Vanad bussid?

\"Keskpäevases praamis\"oli minu mäletamist mööda linnaliini variant.
Vasta

Oskab keegi öelda kas tegemist on originaal Paz bussiga või on masin ümber ehitatud. http://www.pilt.ee/view/123486/
Vasta

Minumeelest reisijatevariandist ümber tehtud,sellele viitab voldikuks.PAZil oli ka oma termo/külmikfurgoon (indeks PAZ-3742 \"Pingvin\"),sel polnud küljeaknaid,ka küljeuks oli tavaline ja tagukse jaoks katusele tehtud kandiline pikendus.Vt ka http://denisovets.narod.ru/paz/pazpages/paz3742.html
Vasta

Soobel Kirjutas:Mulle meenusid mingid vôtted, kus Lazi sisu filmiti pealtpoolt (vist \"Mehed ei nuta\"). Kas seal sôitis mingi \"puldankatusega\" LAZ? Kuskil filmis olen sellist veelgi kohanud.
ETV näitas laulupeo reklaamklippi, kus vilksatas kaader sellestsamast filmist, filmitud bussi seest. Selgesti oli näha katuseava tagaotsa \"lõõtsaks\" lükatud presentkatus.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Nonii. Albus aastaid vedelenud LAZ bussi pole enam seal. Karta on, et vanarauahundi lõugade vahel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Nädalavahetusel Piibe maanteed mööda Tartu poole sõites tabas mind täielik üllatus - Vaimastvere ja Kärde vahel vuras mulle vastu täies hiilguses PAZ-652, helerohelise-valge kirju isend.

Ma ei saanud eksida - rihveldatud küljeplekid ja nelja püstise avaga radiaatorivõreplekk ees reetsid isendi selgelt. Asi käis sedavõrd kähku, et ma asja fotole jäädvustada ei saanud ja vaatamata jäi ka numbrimärk, mille alusel oleks saanud ARKi päringu teha. Jäi ka tuvastamata, kas buss oli rahvast täis või tühi.

Kas tõesti on keegi sellele elu sisse puhunud? Või on miskisele 672le antud mõnede uute kereplekkide abil 652 retrohõnguline välimus?

Vaata ka http://denisovets.narod.ru/paz/pazprototips/PAZ652.jpg

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Üks küsimus Kavz 653 kohta: kui kõrge see on tehase andmete järgi ja kui palju need andmed võivad erineda?
Vasta

2340 millimeetrit annavad 1971.ja 1978.aasta spravotšnikud.
Tegu aga ideeliselt (KavZ/PAZ-653 näol) GAZ-51 sanitaarvariandiga,millel säilis ka 51 originaalkabiin.Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks... Big Grin


Martti Kirjutas:Üks küsimus Kavz 653 kohta: kui kõrge see on tehase andmete järgi ja kui palju need andmed võivad erineda?
Vasta

mrali Kirjutas:Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks... Big Grin
Mäletan sellist miilitsaautot varasest lapsepõlvest, oli veel sinine, punase triibuga. Tollal polnud vististi veel kaineriautosid ja tänavale magama jäänud parmusid veeti ära just sellise autoga.
Oli ka Kavz-sanitaarauto (beež, ustel punased ristid).

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Aga ma mõtlen just selle uuema kabiiniga Gaz 53 kabiiniga, ja millel on mootor V8.
Vasta

Vist mõtled KAVZ-685/3270 (ehk Hiina Ikarus või seanina).Minu teada 52/53 kabiiniga 653 ei ole kunagi tehtud.KAVZ-685 kõrgusnumbriks annab spravotšnik 2835 mm.

Martti Kirjutas:Aga ma mõtlen just selle uuema kabiiniga Gaz 53 kabiiniga, ja millel on mootor V8.
Vasta

Tänan , nüüd tean kui kõrge garaaz teha, kui selline sõiduk peaks kätte sattuma.
Vasta

mrali Kirjutas:2340 millimeetrit annavad 1971.ja 1978.aasta spravotšnikud.
Tegu aga ideeliselt (KavZ/PAZ-653 näol) GAZ-51 sanitaarvariandiga,millel säilis ka 51 originaalkabiin.Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks... Big Grin

Üks miilitsa PAZ-653 kollane ja sinise triibuga paistab ka siit pildilt.
Vasta

mrali Kirjutas:Tegu aga ideeliselt (KavZ/PAZ-653 näol) GAZ-51 sanitaarvariandiga,millel säilis ka 51 originaalkabiin.Ühe Vene lehe järgi kasutas neid masinaid aktiivselt ka miilits suuremate pätikoguste veoks... Big Grin

Vene ajal ei maksnud kütus midagi, seega ka üht pätti veeti üsnagi sageli sellega Smile Sest kes see hakkas villis-kongi välja saatma, kui Molotov-kong juba väljas oli Smile

Igatahes 1970tel oli selliseid isendeid küll liikvel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Ega vene ajal ei olnud firma autodega nii nagu nüüd, et ise sõida ja kamandad, autod oli parklas ja parklast välja toomine karmi kontrolli all ... paljuke neid ikka oli, kes said endale seda luksust lubada, et ise sõidulehti kirjutasid Wink

Dad.
Vasta

1.)Arvata 10 aastat tagasi müüdi Viljandi turul ühe sellise PAZ kaubaveovariandi pealt piima ,aga vot seda küll ei mäleta ,kas tal voldikuks oli või mitte.
2.)Sain pildile ühe Viljandimaal kasutuseloleva heas korras Kuban bussi ja kaks PAZ-672M ja ühe PAZ-3205 ja ühe Ikarus 250 ,aga nagu ikka ,jääb asi pidama skaneerimisvõimaluse taha.
3.)Selle ZiS-127 restaureerimisest oli artikkel 2000. aasta Autolehes nr. 25. Paraku aga läks Eesti Buss pankrotti. Loodetavasti siiski leidub keegi ,kes restaureerimistöö lõpule viib ning kunagi on meil lisaks Tartu meeste taastatud Ikarus Lux`ile ,Saurerile ja Opel Blitz`ile ning TAKis taastatavale Ikarus 260le juures veel üks unikaalne buss.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

Sillu Kirjutas:3.)Selle ZiS-127 restaureerimisest oli artikkel 2000. aasta Autolehes nr. 25. Paraku aga läks Eesti Buss pankrotti. Loodetavasti siiski leidub keegi ,kes restaureerimistöö lõpule viib ning kunagi on meil lisaks Tartu meeste taastatud Ikarus Lux`ile ,Saurerile ja Opel Blitz`ile ning TAKis taastatavale Ikarus 260le juures veel üks unikaalne buss.

Ei usu... sest seal jääb iga kuuga juppe järjest vähemaks ja küll see varsti utiliseeritakse ,kui keegi kätt vahele ei pane... üks esiklaas on ka nüüd puru ja eest on juba palju vidinaid puudu.
Vasta

No siin foorumis on varemalt jutuks olnud,et sel ZIS-il hoitakse silma peal,seega peaks (ja võiks) see ikkagi,kui veeuputust vahele ei tule,alles jääma.

PS:Ühe vene lehe andmeil toodeti ZIS-127 kõigest 851 tükki...?!?


mossepower Kirjutas:
Sillu Kirjutas:3.)Selle ZiS-127 restaureerimisest oli artikkel 2000. aasta Autolehes nr. 25. Paraku aga läks Eesti Buss pankrotti. Loodetavasti siiski leidub keegi ,kes restaureerimistöö lõpule viib ning kunagi on meil lisaks Tartu meeste taastatud Ikarus Lux`ile ,Saurerile ja Opel Blitz`ile ning TAKis taastatavale Ikarus 260le juures veel üks unikaalne buss.

Ei usu... sest seal jääb iga kuuga juppe järjest vähemaks ja küll see varsti utiliseeritakse ,kui keegi kätt vahele ei pane... üks esiklaas on ka nüüd puru ja eest on juba palju vidinaid puudu.
Vasta

Kuidas kätt vahele, kas see on siis müüa või antakse sümboolselt taastamiseks ära või kuidas on sellega lood. Kui nii edas läheb siis on varsti ainult kere alles ja seegi mäda aastatega.
Vasta

http://www.automoto.ee/gallery/jarvamaa/100_0025

Sel pildil paistab olevat selline GAZ-il baseeruv buss nagu Tšernigov.Parandagu keegi mind,kui eksin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne