(23-06-2019, 18:40 PM)muska71 Kirjutas: töötab muidu aga kehvemalt kui kompresioon peal.praegu ei regullinud kuna kõik läks samamoodu kokku kui varem oli isegi vardad samas augus.kunagi võsa kah kommis,et korras pada kompresiooni maha tõmbamine ei seiska.
Samamoodi kokku? Hülsi aluse vasktihendi ka jätsid vana ja see ei liikunud kuhugi poole? Samuti ei paigaldanud plokikaane ja hülsi vahele nüüdsel ajal saada olevat vaskrõngast? Uue hülsi korral võib ka selle kõrgus võrreldes vanaga natuke teine olla.
Tasub siiski klapid uuesti reguleerida.
Nagu siin juba öeldi, siis korras deko peab käiva mootori maha suretama valge suitsu saatel. Ja peale tõmmatud dekoga mootor käima hakata ei tohi. Kui, siis mõned põhjused.
Võivad jah lülitushoova nukid kulunud olla:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...060-a.html
Nookurisse kulutavad klapisääre otsad astme. Lehtkaliibriga sel juhul klapivahe paika panemisel täit korrektsust ei saavuta.
Klappide korrektne reguleerimine. Natuke mootori ehitusse süvenedes ei ole vaja otsida rihmarattalt surnud seisu märke, vaid näeb mootorit keerates ja klappide liikumist jälgides õige koha ära.
Näinud ka sellist klappide reguleerimist, kus tuimalt keerati rihmarattast ülemine surnud seisu märk ja raiuti, et nüüd õige. Seda aga ei taibatudki, et ega iga väntvõlli pöörde peal kohe klappe reguleerida ei saa.
Kuna majapidamises kolm 25-te, siis proovisin. Seiskuvad kõik dekoga valge suitsu saatel. Mootorid 900 pluss tundi, kuni mitu kap remonti läbinuteni. Üks tuli just heinamaalt ja ei lähe sooja mootoriga ka miskit moodi deko peal käima.
Nii et Ksf võsa juttu päris tõena võtta ei tasu.
Küll aga isa rääkis, et kunagi vana Harkov oli mingil põhjusel lõhkuma läinud. Siis deko ei aidanud ja pidi käigu ja siduriga ka kaasa aitama maha suretamiseks.