10-06-2004, 20:59 PM
\"Keskpäevases praamis\"oli minu mäletamist mööda linnaliini variant.
Soobel Kirjutas:Mulle meenusid mingid vôtted, kus Lazi sisu filmiti pealtpoolt (vist \"Mehed ei nuta\"). Kas seal sôitis mingi \"puldankatusega\" LAZ? Kuskil filmis olen sellist veelgi kohanud.ETV näitas laulupeo reklaamklippi, kus vilksatas kaader sellestsamast filmist, filmitud bussi seest. Selgesti oli näha katuseava tagaotsa \"lõõtsaks\" lükatud presentkatus.
Martti Kirjutas:Üks küsimus Kavz 653 kohta: kui kõrge see on tehase andmete järgi ja kui palju need andmed võivad erineda?
mrali Kirjutas:Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks...Mäletan sellist miilitsaautot varasest lapsepõlvest, oli veel sinine, punase triibuga. Tollal polnud vististi veel kaineriautosid ja tänavale magama jäänud parmusid veeti ära just sellise autoga.
Martti Kirjutas:Aga ma mõtlen just selle uuema kabiiniga Gaz 53 kabiiniga, ja millel on mootor V8.
mrali Kirjutas:2340 millimeetrit annavad 1971.ja 1978.aasta spravotšnikud.
Tegu aga ideeliselt (KavZ/PAZ-653 näol) GAZ-51 sanitaarvariandiga,millel säilis ka 51 originaalkabiin.Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks...
mrali Kirjutas:Tegu aga ideeliselt (KavZ/PAZ-653 näol) GAZ-51 sanitaarvariandiga,millel säilis ka 51 originaalkabiin.Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks...
Sillu Kirjutas:3.)Selle ZiS-127 restaureerimisest oli artikkel 2000. aasta Autolehes nr. 25. Paraku aga läks Eesti Buss pankrotti. Loodetavasti siiski leidub keegi ,kes restaureerimistöö lõpule viib ning kunagi on meil lisaks Tartu meeste taastatud Ikarus Lux`ile ,Saurerile ja Opel Blitz`ile ning TAKis taastatavale Ikarus 260le juures veel üks unikaalne buss.
mossepower Kirjutas:Sillu Kirjutas:3.)Selle ZiS-127 restaureerimisest oli artikkel 2000. aasta Autolehes nr. 25. Paraku aga läks Eesti Buss pankrotti. Loodetavasti siiski leidub keegi ,kes restaureerimistöö lõpule viib ning kunagi on meil lisaks Tartu meeste taastatud Ikarus Lux`ile ,Saurerile ja Opel Blitz`ile ning TAKis taastatavale Ikarus 260le juures veel üks unikaalne buss.
Ei usu... sest seal jääb iga kuuga juppe järjest vähemaks ja küll see varsti utiliseeritakse ,kui keegi kätt vahele ei pane... üks esiklaas on ka nüüd puru ja eest on juba palju vidinaid puudu.