22-09-2019, 22:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2019, 22:10 PM ja muutjaks oli veix__.)
Seni olen talvel kasutanud naastrehve, aga nüüd üle väga pika aja (10+ a tagasi ühel tööautol olid lamellid, aga sellega oli sõita vaja harva ja lühikesi linnasõite vaid) on ees ootamas esimene talv lamellrehvidega.
Bridgestone, tehtud Venemaal (peal kirjas: Made in Russia).
Selline mõte tuli sellest, et ega kusagile veega kaetud kiilasjääle eriti asja pole mul selle autoga, peamiselt linn ja suured ning keskmise suurusega maanteed. Ei vitsi kaubikus seda naastrehvide undamist kuulata, nii et raadiotki ei kuule korralikult. Tagant kongist tuleb ikka korralik undamine naastudega muidu, eriti puhtal ja kuival asfaldil sõites (mida paraku enamik sõite on). Ja ega naastud hästi sees ei püsi ka mul, kui juba paljud neist väljas on, siis on pidamine igas olukorras kehvem kui lamellil.
Kuidas kellelgi kogemus on naastude pealt lamellidele üleminekul? Millistes oludes teisiti käitub, pakkus mingeid üllatusi?
Bridgestone, tehtud Venemaal (peal kirjas: Made in Russia).
Selline mõte tuli sellest, et ega kusagile veega kaetud kiilasjääle eriti asja pole mul selle autoga, peamiselt linn ja suured ning keskmise suurusega maanteed. Ei vitsi kaubikus seda naastrehvide undamist kuulata, nii et raadiotki ei kuule korralikult. Tagant kongist tuleb ikka korralik undamine naastudega muidu, eriti puhtal ja kuival asfaldil sõites (mida paraku enamik sõite on). Ja ega naastud hästi sees ei püsi ka mul, kui juba paljud neist väljas on, siis on pidamine igas olukorras kehvem kui lamellil.Kuidas kellelgi kogemus on naastude pealt lamellidele üleminekul? Millistes oludes teisiti käitub, pakkus mingeid üllatusi?



Ja pidamisest ei olnud enam isegi arutada mõtet. Ise olen vaadanud,et päris kalli otsa rehvid säilivad kauem pehmena kui sellised keskmise tootja rehvid. Ise kasutan Sailunit. Esimesed kaks talve on head. Kolmas talv on tunda,et ei pea enam. Läbisõit siis talvel ema auto all vast 500km. Suvel kenasti pimedas keldris rehvid.
. Ja tööle tuleb ikka iga päev sõita ligi 60 kmx2, st et kette peale-maha võimelda küll ei viitsi.