Kas ostaksid endale elektriauto?

Teslast...

https://interestingengineering.com/11-times-curious-youtubers-took-a-tesla-apart?utm_source=Facebook&utm_medium=Article&utm_campaign=organic&utm_content=Jun02&fbclid=IwAR2mD6OdCnPXNmfo05NrRuqMjEVVex2UvXr3W92OfxkwsRnzA4qkYVczJc0

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Lightyear One on jõudnud esimese käegakatsutava eksemplarini. Üllatavalt kiirelt kulgevad, arvestades asjaolu, et aasta alguses olid olemas vaid üldine kondikava ja natuke raha, mille kolmsada ettetellijat olid sisse maksnud. Seega võib tast isegi elujõuline asi tulla, kui rahaline tugi tagant ei kao. Üks oluline osa muinasloo tõeks saamisel on ka väljatöötamise asukoht - Eindhoven. Selles linnas ja ümbruskonnas on pesa teinud palju edukaid tehnoloogiaettevõtteid. Philipsi pärand. Sealhulgas elab hollandis ka palju igasugu ökomökohuvilisi, kes usuvad, et kui nad on võimelised soetama kalleid "loodussõbralikke" mänguasju, siis  päästab see kuskil teispool maakera paar pandakaru. Las siis arvavad. Aga masin iseenesest on intrigeeriv. Väikese võimsusega rummumootorid, õhktakistustegur null koma kahekümne ligi ja seetõttu ka ülisäästlik. Kirvemeetodil arvestades peaks ta siis suutma läbida sada kilomeetrit keskmiselt kaheksa-üheksa kilovatt-tunniga, kui nüüd õigesti arvutasin. Ja ilusal suvepäeval võiks päike anda olulise osa sellest sajast kilomeetrist. Elame, näeme.
Vasta

Hollandis on elektriautod ja pistikuhübriidid automaksust vabad. Koolivaheaegadel saksa bahnil sõites on vahel tunne et iga teine auto on Hollandi numbriga Mitsubishi Outlander PHEV  Big Grin
Vasta

Seal pidi veel sedamoodi olema, et maksuvabastus eelnimetatute pealt tekib ka firma auto omatarbeks kasutamise eest. Kokkuhoid aastas tekib tuhandetes. Aga autod on kallid kaa. Sugulased kasutavad oma ühte õnnetut pisiautot kogu suguvõsa hüvanguks, või siis rendivad päevaks kohalikult autolevilt, kui punn juhuslikult sõidus on. Igapäevaselt ikka kandjavarvas või velo. Liikumine ei tee vähemalt paksuks, nagu mõtlemisega tihtipeale juhtub :  )
Vasta

Riik hakkab ostutoetusega soetatud elektriautosid jälgima GPSiga
Vasta

Kas see on mingi absurd või .Riik hakkab jälgima  selle soodsa elektriauto autosõitjat nagu mingit kriminaali  et ta jumala eest elektriautoga  välismaale ei läheks --- päeva parim nali . See 80 000 nõue ka suht absurdne , milleks seda nagu vaja on .Paistab et valitsuses on kadunud viimanegi ratsionaalne  mõtlemisvõime.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Toetuse mõte on vähendada liikluses tekkivat saastet. Ei ole mõtet toetada masina ostu, mida minimaalselt kasutatakse. Isiklikult arvan puusalt tulistades, et sellise hinnaga "saastekvoodi" ostmine on enivei lollus.
Vasta

(02-08-2019, 19:56 PM)E303 Kirjutas:  ...See 80 000 nõue ka suht absurdne , milleks seda nagu vaja  on .Paistab et valitsuses on kadunud viimanegi ratsionaalne  mõtlemisvõime...
Viimasel ajal on hakatud tähelepanu juhtima asjaolule, et CO2 emissiooni arvestades on elektriautode enda tootmine väga kulukas võrreldes bensiinimootoriga autode tootmisega. Ainus viis kuidas seda erinevust nulli ja edasi elektriauto kasuks viia on läbisõidu arvelt kuna autoga sõitmisel on CO2 emissioon suurem bensiiniautol kui elektriautol.

Kui algselt on välja arvutatud, et elektriauto muutumiseks bensiiniautost rohelisemaks on vaja maha kärutada pea 700 000 km, siis hilisematel arvutusmudelitel on leitud selleks vahemikuks 67 0000 kuni 151 000 km (Viide). Selliseid analüüse peavad ka rohetoetuste määrajad otseloomulikult arvestama. Viimasest tulenevalt on täiesti mõistlik ka rohelisuse eesmärgil elektriauto toetus ainult juhul kui sellega teostatakse vajalik läbisõit, milleks on valitud ka arvutuste põhjal täiesti ratsionaalne 80 000 km.

Õnneks on 20 000 km aastas ka täiesti normaalne kui mitte isegi pigem vähene läbisõit. Juhul kui seda täis ei saa siis on rohelisem osta bensiiniauto käesoleva 4 aasta ja 80 000 km näitel.
Vasta

(02-08-2019, 19:56 PM)E303 Kirjutas:  Kas see on mingi absurd või .Riik hakkab jälgima...

Ei pea ju riigi käest toetust vastu võtma, siis ei jälgita ka.

hp
Vasta

(02-08-2019, 21:40 PM)mossepower Kirjutas:  ...
Õnneks on 20 000 km aastas ka täiesti normaalne kui mitte isegi pigem vähene läbisõit. ...

See jah sihuke minu pool aastast läbisõidust, aga kas elektrilisi maastureid ka toodetakse? Talvel ja kevadise teedelagunemise aegu ei saa ilma läbi mõnel pool, nelikvedu ja 20+ cm kliirens min nõue.
Vasta

Model X puhul kuni 211mm nii et...
Vasta

Tegin ka vahepeal arvutusi, et kas julgeks osta kasutatud issanda lehekese ja hakata 65km kaugusel tööl käima - kokkuleppel tööandjaga, et auto laeb tööjuures päeval. Talve peale mõeldes siiski ei julenud.
Vasta

Kas see 10-15% auto hinnast meelitab? Leafi hinnad 35-46 kolme nulliga. Ega teised odavamad pole. Kui inimene 35-5= 30 tuhandega ostab, no siis see 5 tuhat ei määra midagi. Oleks hind 15 tuhat ja sellest 5 soodustust, siis isegi mina mõtleks aga kahjuks ei läbi mu auto neid km-sid. 12 aastaga veidi üle 90 tuhande.

Selle teema algul oli jutt kohalikust elektriautost TESLAst. Mis sellest saanud on? Ikka kasutuses? Välja vahetatud? Läbisõit-probleemid nii kere-veermikuga kui ka elektripoolega?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mõnes mõttes oleks hea küll, et hoiab vargad eemal. Paned kuhugi veel suured klepsud peale, mitmes keeles. Muidu leedu gastrolöörid veel libastuvad. Aga see on alles seaduseelnõu, pole veel vastugi võetud, milleks paanika.

Viiekas on muidugi vähe, et uuesti ostudele hoog sisse anda. Mis need kõige odavamad elektrikad siin hetkel on, ioonik ja leef, mõlemad kuskil neljakümne tuhhi lähedale, sealt viis maha võtta ja ega ta just palju odavamaks ei lähegi. Selle raha maksad juba intresside ja kaskodega selle mõne aasta jooksul pangale. Ja teiste tootjate lubatud uudismudelid kindlasti vähem maksma ei hakka. Aga noh, hea et sedagi lubatakse.
Kui päris autodest rääkida, siis hakkavad hinnad kuskil 60-100 tuhandest ja selle juures pole taoline soodukas enam mingi argument. Kes neid osta jaksab, teeb seda niikuinii, aga tavalisele inimesele ei anna see teadmine suurt midagi. Endal muidugi juba natuke sügeleb, et tahaks järgmiseks ikkagi elektrikat. Või vähemalt korralikku plugini. Ootame.
Vasta

(02-08-2019, 22:24 PM)motamees Kirjutas:  
(02-08-2019, 19:56 PM)E303 Kirjutas:  Kas see on mingi absurd või .Riik hakkab jälgima...

Ei pea ju riigi käest toetust vastu võtma, siis ei jälgita ka.

Täpselt. Kogu paanika on imetud välja eeldusest, et peab toetusega ostma. Ei pea - osta oma raha eest ja kedagi ei koti Su aiapäkapikk...
Vasta

pseudoteema.
juba praegu saab jälgida kõiki masinaid, kus telefonifunktsioon sisse ehitatud.
ja kas 2021 või mingi selline lähem aasta on piiriks, kust alates kõigil uutel masinatel on see jälgimine kohustuslik.
Vasta

(03-08-2019, 10:33 AM)diesel Kirjutas:  pseudoteema.
juba praegu saab jälgida kõiki masinaid, kus telefonifunktsioon sisse ehitatud.
ja kas 2021 või mingi selline lähem aasta on piiriks, kust alates kõigil uutel masinatel on see jälgimine kohustuslik.

Kava on selline tõesti. Ning mitte jälgimine, vaid ka automaatne appikutse.

Ehk kui märkad oma naabrinaise juures võõrast autot, tuleb vaid häkkida sellesse ja lasta abil kohale tulla, sest sõideti sisse. ei pea ju täpsutama, kelle ja kus...
Vasta

See appikutsumise teema vist Ameeriklastel juba pikemat aega. Et kui paned matsu kusagil ja padjad juba avanevad,siis läkitatakse infurmatsiuun mingisse keskusesse. Mingi selline teema jäi kõrvu kusagilt ülelombi(suure) arutelust.

Aga see 5K 40K auto puhul vist tõesti eriti ei motiveeri koos kohustusega see 20 tuhhi aastas kulgeda. Vahest meeltesegaduses olen mõelnud prouale särtsuka soetamist(et noh popp ja moodne olla). Aga seda 20K ta sõidab mitu aastat siin külavahel.

Mul hea tuttav kes Norras tööautoks Tesla sai kohe kui neid tarnima hakati on nüüd mõnede aastatega nii krd i roheliseks pööranud,et jube kohe. Muidu ikka vaatas mu vanu autosid ja heietas,et peaks ka endale ostma ja lahe nende vanakestega liikuda. Nüüd tuli mingi joorup suust kuidas minusugused,kes vanade autodega igapäevaselt sõidavad planeeti hukutavad. Isegi ta naine vangutas kõrval pead Smile  Siis grillimise ajaks tahtis oma Tesla minu juures vooluvõrku ühendada. Ütlesin talle,et mul puhast rohelist särtsu ei tule pistikust kahjuks. Mul ainult vanakooli kivisöe oma tuleb ja see võib olla nii saastunud,et Tesla ei hakka pärast sõitma enam. Natuke vist solvus,aga sobis kivisöe särts küll.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(03-08-2019, 13:02 PM)wagoneer Kirjutas:  See appikutsumise teema vist Ameeriklastel juba pikemat aega. Et kui paned matsu kusagil ja padjad juba avanevad,siis läkitatakse infurmatsiuun mingisse keskusesse. ...
venelastel on ka juba mitu aastat kõigil uutel müüdavatel autodel kohustuslik GLONAS paigaldus tehasest, sh kõigil imporditud autodel. St et Putja näeb kõigi liikumist kui tahab ja tuleb avarii korral appi kui tahab Toungue .
Vasta

see avariiteemaline jutt on selleks, et lambad väga kõvasti määgima ei hakkaks.
tegelik põhjus ikka pidev silma peal hoidmine.
mingil ajal lükatakse boonusena veel trahvifunktsioon ka sisse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: klemm, 4 külali(st)ne