15-05-2019, 00:21 AM
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
(16-05-2019, 19:06 PM)saarlane87 Kirjutas: https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow
Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?
(16-05-2019, 20:37 PM)unimüts Kirjutas:(16-05-2019, 19:06 PM)saarlane87 Kirjutas: https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow
Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?
Joppenpuhh --- Mida kõike leidub : täna enam peale MORSSI ei võta.
Jah need on harkovi t25 originaalid XTZ - harkovi traktoiri tehase märgiga. - pole tegu t40 raskustega.
Esmakordselt näen selliseid asju. Mina ise ei uskunud, et selliseid Eestis leidub.
(17-05-2019, 09:04 AM)Meistrimees Kirjutas:Need nii ja naa. See on nn.unifitseeritud toode. Algul tulid need põkad üldse T- 40 tarbeks mõeldud raskustega tehasest. Õige oleks neid lihtsalt raskusteks nimetada.(16-05-2019, 20:37 PM)unimüts Kirjutas:(16-05-2019, 19:06 PM)saarlane87 Kirjutas: https://mega.nz/#F!7sUBzCTK!uG1aDpVOVAPSAqVLGFmRow
Kas need esiraskused võiksid originaalid olla?
Joppenpuhh --- Mida kõike leidub : täna enam peale MORSSI ei võta.
Jah need on harkovi t25 originaalid XTZ - harkovi traktoiri tehase märgiga. - pole tegu t40 raskustega.
Esmakordselt näen selliseid asju. Mina ise ei uskunud, et selliseid Eestis leidub.
Miks te neid esiraskusteks nimetate? Need ju tagaratastele mõeldud.
(24-05-2019, 16:09 PM)MadR Kirjutas: Viimasel ajal on hakanud vanatüübi 25e jagaja sõites häält tegema. Kui natuke kangi liigutada lõppeb see niiöelda undamine ära. Kuid mingi aja tagant hakkab jälle undamine pihta, mida kahtlustada?
(29-05-2019, 18:49 PM)muska71 Kirjutas: ...
ja tuleb kolvid maha võtta muidu uusi peale ei saa.
(31-05-2019, 08:45 AM)muska71 Kirjutas: rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.
(31-05-2019, 09:10 AM)2715 Kirjutas:(31-05-2019, 08:45 AM)muska71 Kirjutas: rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.
Saab küll keevitada aga mismoodi see lekkimist vähendab?
Lekivad ikka kolvivarre mansett ja kolvi tihend ning käigupiiraja kolb.
Muud liitekohad muutuvad väga edukalt hermeetiliseks kui kasutada hüdraulika tihendamiseks mõeldud kummitooteid.
Samas kui kui ikka ei viitsi tihendeid vahetada peaks hoopis uue silindri tegema tänapäevasest materjalist kolvivarre ja tihenditega ning ei pea 10 aastat ühtki silindri tihendit vahetama.
(29-05-2019, 20:15 PM)v6sa Kirjutas:(24-05-2019, 16:09 PM)MadR Kirjutas: Viimasel ajal on hakanud vanatüübi 25e jagaja sõites häält tegema. Kui natuke kangi liigutada lõppeb see niiöelda undamine ära. Kuid mingi aja tagant hakkab jälle undamine pihta, mida kahtlustada?
Tagastusautomaadi kuulid/pesad kulunud ja hakkab kangi allavajumisest läbi laskma.
(31-05-2019, 09:10 AM)2715 Kirjutas:(31-05-2019, 08:45 AM)muska71 Kirjutas: rippsüsteemi silindri otsakaaned on teras või malm?ehk kas on keevitatav?kasutan vähe ja silinder tilgub kui maahlakask ja mõtted ümber teha lekkivaid kohti vähemaks.no ei viitsi pidevalt tihendeid vahetada.
Saab küll keevitada aga mismoodi see lekkimist vähendab?
Lekivad ikka kolvivarre mansett ja kolvi tihend ning käigupiiraja kolb.
Muud liitekohad muutuvad väga edukalt hermeetiliseks kui kasutada hüdraulika tihendamiseks mõeldud kummitooteid.
Samas kui kui ikka ei viitsi tihendeid vahetada peaks hoopis uue silindri tegema tänapäevasest materjalist kolvivarre ja tihenditega ning ei pea 10 aastat ühtki silindri tihendit vahetama.
(31-05-2019, 17:41 PM)I.A Kirjutas: Lolli juttu ajad, üldjoontes kes tänapäeval vene traktorit peab, sel üldjuhul pole käed persest välja kasvanud. Ei saa aru su mõistest, kui keeruline saab olla silindrimansettide vahetus? Saab Ka tänapäevase silindri väga hea hinnaga otse tootjalt, kui ukse taga käia. Bhc ja nuia pmt näiteks,jne.