Tuunime haagist või ehitame täitsa ise.

aga muidu, kas jalgrattaga võib viiekümnega sõita? aga sajaga?
hiljutisel prantsusmaa tuuril oli telekast kenasti näha kuis viiekümnega antakse tundide kaupa minna
ja mäest alla tuldi päris jumekalt.
hirmus lugu. loodetavasti keegi ikka koputas.
[/quote]


OT: Kui paadihaagisele eelnimet tuuril kasutavaid rattaid alla keerata siis hinnavõrdlusena võiks ilmselt sama paadihaagise kohe Tikist kullatuna tellida
Vasta

jalgratta kiirusega pole siin küll midagi kobiseda

täitsa eduliselt saab sõita suvalise vokiga 50+km tunnis nt. mõne veoauto või bussi tuulekotis
või nagu mainiti siis mäest alla - no ei lagune laiali.
erinevatel rehvidel ja velgedel on oma kaalupiirangud ehk muidugi

maailmas on olemas ju ka tandem rattad
aga on ka selliseid - seal paistab ehk 400kg ikka olevat 2 ratta peale kokku. ?

[Pilt: quint.jpg]
Vasta

Ja unustada ei tohiks jõudude mõjumise erinevust. Kui 28” kodaratega ratas on jalgratta komplektis siis jõud küljelt praktiliselt puudub. Käru alla sillana monteerituna on hoopis teine teema. Need rattad ei ole küljelt mõjuvatele jõududele kuigi vastupidavad.
Vasta

Ja sajakilone mees Minski jalgrattal tuleks koheselt näoli asfaldile suruda kiirreageerijate saabumiseni.
Vasta


Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta


Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

Big Grin haagis peab vastama tootja nõuetele... kes on omavalmistatud haagise puhul tootja
Vasta

Google abiga üleilma igasugu tobedaid näiteid tuua oskaks minagi.
Kui teile meeldib liikluses kohata teise haagise reg. numbriga roostes torudest ja nt. Ereliukase ratastega paadihaagist (utreerin ja fantaseerin ja liialdan, nagu siingi mitu eelnevat postitust tehtud on), siis on see teie isiklik valik. Mulle ei meeldi.
 Kas ma kuskile kaebaks- kahtlen. Sõltub asjaoludest. Olen sellist käru näinud kasutuses kuskil Pärnu tupiktänavas vana külmhoone lähedal. No las ta olla, tõesti kedagi ei sega, taat käsitisi lükkas ka ja teisi liiklejaid peaaegu polnudki Smile
 Neljarealisel ajaks siuke ollus mind närvi. Et mina pean siis nagu omad asjad nõuete järgi tegema ja keegi ei pea?
 Mingi targem, parem, genofondilt aarialikum või  mis?
 Ta teab ja arvab, et tema Progressi vedava roostes raamiga teise haagise numbrimärki omava käru all kestab Ereliukase rehv küll ja veel. Teab lihtsalt loomulikust intelligentsist, vaistust ja genofondi täiuslikusest tulenevalt, eks.
 Ja kes iganes selle peale "organitele" märku annab, on kits, kukk või mõni muu loom?
Vasta

Kui ma ehitan endale kummipaadi vedamiseks, jalgrattavelgedel haagise, siis nii ongi, pole siin ühelgi vandil köhimist.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ehita aga ehita. Kas või 10 tükki. Teele sul nendega ainult asja pole. Vähemalt mõistliku liiklemiskiirusega.
 Ja köhimine ongi rohkem sinusuguste teema.
Vasta

(30-07-2019, 16:22 PM)pvr Kirjutas:  Big Grin haagis peab vastama tootja nõuetele... kes on omavalmistatud haagise puhul tootja

nii on ja kui arvele võetakse siis lähevad andmed passi kirja ja jäädvustatakse ka fotodega.kui autoratastest on saanud velo rattad siis omavoliline ümberehitamine.mul kah kanuu vedamiseks kodukootud käru velo ratastel,aga auto taga maanteele ei lähe ja kui siis tõmban autohaake kasti ja siis maanteele.
Vasta

(30-07-2019, 16:22 PM)pvr Kirjutas:  Big Grin haagis peab vastama tootja nõuetele... kes on omavalmistatud haagise puhul tootja

Saab täitsa ise valmistada haagise keegi ei keela aga sellisel juhul oled sina ainult koostaja mitte tootja, Detailid millest haagise koostad peavad olema sertifikaadiga. Ja raami keevitaja peab olema sertifikaadiga. Hiljem ARK teeb ekspertiisi ja kui kõik on kindlel saadki näiteks Respo juppidest kokku laotud kärule passi märke "omavalmistatud".

Aquila captas non muscas.
Vasta

(31-07-2019, 07:58 AM)Daff Kirjutas:  
(30-07-2019, 16:22 PM)pvr Kirjutas:  Big Grin haagis peab vastama tootja nõuetele... kes on omavalmistatud haagise puhul tootja

Saab täitsa ise valmistada haagise keegi ei keela aga sellisel juhul oled sina ainult koostaja mitte tootja, Detailid millest haagise koostad peavad olema sertifikaadiga. Ja raami keevitaja peab olema sertifikaadiga. Hiljem ARK teeb ekspertiisi ja kui kõik on kindlel saadki näiteks Respo juppidest kokku laotud kärule passi märke "omavalmistatud".

Ise ka usud mis kirjutasid? Kui paar kuud tagasi Mnt büroos küsisin haagise ehituse kohta, siis oli kaks asja mis tuli poest osta, veopea ja tuled.
Vasta

(31-07-2019, 07:58 AM)Daff Kirjutas:  Saab täitsa ise valmistada haagise keegi ei keela aga sellisel juhul oled sina ainult koostaja mitte tootja, Detailid millest haagise koostad peavad olema sertifikaadiga. Ja raami keevitaja peab olema sertifikaadiga. Hiljem ARK teeb ekspertiisi ja kui kõik on kindlel saadki näiteks Respo juppidest kokku laotud kärule passi märke "omavalmistatud".

Kerghaagise puhul see jutt vast ei kehti.

hp
Vasta

(31-07-2019, 09:23 AM)Inri Kirjutas:  
(31-07-2019, 07:58 AM)Daff Kirjutas:  
(30-07-2019, 16:22 PM)pvr Kirjutas:  Big Grin haagis peab vastama tootja nõuetele... kes on omavalmistatud haagise puhul tootja

Saab täitsa ise valmistada haagise keegi ei keela aga sellisel juhul oled sina ainult koostaja mitte tootja, Detailid millest haagise koostad peavad olema sertifikaadiga. Ja raami keevitaja peab olema sertifikaadiga. Hiljem ARK teeb ekspertiisi ja kui kõik on kindlel saadki näiteks Respo juppidest kokku laotud kärule passi märke "omavalmistatud".

Ise ka usud mis kirjutasid? Kui paar kuud tagasi Mnt büroos küsisin haagise ehituse kohta, siis oli kaks asja mis tuli poest osta, veopea ja tuled.
Vennas tahtis ehitada kaheteljelist aga kui ARK ist juhised sai siis polnud vahet kas ise ehitada või poest osta. See mingi 3 aastat tagasi.
Võibolla on vahe ka büroodes kust küsida.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Iseehitatud O1 ja O2 haagistel peavad olema serdiga tuled, rehvid ja veopea. 
 
https://www.mnt.ee/et/soiduk/soiduki-umb...d-soidukid

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

olen mõne omavalmistatu teinud
ei ole midagi erilist
nagu öeldud tuled, helkurid, veopea ja veljed peavad olema "E"
tulede ja helkurite paigutus peab olema õige
haagise mõõdud peavad jääma piiridesse ja suures plaanis ongi kõik

ehk ülejäänus pole midagi kui vaid - hulla peremees ja lase fantaasial lennata.
Vasta

(31-07-2019, 15:23 PM)MeelisV Kirjutas:  ...ehk ülejäänus pole midagi kui vaid - hulla peremees ja lase fantaasial lennata.

Ehk jõudsime punkti, kus jalgratta rattad pole tehniline takistus, küll aga paberimajanduslik.

hp
Vasta

Võin kinnitada et eelmine postitus on (vähemalt praktikas) BS. Võib-olla isetehtud haakepeaga tekiks probleeme aga muu kohta vähemalt ei olnud iseehitatud haagise registreerimisel ühtegi küsimust.
Vasta

See paberimajanduslik BS oli mõeldud antud konteksti, kus käru passis oli nõutud ikkagi teised rattad. Kuna aga on tehnikafoorum, siis paberimajandus ei loe ja vaidleme ikkagi jalgratta ratta võimalikkuse üle. Mina väitsin, et on võimalik, nagu vene kombainigagi vilja koristada.

hp
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne