Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kvaliteedi jutu juures tuleb ilmselt vene aeg jagada mitmesse ossa. Vene aja lõpul toodeti paska rohkem. Kui nüüd "mälestamine" langeb sellesse aega, siis on kõik ikka paha-paha. Kui aga võtta varasem aeg, siis on natuke parem.
Minu tädi sai autoostuloa. Igatses kangesti punast sapikat, aga ei "vedanud" ja anti Lada 21011 ostuluba. Ma käisin siis alles koolis ja es teadnud autodest midagi. Meesterahva kätt tädil majas polnud ja auto sõitis uhkelt. Ei saa ütelda ühtegi paha sõna. Alles aastaid hiljem võtsin korrosioonitõrje ja hoolduse enda õlule. 90nendate Ladad olid juba saast.
Donni treipink on umbes tädi auto ajastust pärit ja treib uhkeid asju siiani.
Jumpsi võib ju maapõhja kiruda, aga kõik tööd tehti ära. See oli miskit 30a tagasi, kui maal maja vundamenti kaevasime. Jumps sõitis 20km kaevas ja bullerdas poole ööni ja siis sõitis tagasi linna. No tööd tegi mees, ega remontinud seal kordagi masinat. Samas oli majandis teehöövli juht, kelle masin lagus igast otsast ja pidevalt. Ka mees ise "lagunes" igast otsast.
Mul ei ole mingeid illusioone ja tol ajal tehti palju paska. Ka tänapäeval toodetakse. Kindlasti tuleb kirumisel arvestada aga sellega, et tööd tehti siiski ära, vaatamata vigadele. Praegusel ajal aga räägitakse, nagu polnuks need masinad üldsegi töökõlbulikud. Selline arvamine tuleb sellest, et meie elu on läinud niiiiipalju paremaks, et tolleegsed asjad tunduvad võimatud kasutada.
Postitused: 764
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Jutt jummala õige.
Ainult sel ajal ei pahandanud keegi kui auto kõige kiiremal heinaajal kaks nädalat garaasis seisis ja ootas uut veepumpa mida vaene varustaja pidi keskuratteabkust välja võluma. Ainult autojuht oli tige ja jõi need kaks nädalat sest teised teenisid heina või siloveol pea topeltpalka, aga tema sai töökoja eest mult ainult kõige odavama kati lukksepa kopikaid.
Sama ka 53 siduriga mille kettaid restaureeriti või tehti millegist ETKVL koondis Autos ja haltuuramehe järjekord oli kuu aega...
JNE......Auto võis ju hea sattuda....
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
plaanimajanduse viljad.
kapitalist toodaks mitmeidkümneid aastaid vanadele vene masinatele hea meelega mistahes juppe,
mis istuks külge muretult ja kestaks tuhandeid ja tuhandeid raskeid töötunde.
aga need jupid maksaksid sama palju kui samaväärsed jupid kapitalistlikule rämpsule.
ja selliseid enam osta ei taheta. ehk siis pakkumist pole nõudluse puudumise tõttu.
Postitused: 217
Teemad: 0
Liitus: May 2005
Maine:
5
10-10-2019, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-10-2019, 12:45 PM ja muutjaks oli
roosteuss.)
Marko küsimusele vastuseks ,et ei ole trükiviga ,see oli kooperatiivide alguses kui vennad tegid ja vedasid kivipesu teksasid Venemaale.Minu kätte jõudes oli sõitev aga suht kohv aga kuna esimene sillatala tuli kere küljest lahti vahetati auto välja.Kuna tegemist oli puhtatõulise 06-ga mis oli minu unistus siis sai ta ligi võetud,kuna käed olid otsas ja jupid piiramatult käes sai ta ligi võetud.See on ka üks põhjus miks ma enam Vene tehnikast vaimustuses pole kuna neid nullist üles ehitadud autosid on olnud mitmeid.Las nüüd teised ehitavad kel on soovi ja tahtmist seda teha,ainult edu soovin neile.
Postitused: 5,281
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
Lada odomeeter läks ju ainult 99 999km?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 1,588
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Vanasti oskasid inimesed paberile märkmeid teha. Ühe ringi täitumine oli kindlasti tähistamist väärt sündmus.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(11-10-2019, 20:47 PM)linnuke Kirjutas: Ka minu äiapapi oli selline märkmete mees .Kõiksugu pukse ,munakaid jne mida oli vahetanud ,pani kirja (avalda või automehepäevik automuuseumile) Tal garaasitäis varuks.Kimas ringi nagu Duraselli jänes ,oli teine sihuke nooruslik.Aga et pool milli ,seda ma pole Tema kirjatükkideast avastanud.Ehk ikka vist mingite legendilugudega tegu. Tegu oli 2101 ga.
Mina peaaegu usun tegelikult, kuna too ärikate 06 oli tänapäeva mõistes nii pikki otsi pidevalt uhav kaubik kui ka suure pealiku esindusauto.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
Tervist, selgus et tulevikus läheb vaja pagasniku luku ilurõngast, kas teadja mehed teavad kas see on suur defitsiit? Või Tallinnast lauliku tn saaks?
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
,,Veereni,, tänav? Mina soovitaksin siiski Veerenni tänavalt seda kauplust otsida.
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
0
Tere õhtust, nimelt kui viimane kord auto käima panin ja veidi hoovis teist liigutasin enne pikka puhkust garaažis, siis näidikuplokki lõi laadimise tule, veidi hiljem kustus ära ja siis lõi uuesti põlema.Vahepeal polnud üldse aega asjasse süveneda ja auto juurde jõuan alles järgmine nädal.Ise mõtlesin et äkki geneka plaat läbi või teab keegi pakkuda mis viga võiks olla?
Postitused: 10,806
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Bensutoru auk peaks endast valjuhäälse haisuga teada andma. Ning lekkekoht niiske ka olema.
Pumba klapid on kulumaterjal, eriti meie "standardile vastava bensiini" puhul. Igaks petteks kontrolli ka mootoriõli: kui see on bensune, on ka membraan kahtlane.
Postitused: 1,069
Teemad: 29
Liitus: Jul 2007
Maine:
35
Siksi bensu pump ei pruugi igas mootori asendis käsitsi lüüagi. Vajadusel tuleb mootorit nats keerata.