti ei võta tükki küljest laiem pööretevahemik, milles enamus väänet käepärast.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 6,856
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Sellise ümberehituse juures on mootori - käigukasti bolt-on sobivus kõige tähtsam. Mootori käpad on nohu võrreldes kasti vaheplaadi ehitamisega. Või uue sisendvõlli tegemine...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 48
Teemad: 2
Liitus: Jun 2018
Maine:
0
Vabandan juba ette postituse risustamise pärast.
Aga kuna Iltise teemal aktiivsemaid kohti kui see ei ole, siis julgen siia postitada.
Nimelt on Tepingus üle üks uus, meie tehtud Iltise tent. Sai see valmistatud Kaitseliidu tellimise peale (suusõnalise). Paraku jäi see projekt neil toppama, ja meil raha saamata.
Saan aru, et Iltiseid siin Maarjamaal palju ringi ei vura. Aga enne kui me selle tendi pajalappideks lõikame pakun siin.
Hind ei ole marmorisse raiutud, aga kasti õlle eest siiski kätte ei saa.
Postitan sama pakkumise ka müügi kuulutusse, kuigi kahtlen kas Iltise mehed sealt varuosasid otsivad.
Pilte sellest tendist ei ole hetkel pakkuda, kuna kokku lapituna ei anna nii ehk naa asjast ülevaadet.
Kui juba kuritarvitamiseks läks, siis ootavad oma peremeest ka Iltise esiistmete kobedad poroloonid ja tagumiste klapptoolide pehmemad palad.
Ette ja pärast vabandades Kalev.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
ega munga ja iltise presendid ei juhtu kogemata samad olema?
Postitused: 48
Teemad: 2
Liitus: Jun 2018
Maine:
0
24-05-2019, 21:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2019, 21:02 PM ja muutjaks oli
Seping.)
No jah, sarnased nad on. Aga ma olen täiesti kindel, et Iltise katus mungale ei sobi. Erinevad firmad ja ajavahe ka päris suur.
Huvitav kas Eestis tõesti mõni Munk liikvel, kes uut katust vajab. Kui on, siis ootame külla.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
mul munga 8 seisab ootel.
ja sugulus kahe masina vahel on ju justkui täitsa olemas.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Munga peaks olema Iltise eelkäija. Bundeswehr on päris palju oma maastikusuutlikusvõimekusega masinaid vahetanud. Praegu peaksid hakkama vahetuma G mersud kui ei eksi...
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Kui juba päevikusse kirjutamiseks läks, siis järgmised uudised: ikka veel pole remondist saanud ´´halli karpi´´. Ilmselt on see transistori pakk nii väike, et uudeti ära kaotada sest endal pole ükski pakk Brittidelt üle 4 päeva tulnud (jubin väidetavalt tellitud kuskil aprilli viimastel päevadel).
Samuti on ilmselt kojameeste mootor kutu, sest endiselt lööb kaitsme läbi. Selle asjanduse juures on vähemalt minu jaoks huvitav nähtus: kui kojamehi tegin, siis sai pidevalt sisse ja välja lülitatud (kojameeste õige asend) ja kõik oli korras. Järgmine päev põles kohe kaitse läbi. Vahetasin teist korda kaitsme - kohe põles läbi. Vahetasin veel korra, sai paar korda kojamehi lülitada ja kuskil kolmanda või neljanda lülitamise järel põles uuesti kaitse. Ei oska isegi viga kuskilt otsida.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Ilmselt jätan ülimalt idioodi mulje aga paluks seletust, kuidas see mooduliga süsteem töötab? Minu arusaama järgi peab minema moodulisse vool. Samal ajal läheb vool ka süütepooli läbi mürafiltri. Poolist peaks väljuma siis vastav pinge (24v minu puhul) ja liigub moodulisse, kus hakkab siis toimuma maagia süüteks.
Postitused: 656
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Nüüd siis mingil imelikul põhjusel lartsatas masin käima. Ausalt öeldes ei teagi mida tegin. Kas oli uuesti erinevate kontaktide puhastamine, uus süütemoodul (mis muide saamise päeval ka ei tahtnud koostööd teha), tont seda teab. Mudisin käimise ajal erinevaid kaableid kuid anomaaliaid ei esinenud ja käib paremini kui enne, isegi tühikäigul ei taha surra 10 min pärast.
Kuna mott oli vahepeal juba kadunud, siis ei teinudki masina peal suurt midagi. Nüüd aga peeglid külge, veel viimased katted/liistud, süütekaablid korralikult kinni ning tent peale.