Postitused: 111
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Sügisel sai ostetud Respo keevisraamil 1,5x3m haagis koos 40cm portekõrgenduste ja tendiga. Otse resposse kirjutades teevad ehk veidi alla ka. Haagis koos lisadega ja registreerimisega tuli törts alla pooleteise kätte. Hetkelgi vist osad soodukaga respo lehel müües.
Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Mul on 530kg kandevõimega poltliitega Respo haagis. Ei saa öelda et ülekoormust ei kannataks. Sellega on ikka roppuseid tehtud. Suurim koorem oli 2400kg haagisel 1000kg on selline tava koorem. Spetsiaalselt sild on 1200kg haagise oma. Siiani kulu 5 aasta jooksul 2 rattalaagrit ja tuleklaase. Kasutusel 4 pere vahel. Peab vastu küll
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Ksf! Raivo mõtles seda, et valikut pole - mõlemad lingid viivad ühe ja sama haagise juurde.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Pole küll teiste haagistega kursis aga Respo vastu on suur lugupidamine.Mul üks algusaegade resposid mis tehasest tuli ja tänaseni rivis. Rattalaagid tahavad vahetust ja uut põhja juba hakkab nõudma. Veopea sai ka uus pandud kuna lihtsal venis välja. Aga need 25 aasta peale ära jagada siis pole üldse kulutused märkimist väärt. Maja ehituse ajal sai veetud selliseid koormaid,et Carina ei jõudnud käru kinni pidada.
Kasutan seda käru nii sõiduauto järel kui ka MF-70 sabas. Sai tehtud spets ühendus kolmnurk MF-ile ja leiab raksendust kodus abitöödel kuhu põkaga ei mahu ronima.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,610
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
06-07-2019, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2019, 10:29 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
(06-07-2019, 09:31 AM)muska71 Kirjutas: (05-07-2019, 18:23 PM)viplala Kirjutas: Huvitav kus see kirjas on, et piduriteta haagisel ei või pidureid olla?
see peaks passis kenasti kirjas olema.
Jätame arvamised ja spekulatsioonid.
Minu omal MNT e-teeninduses küll mingit pidurijuttu ei ole:
MÕÕTMED
Pikkus 3810 mm
Laius 1645 mm
Kõrgus 780 mm
Rööbe -
MASSID
Täismass 750 kg
Registrimass 750 kg
Tühimass 190 kg
Kandevõime 560 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 35 kg
TELJED JA REHVID
Telgede arv 1
Rattaid 2
Telgede vahe(d) ehk baas(id) 2520 mm
MUUD ANDMED
VIN-koodi asukoht tiislil paremal
Tehase etiketi asukoht veokasti parempoolsel poordil ees
Uksi 0
Istekohti 0
Modifikatsioon L
Tüüp C-1
Variant -
Versioon -
Tüübikinnituse nr. -
Keretüüp DC
Märkused -
Ümberehitusluba
Teljed Rehvid Lubatud suurim teljekoormus Registri teljekoormus Juhttelg Veotelg
1.telg
155 R13 74G
750 kg 750 kg
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Ise ostaks Respo ja rohkem ei mõtleks selle teema peale.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
100% kui vähegi rahakott kannatab mine piduritega haagise peale. Teenib ennast esimese korraga tassa kui sõiduauto taga vaja natuke tugevamalt pidurdada.
Postitused: 159
Teemad: 0
Liitus: May 2019
Maine:
0
Ise olen täpselt sama meelt, et kui rahakott kannatab siis piduritega. Talvel kui vaja pidama saada on ka ikka päris suureks abiks kui koorem taga pidurdab...
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ise olen sama meelt, kui midagi vaja vedada, siis võiks hoopis kaubik olla.
Vene ajal ehitasin Lada taha käru, millega vedasin tonniseid koormaid. Ei vahetanud rattalaagreid ega polnud vaja värvida. Tuled olid kenasti purunemise eest kaitstud ja kast oli duralumiiniumist. Eesti ajal hakkasid seadused üha paremini toimima ja otsustasin kärust hoopis loobuda. Pole mõtet kärul, millele võib peale panna 100kg. Selle võib ära vedada hoopis pagasnikus. Sellest ajast peale on mul olnud väiksed kaubaveomasinad. Kõik veod on veetud. Isegi kaasa on nendega puid vedanud. Käruga on võhikul raskem toime tulla.
Selline minu 10 kopikat teemasse.
Postitused: 650
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Momendil ju jutt käibki peamsiselt sprinteri taga veerevast asjast?